УРОК 3 Тема: Лічба предметів. Поняття «стільки ж», «більше — менше», «зверху — знизу», «справа — зліва», «порівну». Написання паличокМета: вчити порівнювати групи предметів за кількістю на основі встановлення взаємно-однозначної відповідності; закріпити поняття «більше — менше», «порівну», «зверху — знизу», «справа — зліва»; формувати навички лічби; вправляти в написанні елементів цифр; виховувати старанність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Весела лічба • Три веселі киці Грались у травиці. Рижик теж до них прибіг — Скільки кошенят усіх? • В клас зайшов Мишко, А за ним Петько, А за ним Марина, Потім ще Ярина, А за нею Гнат. Скільки всіх малят? 2 Гра «Курка і курчата» Учитель вистукує певну кількість разів, а діти викладають цю кількість на парті з паличок. 3 Гра «Не позіхай — число називай» Від 1 до 10; від 3 до 7; від 5 до 10. III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Робота на основі наочності На дошці — плакат, на якому зображений теремок з тваринами. Стоїть у полі теремок, теремок. Він ані низенький, ані високий. — Хто на верхньому поверсі живе? (Півень) — А хто — між котом і зайцем? (Жаба) — Хто над жабкою? (Вовк) — Хто живе праворуч від зайця? (Мишка) — Хто живе зліва від жабки? (Кішка) — Хто — під лисичкою живе? (Зайчик) — Хто живе на нижньому поверсі? (Кішка, жабка, зайчик, мишка) 2 Ознайомлення з поняттям «більше — менше», «порівну». Гра «Чарівні фігурки» — Покладіть у верхньому ряду 5 трикутників. — Покладіть у нижньому ряду 4 кружечки. — Чи однакова кількість трикутників і кружечків у верхньому і нижньому ряду? (Ні) — Чого менше? — Чого більше? — Покладіть у верхньому ряду 6 квадратиків. — Покладіть у нижньому ряду 6 кружечків. — Чи однакова кількість квадратиків і кружечків у верхньому і нижньому ряду? (Так) — Тоді говорять, що квадратиків стільки ж скільки і кружечків, кружечків стільки ж скільки і квадратиків. ● Фізкультхвилинка Учні повторюють рухи за вчителем. Раз — піднятись, підтягнутись, Два — зігнутись, розігнутись, Три — в долоні три плеска, Головою три кивка. На чотири — руки ширше. П’ять — руками помахати, Шість — за парти знову сісти. IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Гра «Дітки на гілки» Беруть участь 2 групи дітей: 1-ша група тримає по гілці дерева (дуб, каштан, сосна); 2-га група тримає плід (жолудь, шишка, каштан). Команда вчителя: «Дітки, знайдіть свої гілки!» Кожен шукає свою пару. Висновок. Діток стільки ж, скільки і гілок; або діток і гілок порівну. Під час гри перевірити правильність з’єднання пар. 2 Графічний диктант — Відступи 1 клітинку зліва, 5 клітинок зверху, постав точку і починай малювати. 1 клітинку праворуч, 1 клітинку вгору, 1 клітинку праворуч, 1 клітинку вниз, 1 клітинку праворуч, 1 клітинку вгору, 1 клітинку праворуч, 1 клітинку вниз і так до кінця рядка. ● Пальчикова гімнастика Учитель виконує на дошці кольоровою крейдою, а учні — в зошитах кольоровими олівцями. — Пропустіть зверху від графічного диктанту 4 клітинки. Посередині ряду обведіть клітинку червоним олівцем. Над нею намалюйте 3 зелених палички, під нею — 4 жовті. Праворуч від клітинки намалюйте 2 синіх кружечка, зліва — 5 коричневих кружечків. Давай-но пальці рахувать: Один, два, три, чотири, п’ять, Один, два, три, чотири, п’ять — Десять пальців, дві руки — Це твої помічники. Ю. Соколова 4 Геометричний матеріал На дошці — малюнок. — Скільки трикутників? (9) — Скільки квадратів? (3) — Чого більше? — Скільки кружечків? (3) — Що можна сказати про квадрати і кружечки? (Порівну) V. Підсумок уроку. Рефлексія — Ми лічили? (Так) — Ми писали? (Так) — Ми гралися? (Так) — Познайомилися зі словами вчилися порівнювати предмети. — Повторили поняття «зверху — Що ви більше — менше» «стільки ж», — знизу», «справа — зліва». бачите в класі зверху? А знизу? А справа? А зліва? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2605 | |
Казка Н. Забіли «Вовк і козенята». Прислів'я |
У світі чарівної казки. Урок позакласного читання |
«Зима-білосніжка». Урок позакласного читання |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль... |
Всього коментарів: 0 | |