Урок 118 Тема. Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенівМета: ознайомити учнів із правилом про порядок виконання арифметичних дій; формувати вміння розв’язувати задачі на три дії. Обладнання: таблиця усних обчислень, картки для індивідуальної роботи; предметні малюнки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Пояснити розв’язання задачі № 895. 2) Записати розв’язання задачі № 896 на дошці. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 45 : 5 – 8 2 · 2 + 43 3 · 4 – 6 24 : 4 + 54 21 : 3 + 7 3 · 6 + 14 Картка 2 Обчислити. (56 – 48) : 4 (80 – 66) : 2 5 · 2 + 48 36 : 4 + 72 5 · 9 – 23 (30 – 12) : 2 Картка 3 Порівняти значення виразів. 5 · 8 + 5 __ 5 · 9 4 · 7 + 4__ 4 · 9 24 : 3 __ 24 : 4 2 · 7 + 7__ 4 · 7 Картка 4 Порівняти значення виразів. 5 · 8 __ 5 · 3 + 5 · 2 20 : 4 + 3 __ 20 – 4 – 3 16 : 4 – 2 __ 16 : 4 + 2 12 : 2 __ 3 · 2 3. Усні обчислення 1) Задачі-вірші. • В магазині хлопчик плаче, Полічить не може здачу. П’ятаків у нього п’ять. Скільки грошей, як узнать? • Є 6 кліток із кролями,— Насті Ромчик розповів. Скільки тих кролів, дізнайтесь, Коли в клітці 5 кролів. • Дятел 6 годин літав, Короїдів поїдав, Щогодини по 5 їв. Скільки знищив шкідників? 2) Квочка висиділа маленьких курчат. Допоможіть їй скликати курчат. 3 · 6 2 · 5 4 · 8 15 : 5 40 : 5 3 · 7 II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовча робота Виконання завдання № 897. 2. Ознайомлення з порядком виконання дій у виразах Виконання завдання № 898. Діти самостійно опрацьовують матеріал. 3. Первинне закріплення 1) Назвати порядок виконання дій й обчислити вирази. 32 – 16 : 2 + 13 36 – 6 – 15 5 · 3 + 2 · 8 2) Виконання завдання № 899 (колективно). 4. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Розв’язання задачі № 900 Діти пояснюють дане розв’язання. 2. Розв’язання задачі № 901 Діти розв’язують задачу самостійно. 3. Перевірка роботи З поданих виразів вибрати той, що є розв’язком задачі. 5 + 4 + 5 5 · 4 + 5 5 · 4 – 5 4. Розв’язання задачі У книзі 24 сторінки. Першого дня учень прочитав четверту її частину, а другого дня — у 2 рази більше, ніж першого. Скільки сторінок лишилося ще прочитати? На дошці — скорочений запис задачі. Всього — 24 с. I — 1/4 II — ?, у 2 рази більше — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Якою дією відповімо на головне запитання задачі? IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 148 № 902, № 903. | |
| |
Переглядів: 3478 | |
Ліплення з пластиліну звірят |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів та ж... |
Після уроків. Висловлення істинні і хибні |
Запитання до природи. З чого виготовляють папір? Чому малює твій олівець? |
Всього коментарів: 0 | |