Урок № 10 Тема: Це цікаво знати.Мета уроку:
Обладнання: програма «Лабіринт». Хід уроку І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки. Діти, ми з вами знаходимось у комп’ютерному кабінеті. Скажіть, чи дотримувались учні правил техніки безпеки, прийшовши на урок інформатики у комп’ютерний клас? 1. Спостережлива вчителька на уроці інформатики виявила, що неуважний учень жує жуйку і запропонувала йому з нею розстатися. Неуважний учень розстався з жуйкою і приліпив її до розетки.
2. Перед уроком інформатики в учнів 5 класу була фізкультура. Спортивну форму і м’яч вони принесли з собою на урок інформатики.
ІІ. Перевірка домашнього завдання. 1. Робота над запитаннями Діти, ви вже знаєте, як поводитись у комп’ютерному класі; вивчили багато нового і цікавого на уроках інформатики.
А тепер дайте відповідь на таке запитання.
2. Перевірка завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 21 з підручника. Розминка. На минулому уроці ви виконували завдання з пропущеними числами. Ви добре справилися з цим завданням. А сьогодні будемо розв’язувати задачі для допитливих.
2, 4, 7, 9, …
Повідомлення теми і мети уроку. Діти, сьогодні ми ознайомимося з історією створення електронно-обчислювальної машини в Україні. Отже, тема сьогоднішнього уроку «Це цікаво знати». (Тема записана на дошці). Завдання: На цьому уроці ви дізнаєтесь про історію створення однієї з перших в Європі електронно-обчислювальної машини, виконаєте багато цікавих завдань і ознайомитесь з новою грою. ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 1. Розповідь вчителя з елементами бесіди.
А сьогодні продовжуємо розповідь про машину часу. Саме в Україні, у нашій столиці Києві була створена одна з перших в Європі електронно-обчислювальна машина. Ця подія відбулася у 1951 р. Вона займала площу, що дорівнювала площі двох класних кімнат, і вміла швидко та правильно рахувати. За своїми можливостями ця ЕОМ не поступалася існуючим американським. Цю машину створив С.О.Лебєдєв.
2. Робота з підручником. Діти, ви послухали розповідь про машину часу. А тепер відкрийте підручник на с. 22 і самостійно прочитайте текст. Питання:
3. Фізкультхвилинка. Вітер очерет гойдає І додолу нагинає. Вліво, вправо нахилив Й знову, й знову закрутив. Раптом тихо жук підліз, Потягнувся на весь зріст, Свій почистив язичок Й закрутився у вальсок. ІV. Робота за комп’ютером. 1. Бесіда. А зараз ми перейдемо до роботи за комп’ютером.
Сідайте тихенько за свій комп’ютер. 2. Повторення гри «Знайди слово, зашифроване в лабіринті». А тепер будемо грати в таку гру. Вона дуже цікава. Знайти для кожного складу його місце у відповідному слові і перенести його на це місце. Тоді ви прочитаєте загадку. Спробуйте тепер відгадати її. 3. Релаксація. Ваші очі втомились, тому виконаємо кілька вправ для очей.
V. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку. Урок наближається до кінця; перевіримо, як засвоїли тему уроку.
VІ. Домашнє завдання. Виконати 2 завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 23 у підручнику. Перше завдання легше (яке число повинно бути на кожній піці)? Друге завдання – складніше (на логічне мислення). Потрібно дізнатись, на чому грала Тетянка, Лера і Надійка. Вибирайте завдання за власним бажанням. | |
| |
Переглядів: 1930 | |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми |
Дерева, кущі, трав'янисті рослини |
Чим розпізнаємо запах і смак |
Природа навколо нас |
Всього коментарів: 0 | |