💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення й ділення. Залежність між компонентами і результатом дій першого ступеня (повторення)

Урок 104

Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення й ділення. Залежність між компонентами і результатом дій першого ступеня (повторення)

Мета: формувати в учнів уміння застосовувати таблиці множення чисел 2 і 3 та ділення на 2 і 3; удосконалювати знання про залежність між компонентами і результатом дій першого ступеня.

Обладнання: таблиці усних обчислень, предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Пояснити розв’язання задачі № 779.

2) Із запропонованих чисел назвати ті, які є відповідями до прикладів № 780.

37 91 25 7 5 26

2. Робота з індивідуальними картками

Картка 1

Обчислити.

24 : 3 + 16

21 : 3 + 35

3 · 9 – 5

(48 – 32) : 2

12 : 2 + 56

2 · 5 – 8

Картка 2

Розв’язати задачу.

Маса трьох динь 12 кг. Яка маса однієї дині?

Картка 3

Розв’язати задачу.

27 м тканини розрізали на куски, по 3 м у кожному. Скільки вийшло кусків?

Картка 4

Обчислити.

5 + (14 : 2)

12 : 3 + 76

3 : 3 + 46

2 · 6 – 11

14 : 2 + 51

12 : 2 – 4

3. Усні обчислення

1) Допоможіть Веселому годиннику виправити помилки.

10 : 2 + 32 = 38

12 : 2 + 18 = 34

15 : 3 + 45 = 49

3 · 4 – 7 = 2

6 : 2 + 15 = 17

2 · 9 – 6 = 14

2) Математичний диктант.

Виконання завдання № 782.

II. Розвиток математичних умінь

1. Виконання завдання № 781 (самостійно)

2. Перевірка роботи

3. Практична робота

Виконання завдання № 783.

Діти креслять відрізок і поділяють його на 3 рівних частини.

4. Перевірка роботи

— Як можна швидко поділити відрізок на 3 рівні частини? (15 : 3 = 5)

— Скільки сантиметрів вийшла кожна частина?

5. Творча робота над задачами

Складання задач за виразами № 784:

1 варіант складає задачу за виразом 3 · 4 + 7;

2 варіант складає задачу за виразом 12 + (12 – 5).

6. Перевірка роботи

Діти називають, яку задачу склали, а потім зачитують розв’язання.

7. Фізкультхвилинка

8. Виконання завдання № 785 (з коментуванням)

9. Усне виконання завдання № 786

10. Гра «Хто швидше?»

Обчислити математичні ланцюжки.

III. Підсумок уроку

IV. Домашнє завдання

С. 131 № 787.
Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 2735 | Рейтинг: 0.0/0
Декларація прав дитини. Основний Закон держави. Обов'язки батьків та діте...
Тварини
Картини природи початку зими. М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм». О. Ту...
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (закріплення). Задачі...
Будівельний конструктор
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]