УРОК 67 Тема: Лічба в межах 20. Розв'язування прикладів і задач. Порівняння чисел і виразівМета: формувати вміння додавати і віднімати в межах 20 на основі знань про попереднє й наступне число, розв'язувати задачі вивчених видів; розвивати увагу, логічне мислення, математичне мовлення; виховувати акуратність, працьовитість. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Вступна бесіда — Сьогодні на уроці ми повинні закріпити вміння і навички додавати і віднімати в межах 20, складати і розв’язувати задачі. А допоможе нам у цьому улюблений казковий герой, а хто саме — ви дізнаєтесь, відгадавши загадку. Всіх вилікує, зцілить, Добрий лікар... (Айболить). На дошці — ілюстрація Айболитя. — Правильно, це лікар Айболить. — Діти, а з якої казки цей герой? Хто її автор? (К. І. Чуков-ський) — Айболить — це казковий лікар. Він лікує звірів. — Коли я йшла до школи, він мене зустрів і сказав, що занедужали звірята. Але от лихо, у нього скінчилися ліки й аптечка порожня. Він просить вас, діти, про допомогу. — Чи згодні ви допомогти лікареві Айболитю? — Тоді починаємо. — Діти, а що повинне бути в аптечці? (Йод, зеленка, вітаміни, пігулки) — Що рекомендують робити лікарі, щоб не хворіти? (Уживати вітаміни) — Зараз ми будемо збирати вітаміни для звірів. 2 Математичний диктант • Знайди різницю чисел: 7 і 3; 8 і 5. • Знайди суму чисел: 7 і 3; 4 і 2. • Зменшуване 9, від’ємник 4. Знайди різницю. • Знайди різницю чисел 10 і 3, а потім порівняй різницю і від’ємник. — Молодці! Вітаміни ми зібрали. 3 Гра «Ланцюжок» 4 Робота за індивідуальними картками — А зараз до аптечки потрібно покласти таблетки. Щоб таблетки з’явилися в аптечці, вам потрібно виконати наступне завдання. — Візьміть картку № 1. — Діти, у кого на картці червоний кружечок, мають вибрати правильну відповідь та обвести її ручкою — Діти, у кого на картці зелений кружечок, мають знайти значення виразу і записати відповідь. 1 варіант Зменшуване 8 9 9 9 10 10 10 Від’ємник3 4 5 6 789 Різниця 2 варіант Зменшуване 8 9 9 9 10 10 10 Від’ємник3 4 5 6 789 Різниця 4 3 4 2 431 5 2 6 352 2 6 5 7 6 343 — Перевіримо роботи. Поміняйтеся картками, порівняйте роботу із записом на дошці. Зменшуване 8 9 9 9 10 10 10 Від’ємник3 4 5 6 789 Різниця 5 5 4 3 3 2 1 — Якщо робота виконана правильно, поставте знак плюс на картці. — Якщо допущені помилки, поставте знак мінус. — Поміняйтеся картками. — Просигналізуйте зеленим кольором ті, хто виконав це завдання без помилок. — Просигналізуйте червоним кольором ті, хто виконав це завдання з помилками. — Як називаються числа при відніманні? — Таблетки в аптечці! Айболить каже, що ми заслужили на відпочинок. ● Фізкультхвилинка Раз — піднятись, потягнутись, Два — зігнутись, розігнутись, Три — в долоні три плеска. На чотири — руки ширше! П’ять — руками помахать, Шість — за парту тихо сісти. III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Застосування знань. Розв'язування задач — Тепер потрібно покласти до аптечки йод. Для цього необхідно розв’язати задачу. У лікаря Айболитя 14 пігулок, 4 пігулки він віддав бегемотові. Скільки пігулок залишилося в Айболитя? — Якщо складно розв’язати задачу, користуйтеся карткою з опорними словами. Опорні слова Короткий запис Було—Було— 14 п. Віддав—Віддав — 4 п. Залишилося— ?Залишилося — ? — Перевірте розв’язання задачі. Яку дію використали? Чому? — Йод в аптечці! 2 Самостійна робота — Ще залишилося покласти в аптечку зеленку. Для цього потрібно самостійно розв’язувати приклади. 10 - 77 - 610 - 520 - 10 6 + 3 1+ 8 4 + 6 20- 1 — Підкресліть у прикладах зменшуване. Перевірка робіт. — Поставте знак плюс, якщо приклади розв’язні правильно. — Поставте знак мінус, якщо допущені помилки. — Просигналізуйте зеленим кольором ті, хто виконав роботу вірно. — Просигналізуйте червоним кольором ті, хто припустився помилок. — Молодці! Зеленка в аптеці! — Айболить пропонує провести гімнастику для очей. Проведемо, друзі, з вами Ми гімнастику для очей. Вправо, вліво подивились, Знизу вгору, і зверху вниз. Ти, кришталик, не гнівайся. Ми не будемо циркуль брати, Будемо поглядом коло писати. 3 Порівняння чисел і виразів — Усе готове, Айболить почав збиратися в дорогу до хворих звірят. А хто йому допоміг дістатися хворих? — Щоб політ був успішним, виконайте наступне завдання — порівняйте числа і вираз (з коментуванням). 13 - 10 □ 4 8+ 2 □ 6 18 - 1 □ 10 7- 1 □ 10 19 - 1 □ 18 5+ 5 □ 11 — Отже, Айболить вирушив до хворих звірят на орлові. А що відбулося далі, ми зараз подивимося. (Показ фрагмента, де Айбо-лить вилікував бегемотиків і тигренят.) — Айболить вилікував звірят завдяки вашим знанням, умінням і працьовитості. IV. Підсумок уроку. Рефлексія — Сьогодні на уроці ми вчилися додавати і віднімати в межах 20, складати і розв’язувати задачі. — Якщо ви задоволені своєю роботою, на полях поставте кружечок і зафарбуйте зеленим кольором. — Якщо ви могли б працювати краще, запаліть вогник жовтого кольору. — Якщо вам ваша робота не сподобалася, і ви могли б краще працювати, запаліть червоний сигнал світлофора. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2650 | |
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів та ж... |
Робота з папером. Декоративна аплікація |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі... |
Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома? |
Всього коментарів: 0 | |