Урок 52
Тема. Пластмасові технічні конструктори. Їх призначенняМета: ознайомити учнів з технічним конструктором, його призначен-ням, інструментами для з’єднання деталей (гайковий ключ, викрутка); на-вчати прийомів рухомого та нерухомого їх з’єднання; розвивати уважність, уяву; виховувати працелюбність, охайність. Обладнання: пластмасовий технічний конструктор і моделі з його дета-лей: самокат, гойдалка та ін. ХІД УРОКУ І. Організація учнів до уроку Учитель Любі діти, добрий день! Зичу праці і пісень. А ще, друзі, всім бажаю Сил, натхнення на весь день! Учні Добрий день, добрий день! Дякуєм за побажання. На урок берем з собою Знання, вміння, навички й старання. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ви ознайомитеся з конструктором, з якого можна складати різноманітні технічні моделі. ІІІ. Формування нових знань Розгляд деталей технічного конструктора. Учні знаходять в наборах ті деталі, які демонструє вчитель. Види деталей: 1. Інструменти (гайковий ключ, викрутка). 2. Кріпильні (гвинти, болти, гайки); обертові (осі, колеса); площинні (сму-ги, пластини); куткові (косинці, скоби). Учнів ознайомлюємо лише з частиною деталей — площинни-ми та кріпильними, а також з інструментами. Решту діти поступово запам’ятовують на наступних уроках. Докладно пояснюємо правила з’єднання де талей. — Викрутку слід тримати правою рукою, а пальцями лівої чи ключем підтримувати гайку. Загвинчуються гайки та гвинти в напрямку годинни-кової стрілки. IV. Практична робота 1. Вправляння у з’єднанні деталей. Перше завдання — з’єднати дві смуги так, щоб їх отвори сумістилися. В них вставити болт (гвинт), на ньому закрутити гайку. Друге завдання — скріпити три смуги, щоб утворився трикутник. Третє завдання — обміркувати спосіб рухомого з’єднання деталей за допомогою осі (у гойдалці або самокаті). Порівнюючи з’єднані деталі, діти за допомогою вчителя з’ясовують, як забезпечити рухомість і нерухомість кріплення. 2. Розбирання моделей, складання деталей у коробки. V. Підсумок уроку • З якими конструкторами ми знайомилися на уроці? • Якими інструментами ми користувалися на уроці? • В якому напрямку загвинчують гайки та гвинти? • Чи сподобалося вам працювати з пластмасовим технічним конструкто-ром? VI. Хвилинка поезії ПОМІЧНИК Тато мій — механізатор, В нього дуже гарний трактор — Наче небо, голубий, І веселий, і прудкий. Ціле літо й восени Він співа ланам пісні. Силу їм свою віддав — На ремонт в майстерні встав: Там робота не вщухає. — Нас уже весна чекає,— Каже тато,— до пори Вийдуть в поле трактори! Татку я обід ношу. Я його щодня прошу: — Дай тобі допоможу! Щось змайструю, підточу, Пофарбую, підкручу. — Бачу, хлопець ти завзятий! — З посмішкою каже тато.— Ось відро і гас. Я фартух тобі припас. Перемий оці деталі — Кожний гвинтик, кожен паз. Мов нові, деталі стали, До роботи я вже звик. Друзі татові сказали: — Гарний в тебе помічник! (В. Майоров) | |
| |
Переглядів: 1416 | |
Комбінована аплікація |
Урок-повторення. У комп’ютерному класі |
Л. Забашта «Рідна мова», М. Сингаївський «Колискова пісня, колискова...» |
Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї р... |
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль... |
Всього коментарів: 0 | |