УРОК 70 Тема: Лічба в межах 20. Розв'язування прикладів і задач на віднімання. Розпізнавання трикутників. Вимірювання і порівняння довжин відрізківМета: узагальнити й повторити розв'язання задач і прикладів на віднімання; удосконалювати обчислювальні навички в межах 20; учити дітей по-різному читати приклади; розвивати навички швидких обчислень; виховувати вміння працювати колективно, швидко знаходити правильний варіант відповіді. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Математичний диктант • Запишіть число, у якому 1 десяток 7 одиниць; 1 десяток 3 одиниці; 2 десятки. Число 15 зменшити на 15. Число 14 збільшити на 1. Запишіть різницю чисел 11 і 1. Суму чисел 10 і 6 зменшити на 1. Різницю чисел 12 і 10 збільшити на 3. 2 2 Розв'язування задач (роботаз числовим віялом) Бібліотекар видав одному учневі 3 книги, а другому — 5 книг. Скільки всього книг видав бібліотекар? В альбомі 18 сторінок. Олена розфарбувала 10 сторінок. Скільки сторінок залишилося розфарбувати Олені? У понеділок у класі чергували 4 учні, а у вівторок — 7 учнів. На скільки більше учнів чергувало у вівторок, ніж у понеділок? 3 Гра «Хто швидше?» □ + 2 = 12 15 - □ = 14 7 + □ = 17 □ - 3 = 10 16 - □ = 15 8 + □ = 18 □ - 2 = 10 □ + 9 = 19 5 + □ = 15 □ - 4 = 10 17 - □ = 16 □ + 8 = 18 III. Закріплення вивченого матеріалу 10 - 3 = 79 - 2 = 7 8 - 1 = 7 17 - 10 = 7 7- 0 = 7 — Складіть і запишіть 6 прикладів з відповіддю 10. 5 + 5 = 10 7 + 3 = 10 9 + 1 = 10 6 + 4 = 10 10 + 0 = 108 + 2 = 10 ● Фізкультхвилинка Хомка-хомка хом’ячок Весь смугастенький бочок. Хомка раненько встає, щічки миє, вушка тре. Підмітає Хомка хатку і виходить на зарядку. Раз, два, три, чотири, п’ять, Хомка сильним прагне стать. 1 Читання прикладів по-різному, з опорою на таблиці (Надуваємо щоки.) (Робити рухи по тексту.) Додати Відняти плюс мінус збільшити зменшити 7 + 3 = 10 12 - 1 = 11 — Як ще можна прочитати ці приклади? (Перший доданок 7, другий доданок 3. Сума дорівнює 10. Зменшуване — 12, від’ємник — 1, різниця — 11.) 2 Робота із геометричним матеріалом — Накресліть відрізки завдовжки 10 см і 3 см. — Порівняйте довжини цих відрізків. — Що означає порівняти довжини відрізків? (Відповісти, який відрізок довший, а який коротший.) — Але ж так порівняти відрізки можна й на око, без вимірювання довжини. — Правильно казати, на скільки сантиметрів перший відрізок коротший від другого, або на скільки сантиметрів другий відрізок довший від першого. 10 - 3 = 7 (см) — Що позначає число 7? (Перший відрізок на 7 см коротший, ніж другий.) 3 Гра «Число загубилося» 13 □ 15 16□□19 ● Фізкультхвилинка Всі піднесли руки — раз! На носках стоїть весь клас. Два — присіли руки вниз, На сусіда подивись. Раз! — і вгору. Два! — і вниз. На сусіда подивись. Будем дружно присідати, Щоб ногам роботу дати. Раз! Два! Хай мужніє наше тіло. Хто старався присідати, Може вже відпочивати. □ 14 □ (Потягування.) 17 □ 19 □ 4 Самостійна робота 1 варіант Було — 16 коробок. Віднесли— 6 коробок. Залишилось — ? (Присідання.) (Повороти головою праворуч-ліворуч.) (Потягування.) (Присідання.) (Підвестися.) (Присісти.) 2 варіант Було—16 коробок. Принесли — 1 коробку. Стало — ? 5 Логічна задача Наталя, Оля і Марина писали контрольну роботу. Оля здала роботу не останньою, а Наталя раніше Олі. У якому порядку дівчата здали роботу? (Наталя, Оля, Марина) 6 Геометричний матеріал — Порахуйте кількість трикутників на кожному малюнку. IV. Підсумок уроку. Рефлексія — Продовжте речення. • Я зрозумів, що... • Було цікаво... • Було важко... • Мені захотілося... • У мене вийшло... • На наступному уроці ми... ● Гра «Встаньте, числа, по порядку» Учитель роздає дітям картки із числами 13; 18; 11; 12; 15; 17; 14; 16; 19; 20. За командою вчителя «Встаньте, діти, у порядку зростання» діти займають відповідні місця. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2764 | |
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля» |
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап... |
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами |
Всього коментарів: 0 | |