Урок 116 Тема. Таблиця ділення на 5. Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів, які розв’язуються двома діямиМета: опрацювати таблицю ділення на 5; розвивати в учнів уміння складати обернені задачі. Обладнання: таблиця усних обчислень, таблиця ділення на 5, предметні малюнки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Пояснити розв’язання задачі № 878. 2) Змінити запитання задачі так, щоб вона розв’язувалася за допомогою виразу: 15 : 3 + 15 3) Із № 879 зачитати знайдені добутки і частку. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 24 : 3 · 2 2 · 9 : 3 21 : 3 · 2 (54 – 27) : 3 (17 + 4) : 7 (32 – 5) : 9 Картка 2 Обчислити 6 · 3 : 2 4 · 3 : 2 (70 – 46) : 3 5 · 8 – 25 3 · 7 – 15 5 · 5 – 16 Картка 3 Розв’язати задачу. У хорі 20 дівчаток, а хлопчиків — у 4 рази менше. Скільки дітей співає у хорі? Картка 4 Розв’язати задачу. Юрко розв’язав 18 прикладів, а задач — у 3 рази менше. Скільки всього прикладів і задач розв’язав Юрко? 3. Усні обчислення 1) На яку квітку сяде метелик? 4 · 8 5 · 7 14 : 2 5 · 3 3 · 8 2. Математичний диктант • Число 4 збільшити у 5 разів; • 21 зменшити у 3 рази; • добуток чисел 5 і 8; • частка чисел 36 і 4; • добуток чисел 3 і 5 збільшити на 18; • частку чисел 32 і 4 зменшити на 7; • число 27 зменшити у 3 рази. II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовча робота Записати на дошці таблицю множення числа 5. 2. Складання таблиці ділення на 5 Діти, користуючись таблицею множення числа 5, складають таблицю ділення на 5. Вчитель записує складену таблицю на дошці, а учні — у зошитах. 3. Заучування таблиці Робота в парах. 4. Первинне закріплення 1) Виконання завдання № 881. 2) Виконання завдання № 882. 3) Виконання завдання № 883 (з коментуванням). 5. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 884 (1). 2) Складання оберненої задачі № 884 (2). 3) Розв’язання задачі № 885. 4) Розв’язання задачі № 886. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 146 № 887, № 888. | |
| |
Переглядів: 5499 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16 |
Жива і нежива природа |
Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 20 |
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт |
Всього коментарів: 0 | |