УРОК 44 Тема: Складання таблиць додавання і віднімання числа 6. Задача на різницеве порівнянняМета: розкрити принцип побудови таблиць додавання і віднімання числа 6; формувати вміння розв'язувати задачу на різницеве порівняння чисел; розвивати математичне мовлення, обчислювальні навички учнів; виховувати інтерес до навчання. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Гра «Мовчанка» 2 Математичний диктант Запишіть число, наступне до числа 4. Запишіть число, що стоїть перед числом 8. Запишіть число, яке на 1 менше, ніж 3. Яке число більше 2, але менше, ніж 4. Запишіть сусідів числа 5. Взаємоперевірка робіт. 3 Гра «Допоможи Незнайкові» 4 □ 4 = 0 5 □ 3 = 86 □4 = 2 1 □ 2 = 3 5 □ 5 = 02 □5 =7 9 □ 1 = 1010 □ 3 = 7 8□ 2= 6 III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Повторення складу числа 6 — З яких чисел складається число 6? 2 Каліграфічна хвилинка Письмо цифри 6. 3 Складання таблиць додавання й віднімання числа 6. Запис таблиць у зошиті — Прочитайте відповіді кожної таблиці. — Затуліть лінійкою відповіді першого стовпчика. Прочитайте приклади від початку до кінця, називаючи відповідь. — Затуліть лінійкою відповіді другого стовпчика. Прочитайте приклади з кінця до початку, називаючи відповідь. ● Фізкультхвилинка МИ ТЕЖ УМІЄМ ТАК Подивись скоріш, котра година, (Дивляться вперед, угору, Тік-так, тік-так, тік-так. ведуть пальцем зліва направо Наліво — раз, направо — раз! і навпаки, Ми теж умієм так!нахиляються у вказаний бік.) Щоб стати схожим на орла І налякать собак, Розправив півень два крила.(Піднімають праву руку в сторону, Ми теж умієм так!потім ліву, махають ними.) Іде ведмідь, шумить в кущах, (Нахиляються і рачкують, Спускається униз.як ведмідь.) На двох ногах, на двох руках, — Ми теж умієм так. 4 Розв'язування прикладів з коментуванням 7 - 6 + 5 10 - 6 + 39 - 6 + 2 4 + 6 - 1 2 + 6 - 41 + 6 - 5 IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Складання й розв'язування задач за малюнком — Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше від іншого? (Треба від більшого відняти менше.) — На скільки бананів менше, ніж папуг? — Скільки всього папуг? — Скільки всього бананів? — Як дізналися? (9 - 4 = 5) 2 Складання задачі за короткою умовою Було — 3 Прибігло — 6 Стало — ? Повторення складових частин задачі. Запис короткої умови задачі на дошці. — Скільки було тигренят? — Скільки їх прибігло? — Скільки стало тигренят? Запис розв’язання в зошиті. 3 + 6 = 9 (т.) — Яку дію використали? Чому? ● Фізкультхвилинка Ми писали, ми писали, А тепер усі дружно встали, Ніжками потупали, ручками поплескали, Потім пальчики стиснемо; Сядемо й писати почнемо. 3 Самостійна робота 1 варіант 2 варіант — Накресліть відрізок довжиною 4 см, а другий — на 2 см довший. — Як дізнатися довжину другого відрізка? (4 + 2 = 6 (см)) — Накресліть цей відрізок у зошиті. 4 +4 - 2 = 5+ 4 - 3 = 6 - 6 + 0 =6 + 0- 6 = 6 =1 + □ 6= 3 + □ 6 =□ + 2 6 = □ + 0 4 Робота з геометричним матеріалом Дві дівчинки каталися 2 години на роликових ковзанах. Скільки годин каталася кожна дівчинка? V. Підсумок уроку. Рефлексія — Повторіть хором таблиці додавання і віднімання числа 6. — Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше від другого? — Що сподобалося на уроці? — З усіма завданнями впоралися? — У вас на столі лежать смайлики. Виберіть, будь ласка, той, що відповідає вашому настрою. Веселий. урок сподобався: я впорався з усіма завданнями. Я задоволений собою. Сумний. Завдання на уроці виявилися занадто складними. Мені потрібна допомога! Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4413 | |
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту |
Дива природи. Редагування текстів |
В. Каменчук «Як Лиска голосок собі кувала». Л.Костенко «Бузиновий цар» |
Тварини «живого куточка», хатні улюбленці |
Твій друг — книга. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |