Урок 6 Тема. Додавання й віднімання чисел у межах 10. Поняття вартість монет. Складання й розв’язання задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Творча робота над задачеюМета: вправляти учнів у застосуванні знань таблиць додавання й віднімання для розв’язання прикладів на дві дії; закріплювати поняття вартість монет; вчити учнів складати задачі за числовими даними. Обладнання: картки для індивідуальної роботи, предметні малюнки, схеми задач. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Математичний диктант • До 7 додати 3; • від 10 відняти 6; • 5 збільшити на 4; • різниця чисел 9 і 3; • доданок 6, доданок 2, знайти суму; • 7 зменшити на 4. Робота з картками. Картка 1 2 + 5 – 4 = 10 – 7 + 2 = 6 + 3 + 1 = 8 – 3 – 2 = 9 – 8 + 4 = 6 – 5 + 7 = Картка 2 7 + * = 9 9 – * = 6 * – 4 = 2 10 – * = 4 * + 5 = 5 * – 3 = 6 Картка 3 6 + 2 = 2 + 8 = 7 – 4 = 9 – 7 = 4 – 3 = 7 + 3 = Перевірка роботи Діти по черзі називають відповіді. Прочитати приклади різними способами. 10 – 5= 3 + 5 = 2. Перевірка роботи 3. Виконання завдання № 47 • Додати до 10. 10 1 9 7 5 2 • Збільшити на 5. 3 5 4 2 1 0 8 4. Виконання завдання № 43 Діти уважно роздивляються монети. Говорять, якими монетами можна набрати 10 копійок. II. К аліграфічна хвилинка Накреслити фігури, як на малюнку. Продовжити рядки фігур. III. Р озвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Задачі з логічним навантаженням. • У трьох дівчаток по дві кульки: в однієї — синя та червона, у другої — червона та зелена, у третьої — жовта та синя. Скільки різних за кольором кульок у цих дівчат? • Лікар Айболить дав хворому бегемоту 8 таблеток, щоб той приймав їх по 2 на день. Через 2 дні у бегемота залишилося 5 таблеток. Чи виконував бегемот призначення лікаря? 2) Задачі № 45 Діти уважно дивляться на малюнки. Складають задачі за малюнками та числовими даними. Уточнюється значення слів дорожче, дешевше. — Чим схожі задачі? — Чим різняться? 3) Складання задачі за малюнком. Самостійна робота. Діти записують скорочену умову задачі та розв’язання. 12 кг ? кг, на 10 кг легше 4) Творча робота над задачею № 46. Діти читають задачу, аналізують її умову. Вчитель на дошці записує скорочену умову задачі. Капусти — 8 кг Буряка — 2 кг Діти визначають, які питання можна поставити. (На скільки капусти більше, ніж буряка? На скільки буряка менше, ніж капусти? Скільки разом кілограмів овочів?) Самостійне розв’язання однієї зі складених задач. 2. Виконання № 44 біля дошки 3. Гра «Допоможіть собаці дістатися будки» IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 10 № 48 (1, 2). | |
| |
Переглядів: 2369 | |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
Праця людей у місті (селі) |
ПІДГОТОВКА ДО УРОКУ-СВЯТА № 32. |
Запитання до природи. Звідки береться олія? |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда |
Всього коментарів: 0 | |