Панно для класної кімнати

Урок № 29

Тема: «Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення».

Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з об’ємними виробами з природного матеріалу; розвивати творче мислення, художній смак, охайність; виховувати працьовитість, відповідальність, взаємодопомогу Обладнання: природний матеріал (шишки, каштани, жолуді, горіхи, гілочки дерев, листя, горобина); клей; пластилін; ножиці; шило; серветка, коробки з-під цукерок.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання.

2. Перевірка готовності до уроку.

3. Упорядкування робочих місць.

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності:

       У нас сьогодні незвичайний урок. Подивіться на свої робочі місця. У вас є ножиці, клей, кольоровий папір. Це вам буде потрібно на уроці, але до початку основної роботи ви нічого не чіпайте. Будьте уважні на уроці, тоді ви багато дізнаєтесь і в підсумку одержите відмінний результат.

       Подивіться на дошку. Ми потрапили в парк атракціонів. Які атракціони ви можете назвати? (На дошці ілюстрації із зображенням різних атракціонів). Сьогодні на уроці ми зробимо панно «Карусель».

ІІ. Засвоєння нових знань:

1. Робота над віршем:

       Перш, ніж перейти до роботи давайте познайомимося з віршем С.Я. Маршака «Карусель»

Під шатром широким колом

Мчать коні один за одним,

Стрункі, точені,

Збруї золочені.

 

Їдуть дівчинки в санях,

Руки в муфти ховають.

А хлопчаки на конях

За саньми скачуть.

 

Їдуть дівчинки в санях

Лакових, візерункових,

А хлопчаки - на конях

Сірих або чорних.

 

- Ось я шпори дам коню,

Ваші санки наздожену!

- Не женіть ви коня,

Не доженете мене!

 

У блиску строкатих ліхтарів,

У молодецький гонитві

Пролітають всі швидше

Вершники і коні.

 

А кругом біжать будинку,

Тумби та панелі.

Площа рухається сама

Начебто каруселі ...

       Хто катається на каруселі?

       Яку пору року у вірші?

       Поясніть, як ви визначили, що це зима.

       Назвіть з чого складаються каруселі (шатер, конячки, санки, платформа)

2. Словникова робота:

       Що таке «шатро»? (Спочатку вислуховуються відповіді дітей, після читаємо довідку зі словника на картці:

       Шатро - великий намет, крита зазвичай тканиною висока пірамідальна чотиригранна або восьмигранна дах.)

       Що означають слова «мчать коні один за одним?

       Ми сьогодні виготовимо не просто карусель з паперу, а панно «Карусель».

       Хто-небудь знає зміст слова «панно»? (Після відповідей учнів, читаємо довідку на картці:

       Панно - обрамлена частина поверхні стіни, стелі, прикрашена мальовничим або скульптурним зображенням або орнаментом.)

       Подивіться, як може виглядати панно «Карусель». У нас на уроці повинно вийти схоже панно, а може бути навіть краще.

3. Демонстрація зразка.

4. Пояснення ходу виконання роботи.

       Ми розподілимо нашу роботу між двома групами. Учні першої групи будуть оформляти заготовлений шатер візерунком з геометричних фігур, робити його красивим, і прикріплять мотузочки для гойдалок. Учні другої групи зроблять з паперу фігурки тварин, які і будуть гойдалками. Потім з'єднаємо роботи - отримаємо красиве панно.

Учитель проводить бесіду з усіма дітьми про геометричні фігури, пропонує дітям викласти на парті перед собою варіанти орнаменту з геометричних фігур (дана робота проводиться в основному з учнями першої групи, інші учні в ролі помічників).

5. Фізкультхвилинка:

       Раз - піднялися, потягнулися,

Два - зігнулися, розігнулися,

Три - в долоні три бавовни,

Голові три кивка,

На чотири - руки ширше,

П'ять - руками помахати,

Шість - за парту тихо сісти.

ІV. Практична робота:

1.    Інструктаж:

       Для безпечної роботи повторимо правила роботи з ножицями. У кожного з вас є картка, прочитаємо і запам'ятаємо:

·        при роботі з ножицями тримай їх кільцями до себе, вістрям від себе;

·        коли ріжеш, широко розкривай ножиці;

·        передавай ножиці тільки в закритому вигляді кільцями вперед;

·        при роботі не тримай ножиці кінцями вгору;

·        не залишай ножиці в розкритому вигляді;

·        працюй ножицями тільки на своєму робочому місці.

2.    Самостійне виконання.

3.    Поточний інструктаж.

4.    Презентація готової роботи.

V. Підсумок уроку:

       Що найбільше сподобалося на уроці?

       Що ви навчилися виготовляти?

       Для чого можемо використати виготовлений виріб?

Прибирання робочого місця

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 1953 | Рейтинг: 0.0/0
Хто як до зими готується. Побудова і записування речень, що передають зміст м...
Запитання до природи. Звідки береться олія?
Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)?
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та не­безпечні місця на шкільно...
Білоруська народна казка «Легкий хліб»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]