Урок 55 Тема. Задачі на знаходження невідомого від’ємникаМета: продовжувати розвивати в учнів уміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого від’ємника; розвивати логічне мислення, удосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: таблиця усних обчислень, схеми задач, предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Назвати, чому дорівнює периметр квадрата зі стороною 2 см. 2) Зачитати розв’язання задачі № 413. — Як розв’язати задачу за допомогою виразу? 2. Робота з індивідуальними картками. Картка 1 Розв’язати задачу. В одному кошику було 42 яйця, а в другому — на 10 яєць більше. Скільки яєць було у двох кошиках разом? Картка 2 Розв’язати задачу. На будівництві працюють три бригади, разом 100 робітників. В одній бригаді 30 робітників, в другій 40. Скільки робітників працює в третій бригаді? Картка 3 Розв’язати задачу. Від трьох корів за день надоїли 78 літрів молока. Від однієї корови надоїли 30 літрів, від другої — 22 літри. Скільки літрів молока надоїли від третьої корови? 3. Завдання для решти дітей 1) Побудувати квадрат зі стороною 4 см. Знайти його периметр. 2) Обчислити. 45 + а, якщо а = 33, 24, 4, 12, 50. 4. Усні обчислення 1) Поєднати приклад з відповіддю. 48 + 20 11 68 24 20 28 66 11 + 17 96 – 30 54 – 43 78 – 54 17 + 3 3. Гра «Знайди помилку» Незнайко хвалився перед друзями, що він добре вміє розв’язувати приклади. Перевірте, чи правильно він виконав завдання. II. Робота над новим матеріалом 1. Розв’язування задачі № 414 — Скільки було сантиметрів? — Обведіть у зошитах стільки клітинок, скільки було сантиметрів. — Скільки залишилось? — Зафарбуйте стільки клітинок, скільки залишилось. — Скільки незафарбованих клітинок? — Отже, скільки сантиметрів відрізали? — Яку дію треба виконати, щоб дізнатися, скільки сантиметрів відрізали? Діти записують розв’язання задачі самостійно. 2. Первинне закріплення Виконання завдання № 415 (самостійно). 3. Перевірка роботи 4. Усне розв’язання завдань № 419, 420 5. Робота над задачею № 417 На дошці — скорочений запис задачі. Було — ? Дали — 25 к. і 2 к. Стало — 49 к. — Про що дізнаємося спочатку? — Яку треба виконати дію? — Якою дією будемо відповідати на головне запитання задачі? Після аналізу діти розв’язують задачу самостійно. 6. Самостійна робота 1 варіант • Приклади № 418 (верхній рядок). • Задача. Було — 13 Поїхало — ? Залишилося — 7 2 варіант • Приклади № 418 (нижній рядок). • Задача. Було — 22 З’їли — ? Залишилось — 10 7. Перевірка роботи 8. Робота над завданнями з логічним навантаженням Виконання завдань № 421, № 422. 9. Усне виконання завдання № 416 III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 76 № 423, № 424. | |
| |
Переглядів: 2674 | |
Вітальні листівки. Оздоблення листівки |
Після уроків. Висловлення істинні і хибні |
Праця людей у місті (селі) |
Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка» |
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт |
Всього коментарів: 0 | |