Саморобна дидактична гра «сад і город»
Урок 37

Тема. Саморобна дидактична гра «сад і город»

Мета: навчити дітей виготовляти дидактичні ігри; виховувати активність, творчість, колективізм у дидактичній грі; формувати естетичний смак; ви-ховувати любов до природи.

Матеріали й інструменти: папір, картон, ножиці, клей, шаблони, кар-тинки (сад, город).

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

Перевірка готовності до уроку.

ІІ. Актуалізація знань учнів

Повторення правил користування ножицями і клеєм.

ІІІ. Повторення тем і мети уроку

У ч и т е л ь. Сьогодні ми з вами будемо виготовляти саморобну дидак-тичну гру «Сад і город».

Про гру сказано багато слів, її називають і джерелом радості, і коро-левою дитинства. Дидактична навчальна гра стимулює пізнавальну діяль-ність.

Мабуть, найбільшу насолоду і радість, найпалкішу любов до рідного краю, до життя викликає спілкування із природою. Але від природи ми от-римуємо не тільки естетичну насолоду, а й цілющі поживні плоди. І ось сьо-годні на уроці королева Природи поведе нас у цікаву мандрівку, ця мандрів-ка буде у сад та на город.

IV. оголошення плану роботи

1. Ділення класу на дві бригади.

І бригада — садівники;

ІІ бригада — городники.

2. Виготовлення за шаблонами овочів та фруктів.

3. Складання гри «Сад та город».

V. Проведення гри

1. Зачитування віршів кожною бригадою про захист своєї назви.

Садівники

В сад приходить вранці-рано,

Кожну яблуньку огляне:

Чи шкідник в сад не проник?

Бо на те і садівник.

Городники

Взимку мешканців городу

Я зроблю усім на подив,

Із паперу їх зроблю —

Овочі, які люблю.

Хоча рідня гарбузова

Не жива, а паперова,

Та вона всім нагадає

Знов про свято урожаю.

2. Гра «Відгадай».

Бригадири зачитують загадки про овочі та фрукти (див. додаток).

Відгадки дістають із торбинки і прикріплюють на дві картини із зобра-женням саду чи городу.

VI. Підсумок уроку

— Чого навчалися на уроці?

— Що найбільше сподобалося?

додаток

Сидить дівчина в коморі,

А коса її надворі. (Морква)

Маленька, червоненька,

Із хвостиком тоненьким.

На городі мене рвуть

І до столу подають. (Редиска)

Що то за голова,

Що лиш зуби й борода? (Часник)

Сидить Марушка в семи кожушках.

Хто її роздягає, той сльози проливає. (Цибуля)

Довгий, зелений,

Добрий і солоний,

Добрий і сирий.

Хто він такий? (Огірок)

В полі хороше мені

Зеленіти навесні.

Чим же я не молодець?

Маю диво-корінець,

Все про нього дбаю,

Цукор відкладаю. (Буряк)

Некрасива, шишкувата,

Як прийде на стіл вона,

Скажуть весело хлоп’ята:

— Ну й розсипчаста, смачна! (Картопля)

Без рук, без ніг,

А в’ється, як батіг. (Квасоля)

Хто хустиночку свою

Влітку покриває

І по двадцять хустин

На голівці має? (Капуста)

Народжується з квітки,

Його всі люблять дітки.

Заліза в нім багато,

Рум’яне і хрустке.

А ну, скажіть, малята,

То що ж воно таке? (Яблуко)

Лампочка вгорі висіла,

Стала смачна, пожовтіла.

Діти лампочку зірвали,

З апетитом скуштували. (Груша)

Зелені сережки

На гіллі висіли,

На сонечці підсмажились

І почервоніли! (Вишня, черешня)

Чи то жовта,

Чи то синя

Соковита господиня.

Чи то сонце,

Чи то злива —

Пригостить нас влітку... (слива).

Мовби на одній нозі,

Він зростає на лозі.

Подивись скоріш в віконце —

Ґрона сповнені всі сонця!

Кожен скуштувати рад

Соковитий... (виноград).

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 2941 | Рейтинг: 0.0/0
Значення природи для життя людини
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність
П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Баб...
Тарас Шевченко. Урок позакласного читання
Як людина пізнає світ
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]