Урок 49 Тема. Квадрат. Застосування різних прийомів знаходження суми двоцифрових чиселМета: формувати поняття квадрат; навчати порівнювати різні способи знаходження суми, розвивати логічне мислення, удосконалювати навички розв’язання задач. Обладнання: геометричні фігури, предметні малюнки, таблиці, набір квадратів. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Один учень називає приклади, в яких відповіді більше, ніж 50 (№ 373). 2) Другий учень зачитує розв’язання задачі № 374. 2. Завдання для опитування 1) Дібрати таке число, щоб рівність була правильною. 25 + = 49 51 + = 67 13 + =76 47 + = 88 2) Обчислити. 81 + 2 30 + 24 16 + 23 45 + 4 3. Усні обчислення 1) Розташуй числа в порядку збільшення і прочитай приказку. — Яка вийшла приказка? — Назвіть геометричні фігури, в яких розташовані склади. — Назвіть фігури, в яких немає кутів. — Назвіть фігури, які не є прямокутниками. 2) — До нас у гості завітав справжній робот. Але щоб його побачити, треба спочатку скласти його з геометричних фігур. Фігури ці можна використовувати лише тоді, коли розв’яжете приклади. 23 + 45 5 + 73 42 + 33 40 + 52 63 + 12 34 + 20 7 + 22 50 + 20 — Які фігури зайві? (Трикутники) — Чому? (У всіх інших фігур чотири кути, а у трикутників — по три кути.) — Як називаються фігури, в яких чотири кути? (Прямокутник, квадрат). II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовча робота — Що ще спільного між прямокутником і квадратом? (У них чотири сторони, усі кути прямі). — Чим вони відрізняються між собою? (У прямокутника рівні лише протилежні сторони, а у квадрата всі сторони рівні.) 2. Виконання завдання № 357 3. Читання правила Квадрат — це прямокутник, в якого всі сторони рівні. Отже, у прямокутника є брат, А звуть його усі… (квадрат). 4. Практична робота У кожного учня на столі лежить квадрат. Діти вимірюють сторони квадрата, а потім знаходять його периметр, знаходячи суму всіх сторін. 5. Самостійна робота Виконання завдання № 376. 6. Перевірка роботи 7. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Виконання завдання № 377 Діти порівнюють різні способи розв’язання прикладів. 2. Обчислення прикладів з коментуванням (№ 378) 3. Самостійна робота Виконання завдання № 379. 4. Перевірка роботи 5. Робота над задачами Розв’язання задачі № 380. Діти самостійно розв’язують задачу. Взаємоперевірка роботи. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 70 № 381, № 382. | |
| |
Переглядів: 1329 | |
Весна. Рослини навесні. Охорона здоров'я навесні |
Листяні та хвойні рослини |
Марійка Підгірянка «Розмова про сонце». Загадки. Т. Коломієць «Вітрисько» |
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та небезпечні місця на шкільно... |
Ура! Канікули! |
Всього коментарів: 0 | |