Урок 37
Тема. Саморобна дидактична гра «сад і город»Мета: навчити дітей виготовляти дидактичні ігри; виховувати активність, творчість, колективізм у дидактичній грі; формувати естетичний смак; ви-ховувати любов до природи. Матеріали й інструменти: папір, картон, ножиці, клей, шаблони, кар-тинки (сад, город). ХІД УРОКУ І. Організація класу Перевірка готовності до уроку. ІІ. Актуалізація знань учнів Повторення правил користування ножицями і клеєм. ІІІ. Повторення тем і мети уроку У ч и т е л ь. Сьогодні ми з вами будемо виготовляти саморобну дидак-тичну гру «Сад і город». Про гру сказано багато слів, її називають і джерелом радості, і коро-левою дитинства. Дидактична навчальна гра стимулює пізнавальну діяль-ність. Мабуть, найбільшу насолоду і радість, найпалкішу любов до рідного краю, до життя викликає спілкування із природою. Але від природи ми от-римуємо не тільки естетичну насолоду, а й цілющі поживні плоди. І ось сьо-годні на уроці королева Природи поведе нас у цікаву мандрівку, ця мандрів-ка буде у сад та на город. IV. оголошення плану роботи 1. Ділення класу на дві бригади. І бригада — садівники; ІІ бригада — городники. 2. Виготовлення за шаблонами овочів та фруктів. 3. Складання гри «Сад та город». V. Проведення гри 1. Зачитування віршів кожною бригадою про захист своєї назви. Садівники В сад приходить вранці-рано, Кожну яблуньку огляне: Чи шкідник в сад не проник? Бо на те і садівник. Городники Взимку мешканців городу Я зроблю усім на подив, Із паперу їх зроблю — Овочі, які люблю. Хоча рідня гарбузова Не жива, а паперова, Та вона всім нагадає Знов про свято урожаю. 2. Гра «Відгадай». Бригадири зачитують загадки про овочі та фрукти (див. додаток). Відгадки дістають із торбинки і прикріплюють на дві картини із зобра-женням саду чи городу. VI. Підсумок уроку — Чого навчалися на уроці? — Що найбільше сподобалося? додаток Сидить дівчина в коморі, А коса її надворі. (Морква) Маленька, червоненька, Із хвостиком тоненьким. На городі мене рвуть І до столу подають. (Редиска) Що то за голова, Що лиш зуби й борода? (Часник) Сидить Марушка в семи кожушках. Хто її роздягає, той сльози проливає. (Цибуля) Довгий, зелений, Добрий і солоний, Добрий і сирий. Хто він такий? (Огірок) В полі хороше мені Зеленіти навесні. Чим же я не молодець? Маю диво-корінець, Все про нього дбаю, Цукор відкладаю. (Буряк) Некрасива, шишкувата, Як прийде на стіл вона, Скажуть весело хлоп’ята: — Ну й розсипчаста, смачна! (Картопля) Без рук, без ніг, А в’ється, як батіг. (Квасоля) Хто хустиночку свою Влітку покриває І по двадцять хустин На голівці має? (Капуста) Народжується з квітки, Його всі люблять дітки. Заліза в нім багато, Рум’яне і хрустке. А ну, скажіть, малята, То що ж воно таке? (Яблуко) Лампочка вгорі висіла, Стала смачна, пожовтіла. Діти лампочку зірвали, З апетитом скуштували. (Груша) Зелені сережки На гіллі висіли, На сонечці підсмажились І почервоніли! (Вишня, черешня) Чи то жовта, Чи то синя Соковита господиня. Чи то сонце, Чи то злива — Пригостить нас влітку... (слива). Мовби на одній нозі, Він зростає на лозі. Подивись скоріш в віконце — Ґрона сповнені всі сонця! Кожен скуштувати рад Соковитий... (виноград). | |
| |
Переглядів: 2998 | |
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с... |
Конструювання із сірникових коробок. Човник |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Школа. Ти — школяр. Умій дружити. Дорога від дому до школи |
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком |
Всього коментарів: 0 | |