💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 4. Зв’язок множення й ділення (повторення)

Урок 108

Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 4. Зв’язок множення й ділення (повторення)

Мета: вправляти учнів у розв’язанні задач на дві дії, які потребують застосування таблиці множення числа 4.

Обладнання: таблиця усних обчислень, предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Із завдання № 811 зачитати складені приклади ділення на число 2.

2) Пояснити розв’язання задачі № 812.

2. Робота з індивідуальними картками

Картка 1

Обчислити.

4 · 9 + 22

3 · 8 – 16

2 · 8 + 55

4 · 8 + 8

4 · 7 + 12

3 · 3 + 3

Картка 2

Розв’язати задачу.

Петрик посадив 6 рядків полуниць, по 4 кущики полуниць у кожному рядку. Скільки кущиків полуниць посадив Петрик?

Картка 3

Розв’язати задачу.

Оленка склала з паличок 4 квадрати й один трикутник. Скільки паличок використала Оленка?

3. Усні обчислення

1) Задачі-вірші.

• По шосе йшли три машини,

Шур, шур, шур — під ними шини.

Не спиняючи машин,

Полічи-но, скільки шин.

• Три ведмеді — на велосипеді,

Четвертий пішки біг.

А ви швидко полічіть,

Скільки у них ніг.

2) Гра «Будь уважним».

Серед перелічених чисел знайди ті, які є відповідями прикладів множення числа 4.

36 24 18 21

28 11 12 16

20 38 8 9

3) Виконання завдання № 814.

II. Розвиток математичних умінь

1. Робота над задачами

1) Розв’язання задачі № 815.

На дошці скорочений запис задачі.

Відлили — 3 б. по 4 кг

Залишилося — 8 кг на ? менше

— Про що дізнаємося спочатку?

— Яку дію треба виконати?

— Про що дізнаємося потім?

— Яку дію треба виконати?

2) Розв’язання задачі № 816 (самостійно).

3) Перевірка роботи.

2. Фізкультхвилинка

3. Самостійне виконання завдання № 813

4. Перевірка роботи

5. Завдання для допитливих

1) Вираз 4 · 9 + 3 запишіть двоцифровим числом.

Яке число дістанемо, якщо цифри знайденого двоцифрового числа запишемо у зворотному порядку?

2) Користуючись розрізними цифрами, діти вирішили скласти всі можливі двоцифрові числа. Скільки можна скласти таких чисел і скільки буде потрібно для цього розрізних цифр?

III. Підсумок уроку

IV. Домашнє завдання

С. 136 № 817, № 818.
Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 3371 | Рейтинг: 0.0/0
Панно для класної кімнати
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 14
Незвичайний стадіон
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]