Урок 43 Тема. Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на вибір)Мета: продовжувати розвивати у дітей пізнавальні здібності, творчу уяву; формувати передумови пошукової діяльності, інтелектуальної ініціативи; розвивати вміння визначати можливі методи розв'язання проблеми за допомогою дорослого; активізувати мовлення дітей; виховувати дбайливе ставлення до живої природи. ХІД УРОКУ I . Організаційний момент — Діти, сьогодні ми вирушимо на екскурсію, але спочатку я загадаю загадку. Я ходив туди із татом. Звірів бачив там багато. Мавпу, лева, і слона, Ще й веджмедя крокодила... Всіх запам'ятать — несила. (Зоопарк) — Зараз ми підемо на екскурсію до зоопарку. Згодні? — Але перш, ніж піти туди, нам потрібно купити квитки. Квиток я дам тому, хто правильно відповість на питання. — Які тварини живуть у зоопарку? • Дуже товсті ноги маю, Ледве їх переставляю, Сам високий я на зріст, Замість носа маю хвіст. (Слон) • Живу я там, де вічний лід, Люблю я рибу на обід. В кожусі білому завжди Виходжу часто із води, Умію плавати й пірнати... А як мене, малята, звати? (Білий ведмідь) • Вік свій ходить з клунками, Та ще сідають на нього з мішками. (Верблюд) • Хто в зоопарку вище всіх? Впізнать її нам легко, Впізнать її на раз: Висока вона зростом Та бачить супер клас! (Жирафа) • Величезний цей хижак На людей наводить жах. Проживає в річці Ніл Небезпечний, (крокодил). • Як на гойдалках, на вітках Вони плигають у клітках. Граються, кривляються, Разом забавляються. А веселі ці малята — Пустотливі. (мавпенята). • Він незграбний і товстий, Завжди він чомусь сумний. А на лобі в нього ріг, Ця тварина — . (носоріг). • У саванні проживає, Чорно-білі смужки має. І весела, і пригожа, На конячку нашу схожа. (Зебра) • Він такий смугастий, Він такий ікластий. Найстраніший у тайзі, Перед ним тремтять усі. Світ н еживої природи 191 Як роззявить пащу: — Ггрр! Називають звіра. (тигр). — Усі ці тварини живуть далеко, в інших країнах і, якщо б не зоопарк, то цих тварин ми могли б побачити лише на картинках або в кіно. — Чи знаєте ви правила поведінки в зоопарку? 2 Обговорення з дітьми правил поведінки в зоопарку — Діти, в зоопарку над клітками висять таблички, на яких написано «Тварин годувати заборонено». Як ви вважаєте, чому? (Відповіді дітей.) — Уявіть, що вам цілий день даватимуть цукерки, печиво, свіжий хліб, банани і багато чого іншого. Що трапиться? (Відповіді дітей.) Правильно, заболять животи і зуби. І тварини на волі теж не їдять цілий день. Крім того, багато людей не знають, що можна їсти певній тварині, тому кидають у клітки будь-що. Тварини від цього дуже хворіють і навіть можуть померти. — Що ще не варто робити в зоопарку? (Відповіді дітей.) Правильно, наближатися до кліток і тим більше просовувати туди руки. Адже клітка — це будинок тварини, і вона цей будинок охоронятиме. І, звісно ж, не можна галасувати в зоопарку! У зоопарку завжди багато народу, а тварини звикли в лісі до тиші. Демонстрування символів — правил поведінки в зоопарку: «Не годуй тварин», «Не гладь тварин», «Не дратуй тварин», «Не галасуй», «Не просовуй руки в клітки з тваринами». III. Підсумок екскурсії — Діти, вам сподобалося в зоопарку? — Зараз ми пограємо. Я називатиму по черзі тварин, які живуть у зоопарку, а ви маєте всі разом показати, як ця тварина пересувається. (Ведмідь, лисиця, заєць, мавпа) — А тепер пограємо в гру «Хто зайвий?». Ви маєте визначити на слух, хто зайвий, і довести, чому саме? Вовк, лисиця, кішка, заєць. Собака, корова, жираф, кінь. — Пограймо у гру «Зоопарк». — Я кручу стрілку дзиґи. На яку картинку із твариною вона вкаже, ту тварину дитина повинна описати і сказати, що вона полюбляє їсти. — Кого ми бачили в зоопарку? — Назвіть їх. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 6146 | |
Київ — столиця України |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Дикорослі рослини рідного краю |
Інформація. Як людина сприймає інформацію |
Підсумковий урок за І семестр |
Всього коментарів: 0 | |