Висівання насіння квітів у відкритий ґрунт
Урок 60

Тема. Висівання насіння квітів у відкритий ґрунт

Мета: ознайомити із способами висівання насіння квітів у відкритий ґрунт; сформувати вміння правильно висівати насіння; виховувати інтерес до квітникарства, бережливе ставлення до рослин та повагу до праці.

Обладнання: насіння квітів, відерця з водою, лійки, лопатки, граблі, палич-ки-глибиноміри для ямок, зображення квітів, насіння яких висівається.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

Перевірка належного обладнання для висівання насіння квітів. Висівання

учнями на пришкільну ділянку насіння під керівництвом учителя.

ІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності

— Діти, що прикрашає влітку наші вулиці, площі, територію біля будин-ків? (Квіти на клумбах чи на ділянках)

— Чи бажаєте ви зробити і свій внесок у цю красу?

ІІІ. Формування нових знань і вмінь

— Минулого уроку ми з вами ознайомилися із правилами висівання на-сіння у закритий ґрунт. Давайте їх згадаємо. (Відповіді учнів)

— Сьогодні ми з вами разом вчитимемося висівати насіння квітів у відкритий ґрунт. Насіння яких квітів ми принесли на урок? (Відповіді дітей, демонстрація ілюстрацій із зображенням квітів, що висіваються на уроці.)

IV. Планування трудових дій

1. Визначення місця висівання насіння на пришкільній ділянці.

2. Викопування ямок для насіння паличкою-глибиноміром (чи маленьки-ми лопатками, попередньо розпушивши землю граблями).

3. Висівання насіння у ямки, заздалегідь политі водою, щоб насіння «при-ліпилося» до ґрунту, захищаючись від вітру.

4. Загорнути ямки землею.

5. Полити місце висівання з лійки.

6. Прибрати пришкільну ділянку, зібрати все обладнання й інст рументи.

V. Практична робота

Учні працюють мікрогрупами під керівництвом учителя (поділ на групи доцільно провести за сортами квітів, що висіваються). Вчитель контролює дії учнів, їх послідовність, проводить поточний інструктаж.

VI. Підсумок уроку

1. Бесіда.

— Чи сподобалося вам працювати на пришкільній ділянці?

— Що здалося найскладнішим?

2. Хвилинка фантазії.

— Уявіть, що ви прийшли до школи, а вас зустрічають квіти, які ви сьогодні посадили. Як ви гадаєте, із якими словами вони б до вас звернули-ся, якщо б могли розмовляти?

3. Хвилинка поезії.

КИМ БУТИ?

Той хоче стати космонавтом,

той капітаном хоче буть...

Я теж подумав: ким же стати,

Яку в житті обрати путь?

Звичайно, лікарем би добре...

Або артистом — слава й честь!

Чи прикордонником хоробрим —

Наказ: «Назад — ні кроку!» —

«Єсть!»

А можна б інженером стати,

учителем — дітей учить,

складних наук їх научати

і головної — просто жить.

Професій безліч є цікавих,

Але свою вгадати як?

Щоб добре діло й добра слава?

І я собі міркую так.

Потрібно лікувать хвороби

й водити в космос кораблі,

та я ж із роду хліборобів,

весь родовід мій — од землі.

Мій дід водив найперший трактор,

мій батько — знатний комбайнер.

Ми робим хліб,

а хліб — це правда,

завжди — віддавна й дотепер.

Степ перейти — життя прожити,

то не такі прості слова.

Життя утворене від жита,

бо хліб — усьому голова.

...Раніш до сонечка устати,

погладить колос на ходу.

Ні, мабуть, я не в космонавти,

у хлібороби я піду!

І труд мій віддарують борозни —

рікою зерно потече.

І з першого —

мойого —

борошна

Вітчизна хліба напече.

(О. Орач)

— Отже, діти, ви гарно трудилися протягом року, і за це я вам дуже вдяч-на. Впевнена, що ви й у майбутньому будете справжніми трудівниками, до-стойними своїх батьків й дідів

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 2816 | Рейтинг: 0.0/0
Графіка як вид образотворчого мистецтва. Виконання аплікації «Рибки» з подаль...
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє...
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі
Елементарне поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва. Практична...
Запитання до природи. Чим снідає їжачок?
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]