💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Задачі на знаходження невідомого від’ємника

Урок 55

Тема. Задачі на знаходження невідомого від’ємника

Мета: продовжувати розвивати в учнів уміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого від’ємника; розвивати логічне мислення, удосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: таблиця усних обчислень, схеми задач, предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Назвати, чому дорівнює периметр квадрата зі стороною 2 см.

2) Зачитати розв’язання задачі № 413.

— Як розв’язати задачу за допомогою виразу?

2. Робота з індивідуальними картками.

Картка 1

Розв’язати задачу.

В одному кошику було 42 яйця, а в другому — на 10 яєць більше.

Скільки яєць було у двох кошиках разом?

Картка 2

Розв’язати задачу.

На будівництві працюють три бригади, разом 100 робітників. В одній бригаді 30 робітників, в другій 40. Скільки робітників працює в третій бригаді?

Картка 3

Розв’язати задачу.

Від трьох корів за день надоїли 78 літрів молока. Від однієї корови надоїли 30 літрів, від другої — 22 літри. Скільки літрів молока надоїли від третьої корови?

3. Завдання для решти дітей

1) Побудувати квадрат зі стороною 4 см. Знайти його периметр.

2) Обчислити.

45 + а, якщо а = 33, 24, 4, 12, 50.

4. Усні обчислення

1) Поєднати приклад з відповіддю.

48 + 20

11 68 24 20 28 66

11 + 17 96 – 30 54 – 43 78 – 54 17 + 3

3. Гра «Знайди помилку»

Незнайко хвалився перед друзями, що він добре вміє розв’язувати приклади.

Перевірте, чи правильно він виконав завдання.

II. Робота над новим матеріалом

1. Розв’язування задачі № 414

— Скільки було сантиметрів?

— Обведіть у зошитах стільки клітинок, скільки було сантиметрів.

— Скільки залишилось?

— Зафарбуйте стільки клітинок, скільки залишилось.

— Скільки незафарбованих клітинок?

— Отже, скільки сантиметрів відрізали?

— Яку дію треба виконати, щоб дізнатися, скільки сантиметрів відрізали?

Діти записують розв’язання задачі самостійно.

2. Первинне закріплення

Виконання завдання № 415 (самостійно).

3. Перевірка роботи

4. Усне розв’язання завдань № 419, 420

5. Робота над задачею № 417

На дошці — скорочений запис задачі.

Було — ?

Дали — 25 к. і 2 к.

Стало — 49 к.

— Про що дізнаємося спочатку?

— Яку треба виконати дію?

— Якою дією будемо відповідати на головне запитання задачі?

Після аналізу діти розв’язують задачу самостійно.

6. Самостійна робота

1 варіант

• Приклади № 418 (верхній рядок).

• Задача.

Було — 13

Поїхало — ?

Залишилося — 7

2 варіант

• Приклади № 418 (нижній рядок).

• Задача.

Було — 22

З’їли — ?

Залишилось — 10

7. Перевірка роботи

8. Робота над завданнями з логічним навантаженням

Виконання завдань № 421, № 422.

9. Усне виконання завдання № 416

III. Підсумок уроку

IV. Домашнє завдання

С. 76 № 423, № 424.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 2674 | Рейтинг: 0.0/0
Вітальні листівки. Оздоблення листівки
Після уроків. Висловлення істинні і хибні
Праця людей у місті (селі)
Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка»
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]