Урок 104 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення й ділення. Залежність між компонентами і результатом дій першого ступеня (повторення)Мета: формувати в учнів уміння застосовувати таблиці множення чисел 2 і 3 та ділення на 2 і 3; удосконалювати знання про залежність між компонентами і результатом дій першого ступеня. Обладнання: таблиці усних обчислень, предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Пояснити розв’язання задачі № 779. 2) Із запропонованих чисел назвати ті, які є відповідями до прикладів № 780. 37 91 25 7 5 26 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 24 : 3 + 16 21 : 3 + 35 3 · 9 – 5 (48 – 32) : 2 12 : 2 + 56 2 · 5 – 8 Картка 2 Розв’язати задачу. Маса трьох динь 12 кг. Яка маса однієї дині? Картка 3 Розв’язати задачу. 27 м тканини розрізали на куски, по 3 м у кожному. Скільки вийшло кусків? Картка 4 Обчислити. 5 + (14 : 2) 12 : 3 + 76 3 : 3 + 46 2 · 6 – 11 14 : 2 + 51 12 : 2 – 4 3. Усні обчислення 1) Допоможіть Веселому годиннику виправити помилки. 10 : 2 + 32 = 38 12 : 2 + 18 = 34 15 : 3 + 45 = 49 3 · 4 – 7 = 2 6 : 2 + 15 = 17 2 · 9 – 6 = 14 2) Математичний диктант. Виконання завдання № 782. II. Розвиток математичних умінь 1. Виконання завдання № 781 (самостійно) 2. Перевірка роботи 3. Практична робота Виконання завдання № 783. Діти креслять відрізок і поділяють його на 3 рівних частини. 4. Перевірка роботи — Як можна швидко поділити відрізок на 3 рівні частини? (15 : 3 = 5) — Скільки сантиметрів вийшла кожна частина? 5. Творча робота над задачами Складання задач за виразами № 784: 1 варіант складає задачу за виразом 3 · 4 + 7; 2 варіант складає задачу за виразом 12 + (12 – 5). 6. Перевірка роботи Діти називають, яку задачу склали, а потім зачитують розв’язання. 7. Фізкультхвилинка 8. Виконання завдання № 785 (з коментуванням) 9. Усне виконання завдання № 786 10. Гра «Хто швидше?» Обчислити математичні ланцюжки. III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 131 № 787. | |
| |
Переглядів: 2700 | |
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання |
Риби |
Червона книга. Червонокнижні рослини рідного краю |
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма... |
Мовні цікавинки. Народні прислів'я і загадки. Д. Білоус «Загадка» |
Всього коментарів: 0 | |