💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення й ділення. Залежність між компонентами і результатом дій першого ступеня (повторення)

Урок 104

Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення й ділення. Залежність між компонентами і результатом дій першого ступеня (повторення)

Мета: формувати в учнів уміння застосовувати таблиці множення чисел 2 і 3 та ділення на 2 і 3; удосконалювати знання про залежність між компонентами і результатом дій першого ступеня.

Обладнання: таблиці усних обчислень, предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Пояснити розв’язання задачі № 779.

2) Із запропонованих чисел назвати ті, які є відповідями до прикладів № 780.

37 91 25 7 5 26

2. Робота з індивідуальними картками

Картка 1

Обчислити.

24 : 3 + 16

21 : 3 + 35

3 · 9 – 5

(48 – 32) : 2

12 : 2 + 56

2 · 5 – 8

Картка 2

Розв’язати задачу.

Маса трьох динь 12 кг. Яка маса однієї дині?

Картка 3

Розв’язати задачу.

27 м тканини розрізали на куски, по 3 м у кожному. Скільки вийшло кусків?

Картка 4

Обчислити.

5 + (14 : 2)

12 : 3 + 76

3 : 3 + 46

2 · 6 – 11

14 : 2 + 51

12 : 2 – 4

3. Усні обчислення

1) Допоможіть Веселому годиннику виправити помилки.

10 : 2 + 32 = 38

12 : 2 + 18 = 34

15 : 3 + 45 = 49

3 · 4 – 7 = 2

6 : 2 + 15 = 17

2 · 9 – 6 = 14

2) Математичний диктант.

Виконання завдання № 782.

II. Розвиток математичних умінь

1. Виконання завдання № 781 (самостійно)

2. Перевірка роботи

3. Практична робота

Виконання завдання № 783.

Діти креслять відрізок і поділяють його на 3 рівних частини.

4. Перевірка роботи

— Як можна швидко поділити відрізок на 3 рівні частини? (15 : 3 = 5)

— Скільки сантиметрів вийшла кожна частина?

5. Творча робота над задачами

Складання задач за виразами № 784:

1 варіант складає задачу за виразом 3 · 4 + 7;

2 варіант складає задачу за виразом 12 + (12 – 5).

6. Перевірка роботи

Діти називають, яку задачу склали, а потім зачитують розв’язання.

7. Фізкультхвилинка

8. Виконання завдання № 785 (з коментуванням)

9. Усне виконання завдання № 786

10. Гра «Хто швидше?»

Обчислити математичні ланцюжки.

III. Підсумок уроку

IV. Домашнє завдання

С. 131 № 787.
Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 2700 | Рейтинг: 0.0/0
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання
Риби
Червона книга. Червонокнижні рослини рідного краю
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма...
Мовні цікавинки. Народні прислів'я і загадки. Д. Білоус «Загадка»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]