УРОК 45 Тема: Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 6. Розв'язування і порівняння задач на знаходження суми і на збільшення числа на кілька одиницьМета: закріплювати обчислювальні навички додавання і віднімання в межах 6; вправляти учнів у розв'язуванні задач на знаходження суми й на збільшення числа на кілька одиниць; розвивати самостійність під час роботи, математичне мовлення; виховувати старанність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба +6 -6 2 Математичний диктант • 2 збільшити на 5. •10 зменшити на 6. • До 5 додати 3. • Від 9 відняти 3. • На скільки 4 менше 5? • На скільки 6 більше 1? Взаємоперевірка робіт. 3 «Математичний футбол» На дошці — ворота «6», «5», «4».У футбол гратимуть дві команди учнів. Учням пропонують м’ячі із прикладами. Потрібно їх покласти у свої ворота. 5 + 1 10 - 53 + 1 10 - 4 10 - 63 + 2 8- 3 4 + 2 8- 4 (г.) III. Робота над задачами Задача 1 — Скільки було мухоморів? — Скільки боровичків? — Скільки всього грибів? — Як дізналися? — Яку дію використали? Задача 2 Було Боровиків — ?, на 4 більше — Скільки було боровиків? — Що спільного в цих задачах? — Чим задачі відрізняються? — Ви бачите, що зовсім різні за умовою задачі можуть розв’язуватися однаково. Дією додавання розв’язуються задачі, у яких є питання «Скільки всього?», і так само задачі, у яких необхідно знайти число, яке на кілька одиниць більше від іншого числа. ● Фізкультхвилинка IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Самостійна робота 1 варіант 7 - 6 + 43 + 6 - 2 9 - 4 + 4 8 - 4 + 6 8 - 1 - 5 6 - 6 + 2 ● Пальчикова гімнастика От помічники мої, Їх, як прагнеш, поверни. Прагнеш едак, прагнеш так. Не образяться ніяк. 2 Робота в групах. Розв'язування задач 1-ша група — про машини, 2-га група — про цукерки, 3-тя група — про чашки. Перевірка складених задач. Було — 8 Було— 9 Стояло — 6 Поїхало — 6З’їли —6 Розбилося — 1 Залишилось — ? Залишилось — ?Залишилось — ? 3 Робота з геометричним матеріалом — Накресліть відрізок довжиною 6 см, другий відрізок — на 2 см коротший від першого, а третій відрізок — на 3 см довший від другого. — Підпишіть довжини відрізків. — Який відрізок найдовший? Який — найкоротший? На скільки сантиметрів третій відрізок довше першого? V. Підсумок уроку. Рефлексія Повторення таблиць додавання і віднімання числа 6. — Яку дію виконаємо, якщо в задачі стоїть питання «Скільки всього?»; «Скільки залишилося?»? — Оцініть свою роботу смайликом. 2 варіант 9 + 1 - 6 3 + 6 - 5 7 - 1 - 4 2 + 5 - 6 9 - 4 + 2 5 - 5 + 3 Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2714 | |
Птахи |
Мистецтво навколо нас. Урок-бесіда «Уявлювана подорож містом» |
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови» |
«Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні співанки). ... |
Тварини «живого куточка», хатні улюбленці |
Всього коментарів: 0 | |