Урок №25 Тема: Дорога від дому до школиМета уроку: повторити правила дорожнього руху; закріпити вміння правильно переходити вулицю; повторити призначення дорожніх знаків; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до свого життя та до життя інших. Обладнання: програма "Дорога до школи ", таблиця з дорожніми знаками. Хід уроку І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки. Діти, давайте пригадаємо правила поведінки у комп'ютерному класі. (Діти розповідають правила техніки безпеки). Перевірка домашнього завдання. •
Яким було ваше домашнє завдання? (Виконати завдання "Для • Скільки ягід слід покласти у порожню тарілку? •
Як знайти найлегшу монету одним зважуванням? • Малюнок можна створити у програмі... . •
Щоб перейти до друкування тексту біля малюнка, треба натиснути • Щоб виділити місце для тексту біля малюнка, треба .... Розминка. Діти, сьогодні на уроці ми будемо розв'язувати задачі на розвиток уваги, бо для виконання завдань на уроці нам треба бути дуже уважними. Задачі для допитливих. 1.
Лікар Айболить дав хворому бегемоту 8 таблеток, щоб 2.
У двох їжачків
було 7 яблук. Чи може в одного з них 3.
Розстав у
кімнаті 5 стільців так, щоб вздовж кожної з 4.
Одна білочка назбирала 9 сироїжок і 6 маслюків і число сироїжок могла одержати друга білочка? 5. У кімнаті були стільці на трьох і чотирьох ніжках. Скільки було і яких стільців, якщо всього ніжок 10? III. Актуалізація опорних знань. • На якій вулиці ви живете? • Яку дорогу переходите, коли йдете до школи? • Де треба переходити вулицю? • Які дорожні знаки ви знаєте? (Використовуємо таблицю). • Яке значення має світлофор на дорогах? Повідомлення теми і мети уроку. А зараз, діти, відгадайте таку загадку: То пряма, то рівна, то крута, Поведе тебе по всіх світах. Починається з порога Безкінечна ця ... (Дорога). Отже, тема сьогоднішнього уроку пов'язана зі словом "дорога". А ще - з правилами дорожнього руху. Називається вона "Дорога від дому до школи". Сьогодні на уроці ми будемо повторювати правила дорожнього руху. IV. Вивчення нового матеріалу. 1. Робота з підручником.(Сторінка 52-53.) Розгляд малюнка у підручнику. Діти, уважно роздивіться малюнок у підручнику. (Діти самостійно розглядають малюнок.) Сьогодні в школі конкурс пішохода. Ганнуся знає правила переходу і дорожні знаки. Знає також місця, де не можна гратись, кататися на велосипедах, скейтах. Вона бере участь у конкурсі. Відповідає на запитання тесту. Спробуй і ти. Це дуже просто. Прослухай запитання і вибери правильний варіант відповіді. 2. Тестове завдання. 4. Яка частина вулиці призначена для пішохода? • дорога; • тротуар; • велосипедна доріжка. 5. Як пішоходи повинні ходити по тротуару? • дотримуватись середини; • з лівої сторони; • з правої сторони. 4. На який сигнал світлофора можна переходити вулицю? • червоний; • жовтий; • зелений. 5. Якщо на дорозі немає "зебри", то дорогу
треба • в будь-якому місці; • через підземний перехід; • почекати, поки на дорозі не буде транспорту, і перебігти дорогу. 3. Фізкультхвилинка. А зараз проведемо гру на уважність. Називається вона "Світлофор". Спочатку розділимося на дві команди. Правила гри: Коли вчитель показує жовтий колір, діти тупають ногами. На червоний колір - тиша, а на зелений - плескати в долоні. В кожній команді учень, що допустив помилку, сідає. Та команда, що допустить найменше помилок — виграє. V. Робота за комп'ютером. 1. Програма" Дорога до школи ". Повторення правила техніки безпеки при роботі з комп'ютером (обговорення ситуації). Учень вирішив показати свої знання однокласниці. Почав відокремлювати монітор і клавіатуру від поламаного комп 'ютера. • Які правила техніки безпеки він порушив? Знайди безпечний шлях від дому до школи і проведи хлопчика цим шляхом. Переходь вулицю тільки на пішохідному переході. Будь уважним перед світлофором. Переходь вулицю тільки на зелений сигнал. Щоб вказати хлопчику, куди йти, скористайся клавішами зі стрілками на клавіатурі. 4. Практична робота учнів. 5. Релаксація.
4.
Повільно переміщувати погляд вгору-вниз, потім 5.
Швидко поморгати, закрити очі і посидіти спокійно, VI. Узагальнення знань учнів. Підсумок уроку. • На який сигнал світлофора треба переходити вулицю? • Якщо на дорозі немає світлофора і "зебри", де ти перейдеш вулицю? • Яка частина вулиці призначена для пішоходів? • На якій стороні тротуару треба ходити? VII. Домашнє завдання. Виконайте завдання "Для розумників і розумниць" з підручника на сторінці 53. | |
| |
Переглядів: 7073 | |
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с... |
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці» |
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному ... |
Всього коментарів: 0 | |