Як ставитися до інших, щоб тебе поважали

УРОК 12

Тема: Як ставитися до інших, щоб тебе поважали

Мета: формувати у школярів почуття переваги доброти і щирості над жадібністю, жорстокістю, хитрістю. Розвивати словниковий запас учнів словами ввічливості, навчати дітей ввічливому спілкуванню з дорослими й ровесниками. Виховувати доброту, милосердя, турботу, небайдужість до чужої біди.

Обладнання: ілюстрації на тему «Що добре і що погано», сигнальні картки.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань учнів

1. Треба всім нам привітатись: «Добрий день!»

Дружно й голосно сказати: «Добрий день!»

Вправо, вліво поверніться,

Туди-сюди посміхніться — «Добрий день!»

2. Перевірка матеріалу за попередній урок. Тест-гра.

1) Новорічне Свято приходить до нас:

а) восени; б) взимку.

2) На новий рік приходить:

а) Дід Мороз; б) гном.

3) Святий Миколай:

а) оберігає знедолених; б) дарує подарунки.

4) Святий вечір приходить:

а) 6 січня; б) 13 січня.

5) Колядують:

а) 7 січня; б) 10 січня

6) Посипальники тільки:

а) дівчатка; б) хлопчики.

3. Проблемний вступ до уроку.

Ти прокинься рано-рано,

Лиш над містом сонце встане,

Привітайся з ластівками,

З кожним променем ласкавим,

Сам гарнесенько умийся.

Сам швиденько одягнися,

Підійди до тата й мами

І скажи їм: — Добрий ранок!

Усміхнися всім навколо:

Небу, сонцю, квітам, людям,

І тоді обов'язково

День тобі — веселим буде!

— Який настрій викликав у вас цей вірш?

— Коли буде день веселим? Чому?

— А як можна назвати ці слова?

— То ж, я думаю, ви здогадалися про що у нас сьогодні піде мова.

II. Формування нових знань, прийомів і засобів діяльності

1. Повідомлення теми і завдань уроку.

Мова у нас насправді буде про ввічливість, доброту, як ставитися до інших, щоб тебе поважали.

2. Проблемні ситуації.

— Хлопчик разом з дівчиною підійшов до дверей класу. Як треба вчинити?

— Ви їдете в автобусі, вільних місць немає. На зупинці зайшла старенька бабуся. Що ви будете робити?

— Подивіться на ілюстрацію. Що на ній намальовано?

(Великий хлопчик забрав у малюка велосипед і дратує його, не віддаючи велосипеда. А другий дорослий хлопчик дивлячись, сміється). Як себе необхідно вести в цій ситуації? Щоб ви зробили?

— Хлопчику в школу тато приніс на день народження коробку цукерок та іграшковий автомобіль. Учень швиденько заховав у портфель, щоб ніхто не бачив. Як ви гадаєте, який був хлопчик? Як би ви зробили? Чому?

3. Робота з підручником, с. 37. Учні розглядають малюнки. Бесіда.

Діти роблять висновки.

До інших треба ставитися так, як ти хочеш, щоб ставилися до тебе.

Будь добрим, щедрим, допомагай тим, хто потребує твоєї допомоги.

4. Гра «Співчуття».

— Що ви скажете, якщо:

Твій друг травмувався і йому боляче...

Твоя подружка загубила іграшку й плаче...

У твого сусіда по парті немає ручки...

У тебе є футбольний м'яч, а в твого друга немає...

Фізкультхвилинка

Раз, два! Час вставати,

Будемо відпочивати.

Три, чотири! Присідаймо,

Швидко втому проганяймо.

П'ять, шість! Засміялись,

Кілька раз понахилялись.

III. Формування вмінь та навичок

1. Робота з ілюстраціями «Що добре і що погано».

— Подивіться на малюнок.

1) Скажіть, будь ласка, хто користується цими виразами в магазині?

Покажіть, будь ласка, ...

Прошу показати ...

Скільки коштує ...?

Чи можна розглянути ближче ...?

Дякую ...

2. Робота у зошиті з друкованою основою, с. 23.

(Бесіда та розфарбовування малюнка).



Джерело: noindex
Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (19.10.2013)
Переглядів: 2028 | Рейтинг: 0.0/0
Чим ми бачимо
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка»
«Золотаосінь»
Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиці
Пошиття виробів з тканини. Шви «уперед голку», «через край»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]