💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Лічба в межах 20. Розв'язування прикладів і задач. Порівняння чисел і виразів

УРОК 67

Тема: Лічба в межах 20. Розв'язування прикладів і задач. Порівняння чисел і виразів

Мета: формувати вміння додавати і віднімати в межах 20 на основі знань про попереднє й наступне число, розв'язувати задачі вивчених видів; розвивати увагу, логічне мислення, математичне мовлення; виховувати акуратність, працьовитість.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повторення вивченого матеріалу

 1 Вступна бесіда

— Сьогодні на уроці ми повинні закріпити вміння і навички додавати і віднімати в межах 20, складати і розв’язувати задачі.

А допоможе нам у цьому улюблений казковий герой, а хто саме — ви дізнаєтесь, відгадавши загадку.

Всіх вилікує, зцілить,

Добрий лікар... (Айболить).

На дошці — ілюстрація Айболитя.

— Правильно, це лікар Айболить.

— Діти, а з якої казки цей герой? Хто її автор? (К. І. Чуков-ський)

— Айболить — це казковий лікар. Він лікує звірів.

— Коли я йшла до школи, він мене зустрів і сказав, що занедужали звірята. Але от лихо, у нього скінчилися ліки й аптечка порожня. Він просить вас, діти, про допомогу.

— Чи згодні ви допомогти лікареві Айболитю?

— Тоді починаємо.

— Діти, а що повинне бути в аптечці? (Йод, зеленка, вітаміни, пігулки)

— Що рекомендують робити лікарі, щоб не хворіти? (Уживати вітаміни)

— Зараз ми будемо збирати вітаміни для звірів.

 2 Математичний диктант

 • Знайди різницю чисел: 7 і 3; 8 і 5.

 • Знайди суму чисел: 7 і 3; 4 і 2.

 • Зменшуване 9, від’ємник 4. Знайди різницю.

 • Знайди різницю чисел 10 і 3, а потім порівняй різницю

і від’ємник.

— Молодці! Вітаміни ми зібрали.

 3 Гра «Ланцюжок»

 4 Робота за індивідуальними картками

— А зараз до аптечки потрібно покласти таблетки. Щоб таблетки з’явилися в аптечці, вам потрібно виконати наступне завдання.

— Візьміть картку № 1.

— Діти, у кого на картці червоний кружечок, мають вибрати правильну відповідь та обвести її ручкою

— Діти, у кого на картці зелений кружечок, мають знайти значення виразу і записати відповідь.

1 варіант

Зменшуване 8 9 9 9 10 10 10

Від’ємник3 4 5 6 789

 Різниця

2 варіант

Зменшуване 8 9 9 9 10 10 10

Від’ємник3 4 5 6 789

 Різниця 4 3 4 2 431

 5 2 6 352 2

 6 5 7 6 343

 — Перевіримо роботи. Поміняйтеся картками, порівняйте роботу із записом на дошці.

Зменшуване 8 9 9 9 10 10 10

Від’ємник3 4 5 6 789

 Різниця 5 5 4 3 3 2 1

— Якщо робота виконана правильно, поставте знак плюс на картці.

— Якщо допущені помилки, поставте знак мінус.

— Поміняйтеся картками.

— Просигналізуйте зеленим кольором ті, хто виконав це завдання без помилок.

— Просигналізуйте червоним кольором ті, хто виконав це завдання з помилками.

— Як називаються числа при відніманні?

— Таблетки в аптечці! Айболить каже, що ми заслужили на відпочинок.

● Фізкультхвилинка

 Раз — піднятись, потягнутись,

Два — зігнутись, розігнутись,

 Три — в долоні три плеска.

 На чотири — руки ширше!

 П’ять — руками помахать,

Шість — за парту тихо сісти.

III. Закріплення вивченого матеріалу

 1 Застосування знань. Розв'язування задач

— Тепер потрібно покласти до аптечки йод. Для цього необхідно розв’язати задачу.

У лікаря Айболитя 14 пігулок, 4 пігулки він віддав бегемотові. Скільки пігулок залишилося в Айболитя?

— Якщо складно розв’язати задачу, користуйтеся карткою з опорними словами.

Опорні слова Короткий запис

Було—Було— 14 п.

Віддав—Віддав — 4 п.

Залишилося— ?Залишилося — ?

— Перевірте розв’язання задачі. Яку дію використали? Чому?

— Йод в аптечці!

 2 Самостійна робота

— Ще залишилося покласти в аптечку зеленку. Для цього потрібно самостійно розв’язувати приклади.

10 - 77 - 610 - 520 - 10

6 + 3 1+ 8 4 + 6 20- 1

— Підкресліть у прикладах зменшуване.

Перевірка робіт.

— Поставте знак плюс, якщо приклади розв’язні правильно.

— Поставте знак мінус, якщо допущені помилки.

— Просигналізуйте зеленим кольором ті, хто виконав роботу вірно.

— Просигналізуйте червоним кольором ті, хто припустився помилок.

— Молодці! Зеленка в аптеці!

— Айболить пропонує провести гімнастику для очей.

Проведемо, друзі, з вами Ми гімнастику для очей.

Вправо, вліво подивились,

Знизу вгору, і зверху вниз.

Ти, кришталик, не гнівайся.

Ми не будемо циркуль брати,

Будемо поглядом коло писати.

 3 Порівняння чисел і виразів

— Усе готове, Айболить почав збиратися в дорогу до хворих звірят. А хто йому допоміг дістатися хворих?

— Щоб політ був успішним, виконайте наступне завдання — порівняйте числа і вираз (з коментуванням).

13 - 10 □ 4 8+ 2 □ 6

18 - 1 □ 10 7- 1 □ 10

19 - 1 □ 18 5+ 5 □ 11

— Отже, Айболить вирушив до хворих звірят на орлові. А що відбулося далі, ми зараз подивимося. (Показ фрагмента, де Айбо-лить вилікував бегемотиків і тигренят.)

— Айболить вилікував звірят завдяки вашим знанням, умінням і працьовитості.

IV. Підсумок уроку. Рефлексія

— Сьогодні на уроці ми вчилися додавати і віднімати в межах 20, складати і розв’язувати задачі.

— Якщо ви задоволені своєю роботою, на полях поставте кружечок і зафарбуйте зеленим кольором.

— Якщо ви могли б працювати краще, запаліть вогник жовтого кольору.

— Якщо вам ваша робота не сподобалася, і ви могли б краще працювати, запаліть червоний сигнал світлофора.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 2650 | Рейтинг: 0.0/0
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів та ж...
Робота з папером. Декоративна аплікація
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ...
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі...
Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома?
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]