УРОК 9 Тема: Число і цифра 3. Порівняння чисел у межах 3. Написання цифри 3. Порівняння довжини і товщини предметівМета: ввести поняття число «три», ознайомити з написанням цифри 3; учити порівнювати предмети завдовжки і завтовшки, використовуючи слова «тонкий — товстий», «короткий — довгий»; виховувати старанність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Увага, друзі, Ось пролунав дзвінок. Сідайте всі зручніше — Почнем скоріш УРОК! II. Повторення вивченого матеріалу — Розповім вам дуже стисло: До мене з’явилися поросятка, Три брати з однієї відомої казки. Ну як, достатньо підказки? Старання свої прикладемо, У проблемах розібратися їм допоможемо. Наф-Наф побудував будинок з цегли. Будував він багато днів і ночей. Давайте допоможемо йому порахувати, Бо на вулиці почало вже холодати. (Пряма лічба від 1 до 10.) — Нумо, хлоп’ятка й дівчатка, А тепер — у зворотньому порядку. (Зворотна лічба від 10 до 1.) ● Гра «Не позіхай продовжуй» Лічба від 4 до 9; від 8 до 10; від 6 до 1; від 9 до 3. — Ніф-Ніф поросятко думати не став, Він свій будиночок із соломи зібрав. Ліг на галявині, витягнув ніжки. Бачить — ростуть квіти біля доріжки. Не може Ніф-Ніф квіти порахувать. Давайте дітки йому допомагать! Ніф-Ніф розводить руками — як бути? На які групи можна квіти розбити? (1-й ряд розбиває квіти за кольором; 2-й ряд розбиває квіти за розміром; 3-й ряд розбиває квіти за формою.) III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Гра «Упізнай дерево» Зустрічайте всі: братик Нуф-Нуф, Дуже не схожий на братів своїх двох. Він дуже довго шукав і гілки кращі вибирав. — Назвіть дерева, гілки яких представлені на дошці. (Сосна, береза, ялина) — Яка гілка зайва. Швидше скажіть! (Береза) — Хором дружно повторіть: «Скільки всього гілок?» (3) — Допомогли ми поросятам чи ні? — Скільки було братів, говори! — Ну, звичайно, братів було три. 2 Ознайомлення з друкованою і рукописною цифрою 3 Трійка — третій із значків, Складений із двох гачків. 3 Робота з набірним полотном — Скільки півників ліворуч? Скільки півників праворуч? Як отримали число 3? ● Фізкультхвилинка 4 Порівняння чисел матеріалом) — Покладіть один квадрат ліворуч і три квадрати праворуч. — Де менше? (Ліворуч) — Яке число менше? (1 ) Вимовляємо: «Один менше трьох». Позначаємо 1 < 3 (запис на дошці). — Покладіть три кружечки ліворуч і два кружечки праворуч. — Де більше? Яке число більше? (3) Вимовляємо: «Три більше двох». Позначаємо 3 > 2 (запис на дошці). — Покладіть три кружечки і три квадрати. — Скільки ліворуч? Скільки праворуч? (Порівну) Вимовляємо: «Три дорівнює трьом». ● Самостійна робота Учитель роздає картки. — Порахуй предмети в кожній групі. Порівняй числа кожної пари. Троє поросят йдуть по доріжці, Швидко біжать їх короткі ніжки. Бачать навколо одну красу, Метеликів ловлять вони на льоту. Раптом вовка силует промайнув у кущах. Брати присіли й сховалися. Ах! Обхитрили вовка знову. Тихо! Тихше! Тихіше! Відпочили? Сядьте! До роботи приступайте! у межах 3. Гра «Чарівні фігурки» (робота з індивідуальним • Пояснення вчителя. • Написання цифри 3 в зошиті. 6 Порівняння довжини і товщини предметів (робота за предметними малюнками)● Фізкультхвилинка Яблунька красуня у мене в саду. Я до неї дуже швидко підійду. Гілочку зелену потрясу — Яблучко червоне надкушу. Ой, як смачно, ням-ням-ням! Яблучок нарву і друзям роздам. IV. Закріплення вивченого матеріалу. Цікава математика 1 Гра «Знайди цифру 3» 2 «Цифра-художниця» — Спробуємо за допомогою трійки намалювати морські хвилі, коли вони спокійні. — А зараз покажемо морські хвилі під час бурі. — Восени, високо в небі, можна побачити журавлиний ключ, який, якщо придивитися, нібито складений з «трійок». Намалюйте його. — Тепер ми можемо намалювати цілу картину «Море», у якій використаємо цифру 3. V. Підсумок уроку. Рефлексія — Скільки поросят прийшли до нас у гості? — Ми їм допомагали? — Весело рахували? — А яку цифру писали? — Отже, ми молодці! Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1966 | |
Лічба в межах 20. Таблиці додавання й віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Поня... |
Продовжуємо вивчати клавіатуру |
М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм...». Леся Українка «Красо України, По... |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль... |
Всього коментарів: 0 | |