Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня

Урок 23

Тема. Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня

Мета: навчити виготовляти вітальну листівку з паперу; вдосконалювати навички роботи з папером (симетричне вирізування); розвивати естетичні почуття, творчу уяву; виховувати почуття любові та поваги до матері.

Обладнання: демонстраційний матеріал — зразки вітальних листівок; для індивідуального користування — альбомний та кольоровий папір, олівець, гумка, ножиці, клей.

Хід уроку

І. Організація класу

ІІ . Повідомлення теми та мети уроку

— Сьогодні ми виготовимо вітальну листівку. Якому святу буде присвячена листівка, ви дізнаєтесь, коли прочитаєте зашифровані слова. (Необхідно у кожному горизонтальному рядку закреслити однакові букви.)

К С К В Л Я Л Т А О А (Свято)

А В А О К С К Ь Б М Б Е (Восьме)

— Яке свято відзначають усі жінки у березні? (8 Березня — Міжнародний жіночий день)

ІІІ. Робота над новим матеріалом

— Незабаром ми будемо святкувати 8 Березня. Людині у кожному віціхочеться віддячити рідній матусі за її добрі слова, чарівну усмішку, за те, що вона є.

Послухайте вірш. (Учні розповідають вірш.)

1 - й у ч е н ь

Можна моря й океани здолати,

Гору найвищу штурмом узяти,

Можна пройти крізь пустелі і хащі,

Тільки без мами не можна ні за що.

Бо найдорожче стоїть за словами:

В світі усе починається з мами!

2 - й у ч е н ь

В мене мама — найгарніша,

Весела, добра… І свою

Матусю рідну найбільше,

Найбільше за усіх люблю!

— Відгадайте ім’я своїх матусь. Переставте склади — і ви прочитаєте імена жінок.

дія-На, на-Оле, ка-На-тал, на-І-ри, рія-Вік-то, на-Ган, на-Да-ри, на-Ма-ри.

— Розв’яжіть «Вузлики» та прочитайте назви квітів, які дарують на 8 Березня.

2 6 4 1 5 8 3 9 10 7

І С П Н Д И К Ж (Підсніжник)

7 1 4 2 6 3 5

Н Т Ь Ю А Л П (Тюльпан)

6 1 3 2 4 5

С Н Р А Ц И (Нарцис)

— Які квіти люблять ваші мами?

Робота з малюнками.

а) Оберіть предмети. Що ви подаруєте матусі у святковий день? (Рис. 36)

б) Куди бабуся поставить ці квіти? (Рис. 37)

в) Гра «Лабіринт».

Як звати ляльку, яку подарують доньці у день свята? (Рис. 38)

ІV. Аналіз зразка виробу

— Погляньте, яку листівку ви можете виготовити до свята.

Що зображено на листівці?

— Папір якого кольору використали?

Учень читає віршик.

Мамине свято я зустрічаю.

Я для матусі віршика знаю.

Я подарунок мамі роблю,

Я мою маму дуже люблю!

V. Інструктаж

Вітальна листівка виготовляється у такій послідовності.

1. Складіть аркуш білого альбомного паперу вдвоє по довшій стороні.

2. За допомогою лінійки та олівця накресліть форму виробу на верхній половині, виріжте ножицями.

3. Складіть маленький аркуш зеленого паперу, виріжте листочки за обведеними контурами. (Рис. 39)

4. Складіть п’ять прямокутників, зігніть навпіл. Намалюйте пелюстки із симетричним вирізуванням, виріжте за контурами.

5. Виріжте стебло для квітки.

6. Накладіть всі деталі на основу, позначте положення олівцем. Приклейте. (Рис. 40)

 (Учитель нагадує правила безпечної праці під час користування ножицями та клеєм.)

VІ. Практична робота

Учні добирають кольоровий папір, виготовляють основу листівки, розмічають і вирізують деталі.

Фізкультхвилинка «Музиканти»

Готуємось до свята.

Ось на скрипочці я граю.

Тілі-лі, тілі-лі.

На лужку зайці у танці,

Тілі-лі, тілі-лі.

Я заграю на балалайці,

Тренді-брень, тренді-брень.

На лужку зайці у танці

Тренді-брень, тренді-брень.

А тепер на барабані

Бум-бум-бум, тра-та-тах!

Косоокі всі навтьоки

По кущах та по кущах.

Учні розміщують деталі листівки на основі і наклеюють її. Вчитель стежить за роботою.

VІІ . Підсумок уроку

Учитель перевіряє роботи учнів. Пропонує учням написати слова вітання на листівці.

VІІ . Прибирання робочих місць

— На наступний урок ви повинні принести кольоровий картон, кольоровий папір, олівець, лінійку, ножиці, клей.

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (21.09.2013)
Переглядів: 17947 | Рейтинг: 3.5/2
Місця підвищеної небезпеки у школі
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка»
В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» В. Нестайко «Руденький»
Правила поведінки за столом
Практична робота: удосконалення навички догляду за порожниною рота, руками та...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]