Урок 83 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Задачі на дві дії різного ступеняМета: вправляти учнів у виконанні завдань на засвоєння таблиці множення числа 2; ознайомити із задачами на дві дії різного ступеня; формувати вміння їх розв’язувати. Обладнання: таблиця усних обчислень, схеми задач, предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Перший учень зачитує відповіді до прикладів № 627. 2) Другий учень зачитує розв’язання задачі № 628. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 2 · 5 – 6 2 · 4 + 18 2 · 2 + 40 2 · 9 – 10 Картка 2 Обчислити. 2 · 2 + 6 2 · 3 + 13 2 · 6 – 7 2 · 8 – 6 Картка 3 Розв’язати задачу. У 6 конвертів поклали по 2 листівки. Скільки всього поклали листівок? Картка 4 Розв’язати задачу. На столі 3 тарілки. У кожній тарілці по 2 ложки. Скільки всього ложок? 3. Усні обчислення 1) Гра «Хто швидше?» 2 · 8 + 4 2 · 7 2 · 5 2 · 3 2 · 9 + 2 2 · 7 + 10 2 · 6 2 · 2 2 · 4 2 · 7 + 5 2) Розв’язати ланцюжок прикладів. 26 ? ? ? ? – 24 · 8 + 34 – 9 II. Розвиток математичних умінь 1. Виконання завдання № 630 2. Фізкультхвилинка 3. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 631. На дошці — скорочений запис задачі. Б. — 4 м. по 2 к. С. — ?, на 3 к. більше — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Якою дією будемо відповідати на головне запитання задачі? Після аналізу діти записують задачу самостійно. 2) Розв’язання задачі № 623. На дошці — скорочений запис задачі. } ? м Дит. — 5 к. по 2 м Дор. — 3 м — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Про що дізнаємося потім? — Якою дією? 3) Розв’язання задачі № 633 (самостійно). 4) Перевірка роботи. III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 107 № 634,с. 108, № 635. | |
| |
Переглядів: 2631 | |
Лікарські рослини |
Роль харчування для здоров'я. Адекватне якісне харчування |
Вимірювання довжини відрізків у сантиметрах та дециметрах і сантиметрах. Побу... |
Істинні та хибні висловлення |
Різноманітність тварин. Що дають тварини людям |
Всього коментарів: 0 | |