💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Твої руки. Чутливість шкіри

УРОК 6

Тема: Твої руки. Чутливість шкіри

Мета: формувати уявлення про органи чуття та їхню роль у житті людини, навчити правильно називати пальці на руках. Розвивати в учнів чутливість шкіри на пальцях рук. Виховувати працьовитість та санітарно-гігієнічні навички догляду за органами чуттів.

Обладнання: таблиця «Органи чуттів», роздавальні картки, кольорові ілюстрації.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

I. Повторення вивченого матеріалу.

— Діти, як ви «дружите» з носовою хустинкою?

— Навіщо людині язик. Який смак ми розрізняємо ним?

— Про які органи чуттів ми говорили на попередніх уроках? (Зору, нюху, слуху, смаку)

II. Формування нових знань, прийомів і засобів діяльності

1. Відгадування загадки.

У двох матерів по п'ятеро синів, в кожного своє ім'я.

(Руки і пальці).

— Як ви гадаєте, навіщо потрібні людині руки?

— Чи можна пальцями пізнавати навколишній світ?

2. Повідомлення теми та завдань уроку.

Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, як саме можна пальцями пізнавати навколишній світ. Ми з вами звернемо увагу на чутливість шкіри. Дамо імена кожному пальчику. Поговоримо про гігієну рук.

3. Робота парами.

Візьміть руку свого сусіда і уважно подивіться:

— Скільки пальчиків на руці?

—А на двох руках?

Дайте зошит один одному:

— Якими пальчиками ви тримаєте зошит?

— Який найсильніший? (Великий).

— Яким ви щось показуєте? (Вказівний).

— Найдовший знаходиться посередині і називається —...(Середнім).

— Слідом за ним без ім'я, називається —...(Безіменним )

— Найменший —...(Мізинчик).

Повторюємо ще раз назви пальців.

4. Читання вчителем оповідання Михайла Коцюбинського «Десять робітників».

Зайшов я колись до однієї жінки в хату — Одаркою звали жінку. Дивлюсь, а в неї в хаті так чисто, гарно так: діти умиті, чисто одягнені, обід зварений.

— Як ви встигаєте все поробити? — питаю я в Одарки.

А вона каже:

— Як же мені не встигнути! У мене служить аж 10 добрих робітників. Вони мене слухають: що не скажу — зроблять, один одному допомагають!

— Які ж то у вас робітники?

— А ось вони! — засміялась Одарка і поклала на стіл свої десять пальців.

5. Обговорення твору.

— Про яких робітників йдеться в оповіданні?

— Де у людини є пальці? (На руках, ногах).

— Як називаються пальці на руках? (Учні називають та показують пальці).

Фізкультхвилинка

6. Робота з підручником, с. 17.

— Яку роботу виконують діти?

— Яку ви вмієте виконувати роботу?

— Що ти робиш правою рукою, а що — лівою?

— Чим покриті ваші пальчики? (Шкірою).

7. Бесіда з елементами практичної роботи.

— Закрийте очі. Доторкніться до парти:

— Яка вона на дотик?

— Згадайте, який на дотик сніг?

— Що відчували, коли брали в руки склянку з гарячим чаєм?

— Навіщо людям руки?

8. Читання вірша.

Мамині руки.

Мамині руки — щедрі, робочі —

Втоми не знають з ранку до ночі.

Вранці, коли ще усі спочивають,

Сонце, напевно, вони піднімають.

Мамині руки — ніжні і милі —

Воду ранкову з криниці носили.

Діти плескались, діти вмивались.

Сонцю і матері щиро всміхались,

їх теплотою щоранку зігріті,

Йдуть у школу усміхнені діти.

Мамині руки — добрі, ласкаві —

Всюди в пошані, всюди у славі.

І на заводі біля верстата,

В полі, у школі — всюди їх знати.

Мамині руки все вміють робити,

Як же нам руки ці не любити?

(В. Грінчак )

— Як можна назвати мамині руки?

— Як можна назвати працьовиті руки?

— А як ви розумієте вислів «У нього золоті руки»?

Працьовиті руки поважайте, любі діти!

9. Бесіда.

Розкажіть, що ви відчували, коли:

— Твою руку тримали матусині руки;

— Брав у руки троянду;

— Тримав кішку;

— Тримав руки над вогнем;

— Мив руки холодною водою.

10. Знайомство учнів із правилами гігієни рук.

Запам'ятайте!

• Доглядайте за своїми руками.

• Руки тримайте в чистоті.

• Перед їжею та після прогулянки мийте завжди руки.

• Після кожного миття ретельно витирайте кожен пальчик.

III. Формування вмінь та навичок

1. Робота з підручником, с. 18.

Читання оповідання «Кмітливий Андрусь» за Миколою Герасименком.

— Чи знає Андрусь, скільки у нього пальчиків на руках?

— Як ви здогадались, що він не знає?



Джерело: noindex
Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (19.10.2013)
Переглядів: 1810 | Рейтинг: 0.0/0
Червона книга. Червонокнижні рослини рідного краю
П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Баб...
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє...
Значення природи для життя людини
Тарас Шевченко. Урок позакласного читання
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]