Урок № 28
Тема: «Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення».Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з об’ємними виробами з природного матеріалу; розвивати творче мислення, художній смак, охайність; виховувати працьовитість, відповідальність, взаємодопомогу Обладнання: природний матеріал (шишки, каштани, жолуді, горіхи, гілочки дерев, листя, горобина); клей; пластилін; ножиці; шило; серветка, коробки з-під цукерок. Тип уроку: комбінований. Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж. Хід уроку І. Організаційний момент. 1. Привітання. 2. Перевірка готовності до уроку. 3. Упорядкування робочих місць. ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності: – Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з природним матеріалом. У нас сьогодні – робота у групах. Ми будемо виконувати колективну роботу: створимо панно з природного матеріалу. ІІІ. Засвоєння нових знань: 1. Вступна бесіда. – Який природний матеріал нам потрібен? (Діти перелічують.) – Композицію якої тематики можна зробити? – Який природний матеріал нам для цього потрібен? – Якими інструментами необхідно користуватися? 2. Демонстрація та аналіз зразка 3. Інструктаж із техніки безпеки. • Користуючись шилом, працюйте на дощечці. • Користуючись ножицями, обережно повертайтеся до сусіда. • Дотримуйтеся правил гігієни під час роботи з клеєм тапластиліном. 4. Інструктаж учителя. – Спочатку обговоріть у групі, якої тематики буде ваша композиція. – Потім поміркуйте, які вироби потрібно зробити. – Розподіліть роботу поміж членами вашої команди. – Відберіть такі матеріали, які вам потрібні для виконання роботи. – Користуючись правилами техніки безпеки та гігієни, починайте роботу. – Коли окремі вироби будуть готовими, розташуйте їх на коробці або дощечці, приладнайте за допомогою клею або пластиліну. – Прикрасьте композицію яскравим оздобленням. 5. Фізкультхвилинка – Вийшло з хати кенгуру, Потягнулося від сну, Вмило ручки, оченята, Взуло білі чоботята, Стало квіточки збирати Для матусеньки на свято. ІV. Практична робота учнів: 1. Самостійна робота учнів. Учитель пропонує учням зразок виконаної композиції. Діти вирішують самостійно, будуть вони виконувати роботу за зразком або за власним задумом. 2. Виставка та оцінювання робіт: – Чия композиція вам сподобалася найбільше? – Хто виявив більше фантазії? – Яка робота виконана охайніше? V. Підсумок уроку – Чого навчилися на уроці? – Яку композицію вирішили створити? – Як відбувалася робота у групах? Що найбільше сподобалося на уроці? | |
| |
Переглядів: 1568 | |
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка» |
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори... |
Українська народна казка «Лисиця та їжак» |
Роль харчування для здоров'я. Адекватне якісне харчування |
Щоденне піклування про своє здоров'я |
Всього коментарів: 0 | |