Урок 78 Тема. Аналіз результатів контрольної роботи. Дія множення, знак множення. Заміна прикладів на додавання прикладами на множення та прикладів на множення прикладами на додаванняМета: ознайомити з арифметичною дією — множенням; вправляти учнів у складанні прикладів на множення з прикладів на додавання і навпаки. Обладнання: таблиці усних обчислень, предметні малюнки. Хід уроку I. Загальна характеристика результатів виконання контрольної роботи II. Аналіз помилок та виконання відповідних завдань 1. Аналіз типових помилок 2. Розв’язання завдань, аналогічних тим, у яких були допущені помилки 3. Завдання для учнів, які виконали роботу без помилок 1) Обчислити. 23 + 41 52 + 8 58 + 28 64 – 12 70 – 3 70 – 44 34 + 51 91 – 75 2) Порівняти. 34 + 21 __ 16 + 33 56 – 18 __ 49 – 3 92 – 61 __ 11 + 30 4. Фізкультхвилинка III. Вивчення нового матеріалу 1. Підготовчі вправи 1) Знайти суму чисел. 2 + 2 + 2 + 2 4 + 4 + 4 + 4 + 4 2. Пояснення нового матеріалу На дошці — таблиці з малюнками. — Скільки всього цукерок? — Скільки всього груш? На дошці робиться запис: 2 + 2 + 2 + 2 = 8 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 10 — Який приклад ми запишемо, якщо буде 6 пар цукерок; 7 пар груш? — Повернемося до першого прикладу. У цій сумі 4 доданки, кожний з них дорівнює 2. Додавання однакових доданків називається множенням. Суму однакових доданків записують так: 2 + 2 + 2 + 2 = 8 2 · 4 = 8 У цьому прикладі перше число (число 2) є тим, що в сумі було б доданком, а друге число (число 4) показує, скільки разів перше число (2) взято доданком. Крапка між числами — це знак множення. 3. Первинне закріплення 1) Виконання завдання № 583. 2) Виконання завдання № 584. Перший стовпчик виконують з коментуванням, а наступні — самостійно. 3) Перевірка роботи. 4) Виконання завдання № 585 (ланцюжком). 5) Виконання завдання № 586 (у парах). 6) Перевірка роботи IV. Розвиток математичних умінь 1. Розв’язання задачі № 588 Діти після аналізу розв’язують задачу самостійно. Вчитель надає допомогу слабкішим дітям. 2. Перевірка роботи 3. Усні обчислення 1) Виконання завдання № 587. 2) Гра «Завантаж ящики у машини». 20 – 6 11 + 16 56 – 25 12 + 19 87 – 50 34 – 7 44 – 30 72 – 41 66 – 52 V. Підсумок уроку VI. Домашнє завдання С. 101 № 589, № 590. | |
| |
Переглядів: 2369 | |
Роль харчування для здоров'я. Адекватне якісне харчування |
Вибір безпечного маршруту від дому до школи |
Як тварини готуються до зими |
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А... |
Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня |
Всього коментарів: 0 | |