Урок 93 Тема. Складання таблиці множення числа 3. Приклади й задачі на дії різного ступеняМета: формувати вміння складати таблицю множення числа 3 на основі відповідних прикладів на додавання; розвивати вміння пояснювати дане розв’язання задачі. Обладнання: предметні малюнки, таблиці усних обчислень, таблиця множення числа 3. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Один учень зачитує відповіді прикладів, в яких є дія множення (№ 696). 2) Другий учень зачитує відповіді прикладів, у яких є дія ділення. 3) Третій учень зачитує відповіді інших прикладів. 4) Зачитати складені приклади із № 697 та назвати відповіді. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 10 : 2 – 4 2 · 4 + 7 4 : 2 + 16 8 : 2 + 26 2 · 6 – 11 2 · 8 – 15 Картка 2 Обчислити. 12 + 34 – 16 12 : 2 + 31 14 : 2 + 77 18 : 2 – 9 2 · 6 + 75 2 · 8 + 14 Картка 3 • Знайти добуток чисел 2 і 6; 2 і 4. • Знайти частку чисел 14 і 2; 10 і 2. • Розв’язати задачу. Жабенята зібралися на 3 купинах, по 2 на кожній. Скільки було всіх жабенят? Картка 4 Дібрати потрібні числа. 3. Усні обчислення 1) Допоможи Вінні-Пуху влізти на дерево. 2) Розв’язання кругових прикладів. II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовчі вправи 1) Обчислити додаванням. 3 + 3 + 3 3 + 3 + 3 + 3 + 3 2) Прочитати приклад: 3 · 4 = 12. — Що показує другий множник? — Як перевірити відповідь? 2. Складання таблиці множення числа 3 За допомогою предметних малюнків діти складають таблицю множення числа 3. Записують її у зошити. 3. Первинне закріплення 1) Виконання завдання № 698. 2) Виконання завдання № 699. 3) Виконання завдання № 700. 4) Заучування таблиці множення числа 3. 5) Робота в парах. Учні задають одне одному приклади на множення числа 3. III. Розвиток математичних умінь 1. Колективне розв’язання прикладів № 702 2. Фізкультхвилинка 3. Робота над задачами 1) Самостійне виконання задачі № 701. 2) Перевірка роботи. 3) Розв’язання задачі № 703. Діти аналізують задачу. Записують розв’язання до неї і пояснюють кожну дію. — Про що дізнаємося, виконавши першу дію? — Про що дізналися, виконавши другу дію? 4. Самостійна робота 1 варіант Розв’язує приклади із № 704 (верхній рядок). 2 варіант Розв’язує приклади із № 704 (нижній рядок). 5. Взаємоперевірка роботи IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 119 № 705, № 706. | |
| |
Переглядів: 4977 | |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ... |
Закріплення навичок роботи з мишею |
Дещо з історії |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 10 |
Всього коментарів: 0 | |