УРОК 86 Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 5Мета: закріпити знання таблиць додавання і віднімання числа 5; розвивати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Вже дзвінок сигнал нам дав — Працювати час настав, Тож і ви часу не гайте, Працювати починайте. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба 104 6 10116 + 6- 5- 6 6911 14 10 15 2 Математичний диктант • У кошик поклали 4 грибочки. Їх стало 13. Скільки грибочків було в кошику спочатку? • У хорі було 11 дівчат і 5 хлопчиків. на скільки більше в хорі було дівчат, ніж хлопчиків? • Туристи 9 км проїхали на велосипедах і 3 км пройшли пішки. яку відстань подолали туристи? • Оксані 6 років. Скільки їй буде через 5 років? • У клітці 12 папуг. 4 подарували дітям з дитячого будинку. Скільки папуг залишилося в клітці? • У Марійки було 9 листівок. Вона купила ще 5. Скільки листівок стало в Марійки? Взаємоперевірка робіт. (9; 6; 12; 11; 8; 14) III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Знаходження невідомого доданка □ + 2 = 84 + □ = 10□ + 3 = 5 6 + □ = 9 — як знайти невідомий доданок? ● Фізкультхвилинка Хмарка сонечко закрила, (Затулити обличчя руками.) Слізки срібнії зронила. Ми ті слізки пошукаєм, У травичці позбираєм. Пострибаєм, як зайчата, Політаєм, як пташата, Потанцюємо ще трішки, Щоб спочили ручки, ніжки. Всі веселі? От чудово! А тепер до праці знову. 2 Самостійна робота 13 - 5 + 2 = 15 - 5 - 3 = 7 + 5 - 3 =12 - 5 - 4 = (Присідання.) (Стрибки.) (Помахи руками, як крилами.) (Танцювальні рухи.) 6 + 5 - 4 = 11 - 5 - 6 = 14 - 5 - 4 = 8 + 5 - 4 = 3 Складання задачі за коротким записом Петрик — 8 листочків ^—і Оленка — ?, на 3 менше Повторення умови задачі за питаннями вчителя. Запис розв’язання в зошит. ● Пальчикова гімнастика От помічники мої, Їх як прагнеш поверни. Прагнеш едак, прагнеш так. Не образяться ніяк. 4 : Задача на кмітливість Мама залишила Дмитрикові 9 цукерок і 6 яблук та сказала, щоб він поділився зі своїми двома братами порівну. Як він це зробив? 5 Робота над геометричним матеріалом — Які геометричні фігури ви бачите? (Трикутник, овал, коло, прямокутник, квадрат) — Скільки на малюнку трикутників? (4) — Скільки кіл? (3) — Скільки прямокутників? (2) — Скільки овалів? (5) — Скільки квадратів? (2) IV. Підсумок уроку. Рефлексія — Назвіть напам’ять результати таблиць додавання і віднімання числа 5. — Що сподобалося найбільше? — Молодці, ви добре попрацювали на уроці. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1869 | |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях |
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма... |
Світ за вікном. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із ... |
Узагальнюючий урок із теми «Мова живопису й графіки». Колективна робота «Хто ... |
Всього коментарів: 0 | |