💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на вибір)

Урок 43

Тема. Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на вибір)

Мета: продовжувати розвивати у дітей пізнавальні здібності, творчу уяву; формувати передумови пошукової діяльності, інтелектуальної ініціативи; розвивати вміння визначати можливі методи розв'язання проблеми за допомогою дорослого; активізувати мовлення дітей; виховувати дбайливе ставлення до живої природи.

ХІД УРОКУ

I . Організаційний момент

— Діти, сьогодні ми вирушимо на екскурсію, але спочатку я загадаю загадку.

Я ходив туди із татом.

Звірів бачив там багато.

Мавпу, лева, і слона,

Ще й веджмедя крокодила...

Всіх запам'ятать — несила. (Зоопарк)

— Зараз ми підемо на екскурсію до зоопарку. Згодні?

— Але перш, ніж піти туди, нам потрібно купити квитки. Квиток я дам тому, хто правильно відповість на питання.

— Які тварини живуть у зоопарку?

• Дуже товсті ноги маю,

Ледве їх переставляю,

Сам високий я на зріст,

Замість носа маю хвіст. (Слон)

• Живу я там, де вічний лід,

Люблю я рибу на обід.

В кожусі білому завжди

Виходжу часто із води,

Умію плавати й пірнати...

А як мене, малята, звати? (Білий ведмідь)

• Вік свій ходить з клунками,

Та ще сідають на нього з мішками. (Верблюд)

• Хто в зоопарку вище всіх?

Впізнать її нам легко,

Впізнать її на раз:

Висока вона зростом

Та бачить супер клас! (Жирафа)

• Величезний цей хижак

На людей наводить жах.

Проживає в річці Ніл

Небезпечний, (крокодил).

• Як на гойдалках, на вітках

Вони плигають у клітках.

Граються, кривляються,

Разом забавляються.

А веселі ці малята —

Пустотливі. (мавпенята).

• Він незграбний і товстий,

Завжди він чомусь сумний.

А на лобі в нього ріг,

Ця тварина — . (носоріг).

• У саванні проживає,

Чорно-білі смужки має.

І весела, і пригожа,

На конячку нашу схожа. (Зебра)

• Він такий смугастий,

Він такий ікластий.

Найстраніший у тайзі,

Перед ним тремтять усі.

Світ н еживої природи 191

Як роззявить пащу: — Ггрр!

Називають звіра. (тигр).

— Усі ці тварини живуть далеко, в інших країнах і, якщо б не зоопарк, то цих тварин ми могли б побачити лише на картинках або в кіно.

— Чи знаєте ви правила поведінки в зоопарку?

2 Обговорення з дітьми правил поведінки в зоопарку

— Діти, в зоопарку над клітками висять таблички, на яких написано «Тварин годувати заборонено». Як ви вважаєте, чому? (Відповіді дітей.)

— Уявіть, що вам цілий день даватимуть цукерки, печиво, свіжий хліб, банани і багато чого іншого. Що трапиться? (Відповіді дітей.) Правильно, заболять животи і зуби. І тварини на волі теж не їдять цілий день. Крім того, багато людей не знають, що можна їсти певній тварині, тому кидають у клітки будь-що. Тварини від цього дуже хворіють і навіть можуть померти.

— Що ще не варто робити в зоопарку? (Відповіді дітей.) Правильно, наближатися до кліток і тим більше просовувати туди руки.

Адже клітка — це будинок тварини, і вона цей будинок охоронятиме. І, звісно ж, не можна галасувати в зоопарку! У зоопарку завжди багато народу, а тварини звикли в лісі до тиші.

Демонстрування символів — правил поведінки в зоопарку: «Не годуй тварин», «Не гладь тварин», «Не дратуй тварин», «Не галасуй», «Не просовуй руки в клітки з тваринами».

III. Підсумок екскурсії

— Діти, вам сподобалося в зоопарку?

— Зараз ми пограємо. Я називатиму по черзі тварин, які живуть у зоопарку, а ви маєте всі разом показати, як ця тварина пересувається. (Ведмідь, лисиця, заєць, мавпа)

— А тепер пограємо в гру «Хто зайвий?». Ви маєте визначити на слух, хто зайвий, і довести, чому саме?

Вовк, лисиця, кішка, заєць.

Собака, корова, жираф, кінь.

— Пограймо у гру «Зоопарк».

— Я кручу стрілку дзиґи. На яку картинку із твариною вона вкаже, ту тварину дитина повинна описати і сказати, що вона полюбляє їсти.

— Кого ми бачили в зоопарку?

— Назвіть їх.



Джерело: noindex
Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (05.08.2013)
Переглядів: 6146 | Рейтинг: 4.5/2
Київ — столиця України
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло»
Дикорослі рослини рідного краю
Інформація. Як людина сприймає інформацію
Підсумковий урок за І семестр
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]