Урок № 29 Хід уроку І. Організаційний момент. 1. Привітання. 2. Перевірка готовності до уроку. 3. Упорядкування робочих місць. ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності: – У нас сьогодні незвичайний урок. Подивіться на свої робочі місця. У вас є ножиці, клей, кольоровий папір. Це вам буде потрібно на уроці, але до початку основної роботи ви нічого не чіпайте. Будьте уважні на уроці, тоді ви багато дізнаєтесь і в підсумку одержите відмінний результат. – Подивіться на дошку. Ми потрапили в парк атракціонів. Які атракціони ви можете назвати? (На дошці ілюстрації із зображенням різних атракціонів). Сьогодні на уроці ми зробимо панно «Карусель». ІІ. Засвоєння нових знань: 1. Робота над віршем: – Перш, ніж перейти до роботи давайте познайомимося з віршем С.Я. Маршака «Карусель» Під шатром широким колом Мчать коні один за одним, Стрункі, точені, Збруї золочені.
Їдуть дівчинки в санях, Руки в муфти ховають. А хлопчаки на конях За саньми скачуть.
Їдуть дівчинки в санях Лакових, візерункових, А хлопчаки - на конях Сірих або чорних.
- Ось я шпори дам коню, Ваші санки наздожену! - Не женіть ви коня, Не доженете мене!
У блиску строкатих ліхтарів, У молодецький гонитві Пролітають всі швидше Вершники і коні.
А кругом біжать будинку, Тумби та панелі. Площа рухається сама Начебто каруселі ... – Хто катається на каруселі? – Яку пору року у вірші? – Поясніть, як ви визначили, що це зима. – Назвіть з чого складаються каруселі (шатер, конячки, санки, платформа) 2. Словникова робота: – Що таке «шатро»? (Спочатку вислуховуються відповіді дітей, після читаємо довідку зі словника на картці: – Шатро - великий намет, крита зазвичай тканиною висока пірамідальна чотиригранна або восьмигранна дах.) – Що означають слова «мчать коні один за одним? – Ми сьогодні виготовимо не просто карусель з паперу, а панно «Карусель». – Хто-небудь знає зміст слова «панно»? (Після відповідей учнів, читаємо довідку на картці: – Панно - обрамлена частина поверхні стіни, стелі, прикрашена мальовничим або скульптурним зображенням або орнаментом.) – Подивіться, як може виглядати панно «Карусель». У нас на уроці повинно вийти схоже панно, а може бути навіть краще. 3. Демонстрація зразка. 4. Пояснення ходу виконання роботи. – Ми розподілимо нашу роботу між двома групами. Учні першої групи будуть оформляти заготовлений шатер візерунком з геометричних фігур, робити його красивим, і прикріплять мотузочки для гойдалок. Учні другої групи зроблять з паперу фігурки тварин, які і будуть гойдалками. Потім з'єднаємо роботи - отримаємо красиве панно. Учитель проводить бесіду з усіма дітьми про геометричні фігури, пропонує дітям викласти на парті перед собою варіанти орнаменту з геометричних фігур (дана робота проводиться в основному з учнями першої групи, інші учні в ролі помічників). 5. Фізкультхвилинка: – Раз - піднялися, потягнулися, Два - зігнулися, розігнулися, Три - в долоні три бавовни, Голові три кивка, На чотири - руки ширше, П'ять - руками помахати, Шість - за парту тихо сісти. ІV. Практична робота: 1. Інструктаж: – Для безпечної роботи повторимо правила роботи з ножицями. У кожного з вас є картка, прочитаємо і запам'ятаємо: · при роботі з ножицями тримай їх кільцями до себе, вістрям від себе; · коли ріжеш, широко розкривай ножиці; · передавай ножиці тільки в закритому вигляді кільцями вперед; · при роботі не тримай ножиці кінцями вгору; · не залишай ножиці в розкритому вигляді; · працюй ножицями тільки на своєму робочому місці. 2. Самостійне виконання. 3. Поточний інструктаж. 4. Презентація готової роботи. V. Підсумок уроку: – Що найбільше сподобалося на уроці? – Що ви навчилися виготовляти? – Для чого можемо використати виготовлений виріб? Прибирання робочого місця | |
| |
Переглядів: 2056 | |
Виконання шва «уперед голку». Оздоблення виробів ручним швом |
Жива і нежива природа |
Охорона рослин |
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр... |
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені |
Всього коментарів: 0 | |