УРОК 28 Тема. Купання у водоймах. Правила поведінки на водіМета: розповісти учням про правила безпечної поведінки на воді; вчити оцінювати правильні та неправильні дії людей, які відпочивають на воді; виховувати культуру поведінки на відпочинку. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакати «Як уникнути неприємностей». ХІД УРОКУ 1. Вступна бесіда Загадки • Стоїть корито, повне води налито. (Ставок) • Не кінь, а біжить, не ліс, а шумить. (Річка) — Чи ви любите відпочивати біля водойм? Чим небезпечний цей відпочинок? 2. Робота за підручником (С. 75) Учитель. Як чудово відпочивати на березі річки, ставка або моря! Але вони теж приховують небезпеки. Читання вчителем вірша Валентина Бичка. — Чому дітям гарно на річці? — Що вони роблять на березі річки? — Розгляньте малюнок. Яка пора року на ньому зображена? — Де відпочивають діти? — З чого видно, що в цьому місці купання дозволено? — Які предмети взяли діти із собою на відпочинок? — Що робить дівчинка? — Що роблять хлопчики? — Чим захищені від сонячних променів голови дітей? Висновок: Запам’ятай правила поведінки на воді: • Не перегрівайся! • Захищай голову від сонячних променів. • Відпочивай біля води тільки з дорослими. • Купайся у дозволених місцях. • У воді не можна пустувати, переохолоджуватися. • Не пий сиру воду з річки, озера, ставка! 3. Фізкультхвилинка Киця прокидається, Лапками вмивається. Квітка прокидається, Сонечком вмивається. Ну а ми з сестрицею Вмиваємось водицею. 4. Продовження роботи за підручником (С. 76) Читання вчителем вірша Варвари Гринько. — Про який застережний знак біля річки говориться у вірші? — Розгляньте малюнок. — Чому в певному місці купатися заборонено? — Що роблять діти на березі? Складіть речення. — Хто з них поводиться неправильно? (Дівчинка, що читає, без головного убору.) — Що роблять діти у воді? Складіть речення. — Хто з дітей наражає себе на небезпеку під час купання? — Які правила купання вам знайомі? Учні можуть доповнити такі правила: Правило 1. Не заходь на глибоке місце, якщо не вмієш плавати або плаваєш погано. Правило 2. Не пірнай у незнайомих місцях. Невідомо, що там може опинитися на дні. Правило 3. Не запливай за буйки. Не купайся там, де катаються на човнах, водних велосипедах. Правило 4. Не грай в ігри з утримуванням «супротивника» під водою — він може захлинутися. Правило 5. Не плавай на надувних матрацах. Якщо матрац раптом почне здуватися, ти можеш разом з ним піти до дна. Правило 6. Ігри в «морські бої» на човнах, розгойдування човна, ходіння по ньому або спроби перегнутися через борт дуже небезпечні, оскільки човен від цього може перекинутися. 5. Робота в зошиті (С. 50) № 1. Розгляньте малюнки. Які правила поведінки на воді порушили діти? Складіть речення-поради. Орієнтовні відповіді • Не купайся там, де катаються на човнах. • Не пірнай з човна. • Не плавай на надувних матрацах. Якщо матрац раптом почне здуватися, ти можеш разом з ним піти до дна. • Не пірнай у незнайомих місцях. Висновок: завжди виконуй правила поведінки на воді. 6. Робота з прислів’ям Що сьогодні збережеш, завтра знадобиться. — Про що йдеться у прислів’ї? 7. Підсумок уроку — Які небезпеки приховує відпочинок на воді? — В яку пору року ви відпочиваєте на березі річки? — В якому місці ви купаєтесь? Що берете із собою на відпочинок? — Чим ви захищаєте голову від сонячних променів? — Які правила купання ви виконуєте? — Що можна робити на березі річки? — Що не можна робити на березі річки? — Що можна робити у воді? — Що не можна робити у воді? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1592 | |
Охорона водойм |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Закріплення навичок роботи з мишею |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Водойми рідного краю |
Всього коментарів: 0 | |