Урок 101 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Знаходження периметра квадратаМета: продовжувати вправляти учнів у розв’язанні прикладів і задач на засвоєння таблиці ділення на 3; розвивати вміння знаходити периметр квадрата. Обладнання: таблиця усних обчислень, таблиця ділення на 3, набір квадратів, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Зачитати відповіді прикладів № 753 у порядку зростання. 2) Пояснити розв’язання задачі № 754. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. Картка 2 Обчислити. Картка 3 Обчислити. Картка 4 Обчислити. 3. Усні обчислення 1) Математичний диктант. • Добуток чисел 3 і 8; • частка чисел 24 і 3; • сума чисел 45 і 23; • 34 збільшити на добуток чисел 2 і 6; • від 56 відняти частку чисел 21 і 3; • різницю чисел 54 і 51 помножити на 8. 2) Виконання завдання № 756. 3) Нагодуйте мавпочку. Для цього вам треба правильно розв’язати приклади. 24 : 3 3 · 9 – 11 (32 – 29) · 5 12 : 2 + 4 (76 – 73) · 7 16 : 2 + 9 II. Розвиток математичних умінь 1. Розв’язання задач № 755 Діти розв’язують задачі усно. 2. Розв’язання задачі № 758 На дошці — скорочений запис задачі. 8 м. по 2 з.} 1 м. — 4 з. ? з. — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Про що дізнаємося потім? — Яку дію треба виконати? 3. Фізкультхвилинка 4. Знаходження периметра квадрата Виконання завдання № 759. Діти спочатку знаходять периметр за допомогою додавання. 3 + 3 + 3 + 3 = 12 см Потім знаходять периметр за допомогою множення. 3 · 4 = 12 см 5. Практична робота в парах Учитель на кожну парту роздає набір квадратів. Учні знаходять периметр квадрата спочатку додаванням, а потім — множенням. 6. Перевірка роботи 7. Самостійна робота Виконання завдання № 757. 1 варіант розв’язує верхній рядок; 2 варіант розв’язує нижній рядок. 8. Перевірка роботи III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 127 № 760, № 761. | |
| |
Переглядів: 2943 | |
Конструювання. Курочка Ряба |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни... |
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма... |
Вибір безпечного маршруту від дому до школи |
Всього коментарів: 0 | |