💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Лічба в межах 20. Розв'язування прикладів і задач на віднімання. Розпізнавання трикутників. Вимірювання і порівняння довжин відрізків

УРОК 70

Тема: Лічба в межах 20. Розв'язування прикладів і задач на віднімання. Розпізнавання трикутників. Вимірювання і порівняння довжин відрізків

Мета: узагальнити й повторити розв'язання задач і прикладів на віднімання; удосконалювати обчислювальні навички в межах 20; учити дітей по-різному читати приклади; розвивати навички швидких обчислень; виховувати вміння працювати колективно, швидко знаходити правильний варіант відповіді.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повторення вивченого матеріалу

 1 Математичний диктант

 • Запишіть число, у якому 1 десяток 7 одиниць; 1 десяток 3 одиниці; 2 десятки.

Число 15 зменшити на 15.

Число 14 збільшити на 1.

Запишіть різницю чисел 11 і 1.

Суму чисел 10 і 6 зменшити на 1.

Різницю чисел 12 і 10 збільшити на 3.

 2

 2 Розв'язування задач (роботаз числовим віялом)

Бібліотекар видав одному учневі 3 книги, а другому — 5 книг. Скільки всього книг видав бібліотекар?

В альбомі 18 сторінок. Олена розфарбувала 10 сторінок. Скільки сторінок залишилося розфарбувати Олені?

У понеділок у класі чергували 4 учні, а у вівторок — 7 учнів. На скільки більше учнів чергувало у вівторок, ніж у понеділок?

3 Гра «Хто швидше?»

 □ + 2 = 12 15 - □ = 14 7 + □ = 17 □ - 3 = 10

16 - □ = 15 8 + □ = 18 □ - 2 = 10 □ + 9 = 19

5 + □ = 15

□ - 4 = 10

17 - □ = 16

□ + 8 = 18

III. Закріплення вивченого матеріалу

 10 - 3 = 79 - 2 = 7 8 - 1 = 7

 17 - 10 = 7 7- 0 = 7

 — Складіть і запишіть 6 прикладів з відповіддю 10.

 5 + 5 = 10 7 + 3 = 10 9 + 1 = 10

 6 + 4 = 10 10 + 0 = 108 + 2 = 10

● Фізкультхвилинка

Хомка-хомка хом’ячок Весь смугастенький бочок.

Хомка раненько встає, щічки миє, вушка тре.

Підмітає Хомка хатку і виходить на зарядку.

 Раз, два, три, чотири, п’ять,

 Хомка сильним прагне стать.

 1 Читання прикладів по-різному, з опорою на таблиці

 (Надуваємо щоки.)

 (Робити рухи по тексту.)

Додати Відняти

 плюс мінус

збільшити зменшити

7 + 3 = 10 12 - 1 = 11

— Як ще можна прочитати ці приклади? (Перший доданок 7, другий доданок 3. Сума дорівнює 10. Зменшуване — 12, від’ємник — 1, різниця — 11.)

 2 Робота із геометричним матеріалом

— Накресліть відрізки завдовжки 10 см і 3 см.

— Порівняйте довжини цих відрізків.

— Що означає порівняти довжини відрізків? (Відповісти, який відрізок довший, а який коротший.)

— Але ж так порівняти відрізки можна й на око, без вимірювання довжини.

— Правильно казати, на скільки сантиметрів перший відрізок коротший від другого, або на скільки сантиметрів другий відрізок довший від першого.

10 - 3 = 7 (см)

— Що позначає число 7? (Перший відрізок на 7 см коротший, ніж другий.)

3 Гра «Число загубилося»

 13 □ 15 16□□19

● Фізкультхвилинка

 Всі піднесли руки — раз!

 На носках стоїть весь клас. Два — присіли руки вниз,

 На сусіда подивись.

 Раз! — і вгору.

 Два! — і вниз.

 На сусіда подивись.

 Будем дружно присідати, Щоб ногам роботу дати.

 Раз! Два!

 Хай мужніє наше тіло.

 Хто старався присідати, Може вже відпочивати.

□ 14 □

(Потягування.)

17 □ 19 □

4 Самостійна робота

 1 варіант

 Було — 16 коробок.

 Віднесли— 6 коробок.

 Залишилось — ?

(Присідання.) (Повороти головою праворуч-ліворуч.)

(Потягування.)

(Присідання.)

(Підвестися.)

(Присісти.)

2 варіант

Було—16 коробок.

Принесли — 1 коробку. Стало — ?

 5 Логічна задача

Наталя, Оля і Марина писали контрольну роботу. Оля здала роботу не останньою, а Наталя раніше Олі. У якому порядку дівчата здали роботу? (Наталя, Оля, Марина)

 6 Геометричний матеріал

— Порахуйте кількість трикутників на кожному малюнку.

IV. Підсумок уроку. Рефлексія

— Продовжте речення.

 • Я зрозумів, що...

 • Було цікаво...

 • Було важко...

 • Мені захотілося...

 • У мене вийшло...

 • На наступному уроці ми...

 ● Гра «Встаньте, числа, по порядку»

Учитель роздає дітям картки із числами 13; 18; 11; 12; 15; 17; 14; 16; 19; 20.

За командою вчителя «Встаньте, діти, у порядку зростання» діти займають відповідні місця.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 2764 | Рейтинг: 0.0/0
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл...
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля»
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап...
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]