Урок 62 (письмо) Тема: Письмо великої букви К ("ка"), складів, слів із неюМета: вчити писати велику букву К ("ка"), поєднувати її з іншими буквами; розвивати вміння будувати звуко-складові моделі; вчити списувати з друкованого шрифту; розвивати усне зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас, розвивати дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання, бережливе ставлення до природи. Обладнання: каса букв; картки з друкованими і рукописними буквами; фішки для звукових моделей; робочий зошит; плакат "Правильно сиди під час письма"; малюнки до загадок. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Гра "Відшукай початок" Ридають літери у кожному рядочку: Від слів лишилися лише шматочки. Початок треба відшукати, Щоб всі слова ті врятувати. ко ка -са -лина -ло -ні -лос -синка - Назвіть утворені слова. - Який перший звук у цих словах? - Якою буквою він позначається на письмі? - Напишіть її на дошці. 2 Відгадування загадок, складання звукових моделей слів-відгадок o Хто з хвостиком, і з вушками, В кого лапки з подушками? Як ступа, ніхто не чує, Тихо крадучись, полює, І маленькі сірі мишки Утікають геть від... (кішки). o Наче сонячні клубочки Хтось розсипав біля квочки. Хто це там пищить, малята? Здогадалися?.. (Курчата). III. Актуалізація опорних знань учнів Гра "Впіймай звук" Качки край копанки клопочуть, Качаток кличуть під комиш, Кача впіймати кішка хоче, Катруся киці каже: - Киш! Н. Забіла - Назвіть слова зі звуком [к]. - Пригадайте ім'я дівчинки. - Який звук ми чуємо на початку слова? - Якою буквою він позначається на письмі? - З якої літери пишеться це слово? Чому? - Як ви гадаєте, яку букву ми будемо писати сьогодні на уроці? Фізкульхвилинка IV. Повідомлення теми і завдань уроку V. Вивчення нового матеріалу 1 Підготовка руки до письма. Масаж o Правила сидіння за партою o Розміщення зошита на парті o Вправи для розвитку м'язів руки o Як тримати ручку під час письма 2 Демонстрування зразка букви 3 Порівняння друкованої й рукописної букви К("ка") 4 Пояснення написання букви - Велика буква К ("ка") складається з чотирьох елементів: короткої прямої похилої, довгої прямої, заокругленої внизу вліво, та двох кривих ліній. Алгоритм написання великої букви К ("ка") 1. Починаємо писати вище середини відстані між верхньою рядковою та верхньою міжрядковою лініями 2. Ведемо коротку пряму похилу лінію праворуч угору до верхньої міжрядкової лінії 3. Не відриваючи руки, ведемо вниз на себе довгу пряму лінію до нижньої рядкової лінії 4. Заокруглюємо вліво 5. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка 6. Третій елемент починаємо писати на відстані, що дорівнює ширині робочого рядка, трохи нижче верхньої міжрядкової лінії 7. Ведемо вгору 8. Заокруглюємо ліворуч 9. Ведемо пряму похилу лінію вниз 10. Не доходячи до верхньої робочої лінії, повертаємо ліворуч 11. Ведемо горизонтальну коротку пряму до першого елемента 12. Не відриваючи руки, ведемо вправо по писаному до того місця, де другий елемент піднімається вгору 13. Продовжуємо писати вниз пряму лінію до нижньої рядкової лінії 14. Торкаючись нижньої рядкової, заокруглюємо вправо 15. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка - Пишемо під рахунок раз, два-і, і-три-і, і-чотири-і. 5 Письмо елементів букви в повітрі, на дошці, в зошиті 6 Письмо першого рядка букви в зошиті Гра "Мікрофон по колу" ("Назви ім'я"). 7 Письмо другого рядка букви - Прочитайте речення і поясніть вживання великої букви. лоКо навік намали. 8 Письмо слова Клим - Скільки складів у слові? Чому? Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика) 9 Письмо слова Килина - Складіть речення з цим словом. 10 Письмо речення Клим і Микола лісники VI. Розвиток зв'язного мовлення 1 "Словничок-сундучок" - Хто такі лісники? Лісник - людина зі спеціальною освітою, яка займається вирощуванням лісів. 2 Бесіда про бережливе ставлення до лісу 3 Гра "Відшукай і поясни" На дошці - малюнки із зображенням людей різних професій. Учні знаходять малюнок із зображенням лісника і доводять свою думку. VII. Узагальнення вивченого матеріалу 1 Списування речення з друкованого шрифту 2 Побудова графічної моделі речення VIII. Підсумок уроку - Яку букву ви вчилися писати? Напишіть її. - Які звуки вона позначає на письмі? - Прочитайте речення і поясніть вживання великої літери. У малині Килина. Коник коло малини. - Які професії пригадали на уроці? - Хто ж такі лісники? - Що означає "бережливо ставитися до лісу"? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4243 | |
Шкільними стежками. Урок позакласного читання |
Дерева, кущі, трав'янисті рослини |
Н. Забіла «Вовк і козенята», М. Підгірянка «Безконечні казочки» |
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8 |
Всього коментарів: 0 | |