Урок 108 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 4. Зв’язок множення й ділення (повторення)Мета: вправляти учнів у розв’язанні задач на дві дії, які потребують застосування таблиці множення числа 4. Обладнання: таблиця усних обчислень, предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Із завдання № 811 зачитати складені приклади ділення на число 2. 2) Пояснити розв’язання задачі № 812. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 4 · 9 + 22 3 · 8 – 16 2 · 8 + 55 4 · 8 + 8 4 · 7 + 12 3 · 3 + 3 Картка 2 Розв’язати задачу. Петрик посадив 6 рядків полуниць, по 4 кущики полуниць у кожному рядку. Скільки кущиків полуниць посадив Петрик? Картка 3 Розв’язати задачу. Оленка склала з паличок 4 квадрати й один трикутник. Скільки паличок використала Оленка? 3. Усні обчислення 1) Задачі-вірші. • По шосе йшли три машини, Шур, шур, шур — під ними шини. Не спиняючи машин, Полічи-но, скільки шин. • Три ведмеді — на велосипеді, Четвертий пішки біг. А ви швидко полічіть, Скільки у них ніг. 2) Гра «Будь уважним». Серед перелічених чисел знайди ті, які є відповідями прикладів множення числа 4. 36 24 18 21 28 11 12 16 20 38 8 9 3) Виконання завдання № 814. II. Розвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 815. На дошці скорочений запис задачі. Відлили — 3 б. по 4 кг Залишилося — 8 кг на ? менше — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Про що дізнаємося потім? — Яку дію треба виконати? 2) Розв’язання задачі № 816 (самостійно). 3) Перевірка роботи. 2. Фізкультхвилинка 3. Самостійне виконання завдання № 813 4. Перевірка роботи 5. Завдання для допитливих 1) Вираз 4 · 9 + 3 запишіть двоцифровим числом. Яке число дістанемо, якщо цифри знайденого двоцифрового числа запишемо у зворотному порядку? 2) Користуючись розрізними цифрами, діти вирішили скласти всі можливі двоцифрові числа. Скільки можна скласти таких чисел і скільки буде потрібно для цього розрізних цифр? III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 136 № 817, № 818. | |
| |
Переглядів: 3367 | |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Здоров'я і хвороби. Інфекційні та застудні хвороби. Їх профілактика, щепл... |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
Всього коментарів: 0 | |