Урок 39–40
Тема. Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетінняМета: вчити дітей плетіння «косичкою» та створювати з плетіння різно-манітні іграшки; розвивати творчість, фантазію; виховувати естетику у ху-дожньо-трудовій діяльності. Обладнання: стрічки, шнур, іграшки з плетіння, смужки кольорового паперу, клей, ножиці. ХІД УРОКУ І. Організація класу У ч и т е л ь. Яка у нас є традиція давня? У ч н і. Приходити в клас із домашнім завданням! З’ясовуємо підготовленість учнів до заняття (необхідні матеріали, інс-трументи). ІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності У ч и т е л ь. Українцям притаманні такі риси, як господарська кміт-ливість, винахідливість, уміння застосовувати навіть стару використану річ, не викидаючи її на смітник. Сьогодні ми будемо виготовляти іграшки з ви-користаного матеріалу. Це капронові стрічки, шнурки, тасьми із старих ре-чей, які ви принесли з дому. ІІІ. Актуалізація знань учнів — Діти, хто з вас вже вміє плести «косичкою»? Зараз Оксанка продемонструє нам усім, як вона, розділяючи волосся на три частини, заплітає косичку. — Ось чому спосіб плетіння у три стрічки чи вервечки називають «ко-сичкою». Учні, які вміють вже плести, допомагатимуть своїм одноклас-никам. Плести косичку будемо парами: один — тримає, інший — плете, а потім навпаки. IV. Послідовність трудових дій — Для плетіння візьміть стрічки (шнурки, тасьми), підрівняйте, складіть разом і з одного кінця зав’яжіть вузлик (показ). Учитель демонструє спосіб плетіння безпосередньо на капронових стріч-ках, діти почергово закріплюють послідовність трудових дій. — Переплетені стрічки (шнурки, тасьми) у кінці зав’язуємо вузликом. А тепер із цих косичок будемо виготовляти іграшки. А які саме — ви зараз відгадаєте. В’ється вірьовка, на кінці — голівка. (Змія) П’ять метеликів літають І на квіточки сідають. Прилетів ось ще один, Сів на квіточку і він. Полічимо швидко всіх, Цих метеликів прудких. (5 + 1 = 6 метеликів) Зловив Василько наш сім риб. Одна з них в воду раптом — стриб! Відповідайте, рибок скільки Тепер зосталась у Василька? (7 – 1 = 6 рибок) V. Самостійна робота учнів 1. Розгляд іграшок з плетінки. 2. Показ склеювання. 3. Повторення правил роботи з ножицями і клеєм. 4. Вибір способу виконання виробу. 5. Практична робота. VI. Аналіз і оцінка учнівських робіт 1. Розгадування кросворда. Зліва направо написані слова, в яких пропущено по одній букві. Встав-те ці букви. Згори вниз прочитайте слово-ключ. Визначте, які назви пред-метів чи явищ належать до живої природи, а які — до неживої. 2. Пропоную вдома виготовити за допомогою плетіння іграшки «Павучок», «Горобчик», «Равлик». VII. Прибирання робочих місць Ножиці, клей, залишки стрічок — у папку, обрізки — у визначене для сміття місце. | |
| |
Переглядів: 2821 | |
Цікавий світ навколо тебе. Урок позакласного читання |
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені |
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка» |
Різання паперу. виготовлення з цупкого паперу геометричних фігур |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Метелик |
Всього коментарів: 0 | |