Урок 9 Тема. Прийоми додавання й віднімання по одному числу і частинами. Порівняння виразу і числа. Складання задач за даним виразом та задач на знаходження суми і невідомого числаМета: актуалізувати знання учнів про прийоми додавання й віднімання числа по одному і частинами; навчати знаходити значення виразу за шкалою лінійки; застосовувати таблиці додавання й віднімання для порівняння виразу і числа та розв’язання задач. Обладнання: предметні малюнки, схеми задач. Хід уроку I. О рганізація класу — Добрий день! У добрий час! Рада, діти, бачити я вас! Чи почули ви усі дзвінок? Він покликав на урок! Кожен з вас приготувався, На перерві постарався. Зараз сядуть всі дівчатка, А за ними і хлоп’ятка. II. Актуалізація знань учнів 1. Усна лічба — До нас у гості завітав крокодил Гена. Він захотів дізнатися, як учні 2 класу вміють рахувати. Давайте доведемо, що навчаємось у школі не марно. Завдання 1 Вставити пропущений знак і число. Завдання 2 — Яке число можна вставити у віконечко? 3 + 2 > 8 – 3 < — З числами 2, 3, 4 скласти якомога більше прикладів на додавання,використовуючи їх як доданки. Завдання 3 Порівняйте. 3 + 4 × 7 5 + 2 × 9 8 – 4 × 8 2 + 0 × 3 4 × 8 – 4 9 × 5 + 2 8 – 4 × 4 + 4 4 + 4 × 4 – 4 Завдання 4 Заповніть таблицю. Доданок 5 10 2 7 Доданок 4 6 4 3 Сума 12 10 9 5 Завдання 5 Вставте пропущені числа. 10 7 10 ? ? ? ? 2. Фізкультхвилинка III. Р озвиток математичних умінь 1. Робота в парах Виконання завдання № 65. За бажанням діти пояснюють прийоми обчислення. 2. Колективна робота Діти працюють біля дошки і записують приклади у зошитах. 8 – 3 = 6 + 3 = 10 – 5 = 9 – 6 = Розв’язують приклади, внизу записують інше розв’язання прикладів. 8 – 2 – 1 6 + 2 + 1 10 – 3 – 2 9 – 3 – 3 3. Виконання завдання № 66 (усно) 4. Самостійна робота № 67, сильніші учні розв’язують приклади, записані на дошці. 5. Перевірка робота 6. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 69. — Про що йде мова у задачі? — Що у задачі відомо? Назвіть питання задачі. Діти розглядають малюнок до задачі. Називають ключові слова. Записують задачу самостійно. 2) Розв’язання задачі № 70. — Прочитайте умову задачі. — Прочитайте запитання. — На що вказує число 5? — На що вказує число 2? — Якою дією будемо розв’язувати задачу? Чому? Діти відшукують відповідну схему до задачі. На дошці вчитель записує скорочений запис задачі. I. б. — 2 л } 5л II б. — ? л Діти самостійно розв’язують і записують задачу. 3) Самостійна робота. 1 варіант Всього олівців було 10. На столі лежало 4 олівці. Скільки олівців було в коробці? 2 варіант Всього було 8 тюльпанів. В вазі стояло 3 тюльпани. Скільки тюльпанів було у пакеті? 7. Перевірка роботи IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 15 № 71 (1, 2). | |
| |
Переглядів: 1849 | |
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно... |
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра) |
Cтворення з кольорового паперу орнаментів геометричних та рослинних форм на з... |
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми |
Бережливе ставлення до природи |
Всього коментарів: 0 | |