Урок 107 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 4Мета: вправляти учнів у розв’язанні задач на дві дії, які потребують застосування таблиці множення числа 4; розвивати вміння знаходити відповіді на поставлені запитання за малюнками і числовими даними. Обладнання: таблиця усних обчислень, малюнки до задач, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Зачитати відповіді прикладів з дужками із № 803. 2) Пояснити розв’язання задачі № 804. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 4 · 5 + 23 3 · 8 – 16 16 : 2 + 7 4 · 4 + 4 18 : 3 + 9 4 · 8 – 30 Картка 2 Обчислити. 4 · 2 + 7 12 : 3 + 6 15 : 3 + 45 4 · 6 – 14 3 · 6 – 10 12 : 2 + 34 Картка 3 Обчислити. 4 · 9 – 30 4 · 2 – 7 3 · 8 – 16 24 : 3 + 17 27 : 3 + 9 4 · 1 + 15 3. Усні обчислення 1) Гра «Будь уважним». Серед пропонованих прикладів знайти приклади з відповіддю 12. 4 · 3 25 – 7 3 · 4 3 · 5 24 : 3 2 · 6 24 – 12 2) Знайди помилки. 4 · 5 = 21 3 · 8 = 24 4 · 4 = 18 18 : 2 = 6 14 : 2 = 15 3 · 6 = 19 4 · 8 = 34 24 : 3 = 4 3) Виконання завдання № 805. 4) Виконання завдання № 806. II. Розвиток математичних умінь 1. Самостійна робота Виконання завдання № 807. 2. Перевірка роботи 3. Фізкультхвилинка Впр. 1. В. п. — о. с. 1 — руки вгору, назовні; праву ногу назад на носок, потягнутись (вдих); 2 — в. п. (видих); 3 — те саме, відставляючи назад ліву ногу (вдих); 4 — в. п. (видих) (6–8 разів повторити). Впр. 2. В. п. — стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1 — нахил уліво (видих); 2 — в. п. (вдих); 3 — нахил управо (видих); 4 — в. п. (вдих) (4–6 разів повторити). Впр. 3. В. п. — стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1 — присідання на всій ступні, руки вперед (видих); 2 — в. п. (вдих) (6–8 разів повторити). Впр. 4. В. п. — о. с, руки в сторони. 1 — стрибок, ноги нарізно, сплеск руками над головою. 2 — стрибок ноги разом, руки в сторони; 3–4 — те саме (до 30 стрибків). Впр. 5. Ходьба на місці. 4. Виконання завдання № 808 За малюнком і поданими запитаннями учні складають і розв’язують задачі. 5. Творча робота над задачами Виконання завдання № 809. Діти працюють у парах. 6. Перевірка роботи Діти за бажанням зачитують складені задачі та їх розв’язання. 7. Розв’язання кругових прикладів № 810 (самостійно) 8. Перевірка роботи 9. Гра «Мовчанка» III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 135 № 811, № 812. | |
| |
Переглядів: 2271 | |
Урок людяності «Краса і добро врятує світ» |
Аплікація з паперу «курчатко» |
А. Коваль «Слова розповідають». Л. Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Жура... |
Висівання насіння квітів у відкритий ґрунт |
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту... |
Всього коментарів: 0 | |