Урок 36 (читання) Тема: Звук [и]. Позначення його буквою иМета: ознайомити з артикуляцією звука [и], позначенням його буквою и; вдосконалювати навички читання складів, слів з буквою (/; закріпити вивчені букви; розвивати уміння робити звуко-буквений та звуко-складовий аналіз слів; розвивати вміння слухати, пам'ять; ознайомити дітей з багатозначними словами; виховувати старанність, любов до природи, бажання активно працювати. Обладнання: набір карток з буквами і словами; предметні малюнки; малюнок букви и; чистомовки; скоромовки; малюнки для гри "Що зайве?". ХІД УРОКУ І. Організаційний момент Швидко пролунав дзвінок: Розпочати час урок. Ми навчаємося старанно, І попрацюєм залюбки. Друзі скажуть: "Бездоганно, Ви усі - розумники!" II. Актуалізація опорних знань учнів На дошці прикріплені малюнки огірка, осла, одягу. - Розгляньте малюнки на дошці. Що на них зображено? - Доберіть до цих предметів слова-ознаки, які їм підходять: зелений, дитячий, впертий. (Зелений огірок, дитячий одяг, впертий осел) - Яким звуком починаються ці слова? Якою буквою позначається звук [о]? III. Повідомлення теми і завдань уроку - Сьогодні на уроці ми будемо вивчати новий звук. Але який саме, ви дізнаєтесь, коли послухаєте віршик. И - ця літера цікава! Зліва дивиться направо. - Ич! - дивується сама,- Я у дружбі з усіма,- Гарно мовлюсь, голос маю, Але слів не починаю! IV. Вивчення нового матеріалу - Діти, до нас завітала гостя - лисичка Лиска. Вона прийшла із проханням - допомогти їй. Лисичка зовсім не знає букву и. Давайте допоможемо їй, навчимо Лиску. Ознайомлення з буквою и - Звук [и] позначається на письмі буквою и. Розгляньте друковану букву. Подивіться, де "живе" ця буква в касі. Ніякі риби, ні тварини, ні птахи Не починаються у нашій мові з и. Але в кінці та в середині слова Потрібна дуже и у нашій мові. Чистомовка Із-із-із - барсучок в нору заліз. Ди-ди-ди - наступили холоди. Ить-ить-ить - барсучок тут смачно спить Ни-ни-ни - аж до самої весни. Скоромовка Три лисички, три сестрички Миють лапки, миють личка. Не виводить тато лис їх немитими у ліс. - Про кого ця скоромовка? - Зробіть звуко-складовий аналіз слова лисички. - Назвіть звук, який повторюється. Що це за звук? Фізкультхвилинка Робота за Букварем. Ознайомлення з багатозначними словами V. Узагальнення вивченого матеріалу - Допитлива Лиска приготувала для вас, діти, завдання. Вона хоче перевірити, чи добре ви вже знаєте букву и. Гра "Що зайве?" Учні називають предмет, у назві якого немає звука [и]. (Лисички, заєць, листок. Зайвий малюнок - заєць.) (Єнот, шишка, нитки. Зайвий малюнок - єнот.) (Кавун, вишні, лимони. Зайвий малюнок - кавун.) Фізкультхвилинка Хмарка сонечко закрила, Слізки срібнії зронила. Ми тії слізки пошукаєм, У травичці позбираєм. Пострибаєм, як зайчата, Політаєм, як пташата, Потанцюємо ще трішки, Щоб спочили ручки, ніжки. Всі веселі? От чудово! А тепер до праці знову. Гра "Упіймай букву и" - А ось і останнє завдання від нашої гості. Лисичка хоче перевірити, чи такі ви кмітливі, як вона. Я зачитаю вам віршик, а ви, коли почуєте слово, в якому є буква и, плескайте в долоні. Приготувалися? Почнемо! У вишнях кричить синиця: - И нікуди не годиться! В словнику нам не знайти Слова жодного на И\ VI. Підсумок уроку - З якою буквою ви сьогодні ознайомилися? - Який звук вона позначає? - Що цікавого дізналися на уроці? - Лисичка дуже дякує вам, що навчили її читати цю літеру. І в знак подяки запрошує вас до себе в гості. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4572 | |
Тварини |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Міні-проект. Як облаштувати джерело? |
Картини природи початку зими. М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм». О. Ту... |
Весняні свята. Мамин день |
Всього коментарів: 0 | |