Урок 30 Тема. Утворення й назви чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Знаходження значень виразів з дужками. Розв’язання простих і складених задачМета: розширювати знання учнів про числа першої сотні; вправляти у складанні виразів з текстовою умовою. Обладнання: предметні малюнки, нумераційна таблиця, цифри, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Розв’язати задачу. У гаражі стояло 11 машин. 6 машин поїхало, а 4 приїхало. Скільки машин стало в гаражі? Картка 2 Розв’язати задачу. У пеналі лежало 18 олівців. 10 олівців витягнули з пенала, а 6 поклали. Скільки олівців стало в пеналі? Картка 3 Розв’язати задачу. В одному кошику 7 яблук, а в другому — на 3 яблука менше. Скільки яблук в обох кошиках разом? 2. Усна лічба 1) Звірятка мали по 3 розрізні цифри: 1, 1 і 6. Кожний з них, використавши усі ці цифри, склав приклад на додавання. У результаті дістали такі відповіді: 8, 11, 17, 20, причому всі вони були правильними. Як це могло бути? Назвіть усі складені приклади. 2) Полічити від 25 до 36, від 39 до 29, від 20 до 39. 3) Назвати «сусідів» числа 30, 34, 38, 26. 4) Назвати числа, які більше від 20, але менше від 31. 5) Робота з нумераційною таблицею. 3. Перевірка роботи за картками Діти ставлять своїм товаришам додаткові питання. II. Р обота над новим матеріалом 1. Підготовча робота — Викладіть три десятки паличок. Додайте ще 9 паличок. Скільки стало? Додамо до 39 ще одну паличку. Скільки стало? (40) 2. Пояснення матеріалу — Три десятки та ще 10 становлять 40. Чотири десятки та ще одна паличка становить 41. — Назвіть числа від 30 до 40. — Назвіть наступне число до числа 41, 45, 49. 3. Первинне закріплення 1) Виконання завдань № 219–222. 2) — Яке число наступне до чисел 29, 39, 49, 59, 69, 79? 3) Робота з таблицею розрядів. Десятки Одиниці Діти по черзі виходять до дошки й виставляють запропоновані учителем числа в таблицю. Кожного разу називають, скільки в числі десятків і скільки одиниць. (48, 21, 66, 57, 38, 79, 89) 4. Фізкультхвилинка для очей Вправа 1 Сидячи на стільці, міцно заплющ очі на 3–5 с, потім відкрий на 3–5 с. Повтори 6–8 разів. Вправа 2 Сидячи на стільці, швидко кліпай віями впродовж 1–2 хвилин. Вправа 3 Стоячи впродовж 2–3 с, дивись у далечінь; підніми палець правої руки на відстань 25–30 см від очей та дивись на нього впродовж 3–5 с. Потім опусти руку і знову дивись у далечінь. Повтори 10–12 разів. Вправа 4 Сидячи на стільці, простягни руку уперед, щоб вона була проти середини обличчя. Потім повільно наближуй палець, не зводячи з нього очей, доки він не почне «подвоюватися». Повтори 6–8 разів. III. Розвиток математичних умінь 1. Виконання завдання № 223 ланцюжком 2. Розв’язання прикладів з дужками № 223 3. Усне виконання завдання № 226 4. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 225. Після аналізу діти самостійно розв’язують задачу. 2) Перевірка. 3) Розв’язання задачі № 227. 12 15 1 тарілка 2 тарілка Взяли — 5 Залишилось — ? Взяли — 7 Залишилось — ? Після аналізу записують задачу самостійно. 5. Гра «Клубочок» Дитина називає будь-яке число від 1 до 89 і пропонує товаришу назвати наступне число. Той дає відповідь і називає прізвище учня, який буде продовжувати. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 46 № 228, 229. | |
| |
Переглядів: 3945 | |
Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома? |
Т. Шевченко «Тече вода з-під явора...» І. Франко «Дрімають села...» П. Тичина... |
Поведінка в незнайомих місцях |
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк... |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
Всього коментарів: 0 | |