УРОК 6 Тема: Число і цифра 2Мета: вчити виділяти групи предметів, які характеризуються числом 2; ознайомити дітей з утворенням числа 2; учити писати цифру 2; ознайомити з монетами вартістю 1 к., 2 к.; формувати навички усної лічби; виховувати інтерес до математики. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Весела лічба Добрий лікар Айболить Склавши руки не сидить. Черга вже на лікування: «Я за вами», «Хто останній?» Всі проходять — два шпаки, Три корови, два вовки, І ведмідь, і черв’ячок, І поранений жучок. Добрий лікар Айболить Хворих вилікує вмить. — Скільки тварин прийшло лікуватися до лікаря? — Хто був першим? (Першими — 2 шпаки, другими — 3 корови...) 2 Гра «Яке число пропущене» Учитель називає числа, пропускаючи одне з них. Діти показують на віялах пропущене число. 3 Усна лічба.«Ланцюжок» Пряма і зворотна лічба: від 4 до 9 ; від 10 до 7; від 8 до 4; від 6 до 1. III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Робота над загадкою • Два кінця, два кільця, а всередині — цвях. (Ножиці) — Яке число почули в загадці? (2) — Чого буває тільки по два? (Рук, ніг, очей, вух) — А ще говорять, коли речей по два — пара. — Які пари предметів ви знаєте? (Капці, лижі, ковзани.) 2 Ознайомлення з друкованою і рукописною цифрою 2 — На кого вона схожа? Пливе лебідь у ставку, Вигнув шию він тонку, Хвостик вгору припідняв, Цифру 2 нам показав. 3 Робота з набірним полотном В лісі білочка жила і грибок нам принесла. А за нею їжачок, теж приніс один грибок. — Як отримали число два? — Число два позначається цифрою 2. ● Фізкультхвилинка Сірий зайчик сів і жде, Спритно вушками пряде. Зимно зайчику стояти, Треба трошки пострибати. Скік-скік, скік-скік. 4 Написання цифри 2 1) Пояснення і показ учителем на дошці. 2) Написання цифри в повітрі. 3) Написання цифри в зошиті. 5 Ознайомлення з монетами вартістю 1 к., 2 к. IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Гра «Домалюй дзеркальне відображення предмета» 2 Робота в парах. Геометричний матеріал Один учень бере два сині квадратики. Другий учень бере два червоні квадратики. Завдання. Покладіть свої квадратики на парті так, щоб утворилися прямокутники. — Як ви вважаєте, чи рівні між собою червоний і синій прямокутники? — Спробуйте перевірити. (Перевірка способом накладання.) ● Пальчикова гімнастика «Рахуємо пальчики» Голосно рахуємо пальчики і при цьому загинаємо їх. 3 Самостійна робота. «Дивися не позіхай, кількість предметів і цифру правильно сполучай» (за картками) V. Підсумок уроку. Рефлексія — Ми рахували? — Ми писали? — Яку цифру вивчали? — Оцініть свою роботу в зошиті сонечком. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 5213 | |
Роль харчування для здоров'я. Адекватне якісне харчування |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
Це цікаво знати |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
Риби |
Всього коментарів: 0 | |