УРОК 35 Тема. Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров’я (тестування за допомогою запитань, малюнків, ігор тощо)Мета: закріпити й підсумувати знання дітей з вивчених тем курсу «Основи здоров’я»; формувати бажання вести здоровий спосіб життя, зміцнювати своє здоров’я протягом літніх канікул. ХІД УРОКУ 1. Вступне слово вчителя — От і закінчили ми вивчати у цьому році курс «Основи здоров’я». Сподіваюся, що вивчене протягом року допоможе вам зберегти життя і здоров’я та уникнути багатьох небезпек. Загадки • Хто родився, а не вмирає? (Рід людський) • Його хочеш — не купиш, а що хочеш продати — не продаси. (Здоров’я, хвороби) — Які загадки та прислів’я про здоров’я ви запам’ятали? (Відповіді учнів.) 2. Робота в зошиті (С. 56) Тест «Як ми навчилися берегти своє здоров’я» Викресліть назви шкідливих для здоров’я речей. • Сон • Смоктання пальців • Тривала сидяча поза • Перебування на свіжому повітрі • Відпочинок на місцях накопичення відходів • Недосипання • Правильне харчування • Екологічно чисті продукти харчування • Одяг і взуття з природних матеріалів • Тривале сидіння біля телевізора • Звичка всього торкатися руками • Миття рук перед уживанням їжі • Зарядка на вільному повітрі • Чергування праці і відпочинку • Звичка все брати до рота • Дворазове чищення зубів • Умивання до пояса • Паління цигарок • Рухова активність • Загартовування • Миття рук після туалету • Переїдання • Човгання ногами 3. Фізкультхвилинка Встало вранці ясне сонце, Заглянуло у віконце. Ми до нього потяглися, За промінчики взялися. 4. Робота за підручником (С. 87) — Розгляньте малюнок на с. 87. Яка пора року зображена? — Скільки дівчаток зображено на малюнку? — Що вони роблять? — Скільки хлопчиків на малюнку? — Що вони роблять? — Що робить сонечко? — Як ви будете загартовуватися влітку? Висновок: поради на літо. Щоб зміцнити своє здоров’я влітку: • більше рухайтеся, танцюйте, грайтеся, працюйте на свіжому повітрі; • робіть добрі справи; • загартовуйтеся; • частіше ходіть босоніж; • їжте багато фруктів, овочів. 5. Підсумок уроку Повторення вивченого матеріалу за малюнками підручника (С. 94-95). — Розгляньте малюнки. Як ці предмети впливають на ваше здоров’я? Складіть речення. Наприклад: • На сонці я надіваю сонцезахисні окуляри. • Мені корисно їсти кавуни. • Щоб мій ніс був чистий, я користуюся носовою хустинкою. — Бажаю вам, діти, влітку підрости, зміцнити, стати спритнішими, розумнішими, самостійнішими, а головне — постійно дбати про своє здоров’я! До зустрічі на уроках курсу «Основи здоров’я» у 2 класі! | |
| |
Переглядів: 1440 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 14 |
Птахи |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Створення макета предмета для казкового персонажа |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16 |
Всього коментарів: 0 | |