Урок 3 Тема. Згинання та складання паперу. Виготовлення іграшки складанням. Декоративна квітка Мета: ознайомити учнів з операціями згинання і складання паперу; навчити послідовно виготовляти вироби; розвивати увагу, дрібні м’язи кистей рук; виховувати поважне ставлення до живої природи, охайність, культуру праці. Обладнання: демонстраційний матеріал — зразок виробу із паперу, виготовленого шляхом складання; малюнки квітів (дикорослі та культурні) для індивідуального користування — пелюстки різного кольору, конверти із розрізаними квітами, кольоровий папір, клей, квадрати зеленого кольору, прямокутники різного кольору, виписаний стержень кулькової ручки, смужки дощику, графічні схеми; посібник І. М. Веремійчика «Трудове навчання». Хід уроку І. Організація класу ІІ . Актуалізація опорних знань — З яким матеріалом ми працювали на попередньому уроці? — Які операції з папером ви навчилися робити на уроці? ІІ . Повідомлення теми та завдань уроку — На попередньому уроці ви виготовили метеликів. А сьогодні ми зробимо наш клас схожим на квітучі луки. Ми виготовимо дуже гарні квіточки. ІV. Робота над темою уроку — Метелики залишились у нашому класі. Вони мандрували на лісову галявину, у сад, на луки, де розцвіли квіти. Подув легенький вітерець, і позлітали пелюстки з різних квітів. У кожного з вас — пелюстки різного кольору. Об’єднайтесь у групи: жовтий, синій, червоний, білий. (Діти складають квіти різного кольору. Робота у групах.) — Наш метелик перелітав з однієї квітки на іншу. Що це за квіти, ви дізнаєтеся, розгадавши кросворд. Рис. 4 1) Стала на поляні В жовтім сарафані. Підросте — всміхнеться, Для вітрів вбереться В платтячко біленьке, Пишне та легеньке. (Кульбаба) 2) Із зеленої сорочки, Що зіткав весною гай, Білі дивляться дзвіночки. Як зовуться, відгадай! (Конвалія) 3) З-під снігу свій листочок До сонця простягну І синіми дзвіночками Вітаю я весну. (Пролісок) 4) Квітка гарна розквітає, А торкнешся — всіх кусає. (Троянда) 5) Ця квіточка весняна — Ніжна та духмяна. (Нарцис) Кожна група розповідає про квітку свого кольору: жовтий — кульбаба; білий — конвалія; червоний — троянда; синій — пролісок. — Наш метелик переплутав склади. Прочитайте назви квітів. ка — фіал ка — гвоз — ди па — тюль — ни лії — лі ки — ма ки — маш — ро Творча робота у групі. Діти складають квіточку із частин, що знаходяться у конвертах. — Метелик притомився, він дуже хотів би полетіти на нашу майбутню галявину. V. Інструктаж (Діти роблять по дві квітки у групі.) — Для виготовлення квітки ви принесли кольоровий папір. Кожна група робить квітку того кольору, яка лежить на парті. Щоб виготовити квітку, потрібно дотримуватися певної послідовності (Посібник, С. 8). 1. Візьміть квадрати зеленого кольору, складіть «гармошкою». Це будуть листочки. 2. Прямокутники перегніть та складіть четверту частину квітки, подібно до віяла. 3. Склейте сектори у цілий круг-квітку. 4. Обмотайте стержень кулькової ручки дощиком. 5. До «стебла» приклейте квітку та листочки. VІ. Практична робота Учні працюють у парах. Учитель стежить за правильністю виконання роботи. Фізкультхвилинка Нумо, славні малюки, Розквітайте, мов квітки. Руки вгору піднімайте, Ними добре помахайте. Головою покрутіть, Ніжками потупотіть. Навкруг себе повертайтесь, Не лінуйтеся, старайтесь. Стало легко й добре враз, До роботи знову час! Учні закінчують роботу. Метелик облітає квіточки. — Куди їх потрібно поставити? Відгадайте слово: ААВЗ (Ваза) Діти ставлять усі квіти у вазу. Вийшов різнокольоровий букет. VІІ . Підсумок уроку — Як ви виконували складання паперу «гармошкою»? — «Мікрофон». Чи сподобався вам урок? Чим саме? (Відповіді учнів.) Учитель аналізує помилки, що були допущені учнями під час виконання роботи, оцінює роботи. VІІ . Прибирання робочих місць — На наступний урок ви повинні принести квадрат із паперу зеленого кольору (розмір 20 20 см) | |
| |
Переглядів: 3896 | |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 7 |
Елементарне поняття про декоративно-ужиткове мистецтво (ДУМ). Практична робот... |
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут... |
Всього коментарів: 0 | |