Урок 11 Тема. Контрольна робота № 1Мета: перевірити рівень оволодіння учнями навчальним матеріалом: знання нумерації чисел в межах 20, обчислювальні навички, уміння розв’язувати прості задачі, креслити відрізки. Хід уроку 1. Математичний диктант • Записати числа: одинадцять, тринадцять, вісімнадцять, дев’ятнадцять; • суму чисел 10 і 6; • різницю чисел 9 і 5; • сусіди числа 19; • на скільки 7 більше від 4; • на скільки 3 менше від 10. Варіант 1 2. Задача В один будинок листоноша приніс 9 листів, а в другий — на 3 листи менше. Скільки листів приніс листоноша в другий будинок? 3. Обчислити 8 – 5 4 + 3 11 – 10 2 + 8 6 + 4 12 + 5 17 – 3 18 – 10 10 – 5 + 3 2 + 7 – 4 3 + 6 + 1 5 – 5 + 7 4. Порівняти 2 + 7 ___ 4 + 4 8 – 2 ___ 3 + 3 9 + 1 ___ 10 – 1 5 + 4 ___ 2 + 8 5. Накреслити відрізок завдовжки 1 дм 2 см Варіант 2 2. Задача Наталка почистила 6 картоплин, а її сестра — на 4 картоплини більше. Скільки картоплин почистила сестра? 3. Обчислити 7 – 6 9 – 5 4 + 2 6 – 3 14 – 10 16 – 4 12 + 5 9 – 6 2 + 5 – 6 1 + 8 – 5 3 + 4 + 2 6 + 2 + 2 4. Порівняти 2 + 3 ___ 4 + 2 8 – 1 ___ 9 – 2 6 – 4 ___ 7 – 5 3 + 0 ___ 4 – 2 5. Накреслити відрізок завдовжки 1 дм 3 см | |
| |
Переглядів: 3075 | |
Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка» |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Із папером, і з картоном працювати ми майстри! |
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка» |
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В.... |
Всього коментарів: 0 | |