💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенів

Урок 118

Тема. Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенів

Мета: ознайомити учнів із правилом про порядок виконання арифметичних дій; формувати вміння розв’язувати задачі на три дії.

Обладнання: таблиця усних обчислень, картки для індивідуальної роботи; предметні малюнки.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Пояснити розв’язання задачі № 895.

2) Записати розв’язання задачі № 896 на дошці.

2. Робота з індивідуальними картками

Картка 1

Обчислити.

45 : 5 – 8

2 · 2 + 43

3 · 4 – 6

24 : 4 + 54

21 : 3 + 7

3 · 6 + 14

Картка 2

Обчислити.

(56 – 48) : 4

(80 – 66) : 2

5 · 2 + 48

36 : 4 + 72

5 · 9 – 23

(30 – 12) : 2

Картка 3

Порівняти значення виразів.

5 · 8 + 5 __ 5 · 9

4 · 7 + 4__ 4 · 9

24 : 3 __ 24 : 4

2 · 7 + 7__ 4 · 7

Картка 4

Порівняти значення виразів.

5 · 8 __ 5 · 3 + 5 · 2

20 : 4 + 3 __ 20 – 4 – 3

16 : 4 – 2 __ 16 : 4 + 2

12 : 2 __ 3 · 2

3. Усні обчислення

1) Задачі-вірші.

• В магазині хлопчик плаче,

Полічить не може здачу.

П’ятаків у нього п’ять.

Скільки грошей, як узнать?

• Є 6 кліток із кролями,—

Насті Ромчик розповів.

Скільки тих кролів, дізнайтесь,

Коли в клітці 5 кролів.

• Дятел 6 годин літав,

Короїдів поїдав,

Щогодини по 5 їв.

Скільки знищив шкідників?

2) Квочка висиділа маленьких курчат. Допоможіть їй скликати курчат.

3 · 6 2 · 5 4 · 8

15 : 5 40 : 5 3 · 7

II. Робота над новим матеріалом

1. Підготовча робота

Виконання завдання № 897.

2. Ознайомлення з порядком виконання дій у виразах

Виконання завдання № 898.

Діти самостійно опрацьовують матеріал.

3. Первинне закріплення

1) Назвати порядок виконання дій й обчислити вирази.

32 – 16 : 2 + 13

36 – 6 – 15

5 · 3 + 2 · 8

2) Виконання завдання № 899 (колективно).

4. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь

1. Розв’язання задачі № 900

Діти пояснюють дане розв’язання.

2. Розв’язання задачі № 901

Діти розв’язують задачу самостійно.

3. Перевірка роботи

З поданих виразів вибрати той, що є розв’язком задачі.

5 + 4 + 5 5 · 4 + 5 5 · 4 – 5

4. Розв’язання задачі

У книзі 24 сторінки. Першого дня учень прочитав четверту її частину, а другого дня — у 2 рази більше, ніж першого. Скільки сторінок лишилося ще прочитати?

На дошці — скорочений запис задачі.

Всього — 24 с.

I — 1/4

II — ?, у 2 рази більше

— Про що дізнаємося спочатку?

— Яку дію треба виконати?

— Якою дією відповімо на головне запитання задачі?

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

С. 148 № 902, № 903.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 3478 | Рейтинг: 0.0/0
Ліплення з пластиліну звірят
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас...
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів та ж...
Після уроків. Висловлення істинні і хибні
Запитання до природи. З чого виготовляють папір? Чому малює твій олівець?
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]