УРОК 20 Тема. Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та небезпечні місця на шкільному подвір'ї»Мета: ознайомити учнів із правилами безпечної поведінки в мікрорайоні школи; визначити з учнями безпечні та небезпечні місця на шкільному подвір'ї; спонукати дітей дотримувати правил безпечної поведінки під час рухливих ігор на шкільному подвір'ї. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видав- ництва «Ранок», зокрема плакат «Як уникнути неприємностей». Вступна бесіда про правила безпечної поведінки Загадка Не золото, а найдорожче. (Життя) Учитель. Небезпека може підстерігати й на уроці фізкультури, у шкільному дворі, коли йдеш зі школи додому або граєшся у рухливі ігри. Запам'ятайте правила безпечної поведінки в мікрорайоні школи! Правило 1 . Уникай травм під час рухливих ігор і спортивних змагань. Правило 2. Коли йдеш зі школи додому, іди через ворота. Через огорожу не лазь. Правило 3. Під час перерви можна відпочити у дворі школи, але на дерева не лазь. Правило 4. Грайся в м'яч тільки в місцях для гри. Не грайся біля вікон. Правило 5. На уроках фізкультури не користуйся спортивним обладнанням без дозволу вчителя. Дотримуйся правил техніки без- пеки. Учитель. Поза школою теж не забувайте про обережність. Часом школярі граються ручками, кидають один в одного книжки, портфелі. Це небезпечно. Розгляньте малюнки на с. 62. Що роблять діти? Поміркуйте, чим небезпечна така поведінка дітей. Укладіть речення. Орієнтовні відповіді Діти граються на будівельному майданчику. Це небезпечно. Діти б'ються портфелями і палицями. Це небезпечно. Діти граються біля відкритого люка. Це небезпечно. Хлопчик кидається гострим предметом. Це небезпечно. Висновок: Запам'ятай! Не грайся на сходах, біля вікон, теплиць і люків. Не штовхайся. Не грайся палицями, рогатками, гострими і важкими предметами. Оминай смітники — там бруд, сморід, багато мікробів. Сірий котик міцно спав, Навіть пісню не співав. Та нарешті стрепенувся І довкола озирнувся. Став смачненько потягатись Ічистенько умиватись. Порозчісував він вуса — Довгі-довгі, русі-русі. Зуби й кігті нагострив Й до комірчини побрів, — Буде мишку полювати І добро оберігати. Й ми, як котик, відпочили, Щоб зміцніли наші сили. (Л. Кондрацька) Практична робота «Безпечні та небезпечні місця на шкільному подвір'ї» — Розгляньте малюнок. Перелічіть, де можна гратися на шкільному подвір'ї. Обведіть червоним кольором небезпечні місця у шкільному дворі. Висновок: Не гуляй і не грайся на будівельних майданчиках, смітниках, поблизу проїжджої частини дороги, місць, де проводяться будівель- ні роботи, біля вікон і люків. Не лізь на дах чи на дерева. Грайся та відпочивай тільки на дитячому або спортивному майданчику. Пам'ятай про правила поведінки на гойдалках: тримайся міц- но руками, не ставай на дошку ногами, не зіскакуй на ходу, не під- ходь близько до гойдалки, якщо хтось на ній гойдається. Будь обережним з бродячими тваринами. Краще обходити їх стороною. Поясніть зміст прислів'я. Все можна купити, тільки здоров'я — ні. Які місця у шкільному дворі можуть бути небезпечними? Яких правил безпечної поведінки ви дотримуєтесь на уроці фізкультури? Де ви граєтесь з друзями, коли гуляєте? Як ви поводитесь на гойдалці? Як ви поводитесь із бродячими тваринами? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3603 | |
Об’ємні вироби з природного матеріалу. Виготовлення із природних форм фігурок... |
Правила поведінки за столом |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо... |
Всього коментарів: 0 | |