Урок № 6 Тема: З Елзіком по планеті.Мета уроку:
Обладнання: програма «Розібрані малюнки». Хід уроку І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки. Діти, ми з вами знаходимось у комп’ютерному класі. Скажіть, чи правильно поводили себе учні, прийшовши на урок інформатики до комп’ютерного класу. 1. Неуважний учень дрімав на уроці і не чув пояснень вчителя про послідовність виконання завдань. Потім він прокинувся, згадав про роботу і без дозволу вчителя перейшов до іншої парти подивитись, чим займаються однокласники.
2. Перед уроком інформатики в учнів 2 класу була фізкультура. Спортивну форму та футбольний м’яч вони принесли з собою на урок інформатики.
ІІ. Перевірка домашнього завдання. 1. Робота над запитанням.
2. Перевірка завдання «Для розумників і розумниць» (сторінка 13 у підручнику).
А зараз прослухайте такі висловлення і кажіть, які вони: істинні чи хибні.
Розминка. На минулому уроці ми з вами розв’язували цікаві задачі. Сьогодні на уроці ми повинні допомогти Мудрунчик та Ганнусі виконати 3 завдання з геометричними фігурами. Ці завдання перед ними поставив Елзік. Якщо Мудрунчик і Ганнуся їх правильно виконають, то він візьме їх в подорож на свою планету. Але Ганнуся та Мудрунчик не впевнені, що зможуть правильно виконати це завдання і просять вас допомогти їм Отже, давайте допоможемо їм. 1. З яких геометричних фігур створено зображення? 2. Розглянь малюнок. Які фігури використані? 3. Подивись уважно, як складено рядки. Яку фігуру треба домалювати в треба домалювати в третьому рядку? Повідомлення теми і мети уроку. Молодці! Ви правильно виконали це завдання. Отже, Мудрунчик та Ганнуся вирушають у подорож на планету Елзіка. І тема сьогоднішнього уроку називається «З Елзіком по планеті». ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 1. Слухання казки «З Елзіком по планеті». Ганнуся і Мудрунчик відправилися на планету Елзіка. Вони посадили зореліт і швидко вистрибнули з нього. — Я відведу вас на стадіон, - сказав Елзік. – Але на шляху до нього у нас будуть перешкоди. Щоб подолати їх, ви повинні виконати різні завдання. Друзі вирушили в дорогу. Згодом вони підійшли до річки. Але дуже великий камінь затулив дорогу через міст. На камені були написані загадки. Щоб камінь звільнив дорогу, треба відгадати їх. Діти, давайте допоможемо Ганнусі і Мудрунчик відгадати їх.
Як тільки пролунала остання правильна відповідь, камінь звільнив друзям дорогу через міст. Незабаром друзі підійшли до густого лісу. Але єдина стежинка через цей ліс заросла колючим чагарниками. Щоб їх знищити, треба розгадати ребуси. Відповіді: 1. Восени. 2. Цибуля. 3. Айстри. 4. Комбайн. 5. Пшениця. При слові «пшениця» чагарники розступилися і звільнили дорогу. Мудрунчик, Елзік та Ганнуся вирушили далі. Через деякий час вони підійшли до лабіринту. Він був останньою перешкодою на шляху до стадіону. Щоб пройти лабіринтом і не заблукати, треба збирати чарівні кульки. На них буде вказано, куди рухатись. На зелених кульках істинні висловлення, а на жовтих – хибні. — Отже, слід бути уважними, - зробив висновок гномик Мудрунчик. Друзі успішно пройшли лабіринтом і потрапили на спортивний зореліт. Він доставить їх на стадіон. 2. Фізкультхвилинка. Буратіно потягнувся, Раз нагнувся, два нагнувся. Руки в сторону розвів – Мабуть, ключик загубив. А щоб ключик відшукати, Треба нам навшпиньки стати.
ІV. Робота за комп’ютером. 1. Бесіда. Діти, як слід тримати спину, сидячи за комп’ютером? Сьогодні на уроці ви ознайомитесь з новою програмою «розібрані малюнки». Ви будете збирати малюнки з окремих частин, що знаходяться на екрані монітора. Щоб перенести кожну частинку на своє місце, треба підвести вказівник миші до частинки. Не відпускаючи кнопку, треба перенести її на потрібне місце, дивлячись на зразок. 2. Практична робота учнів. Вчитель допомагає учням працювати за комп’ютером. 3. Релаксація.
V. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
VІ. Домашнє завдання. Виконати завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 15 у підручнику. | |
| |
Переглядів: 2069 | |
Природа в місті (селі) та його околицях |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
Обов'язки дітей і батьків |
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання |
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам... |
Всього коментарів: 0 | |