УРОК 32 Тема. Елементарні уявлення про духовну складову здоров’я. Різні вияви краси поведінки людейМета: дати учням елементарні уявлення про духовну складову здоров’я; розвивати позитивні особистісні якості; виховувати ввічливість, тактовність, порядність. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакати «Уроки ввічливості». ХІД УРОКУ 1. Вступна бесіда Учитель. Нерідко причиною поганого настрою є певні переживання й почуття, які нас хвилюють і тривожать. Це здивування, страх, радість, смуток, гнів, сором. Ми не можемо залишатися байдужими до того, що нас оточує і що відбувається навколо. Іноді чиїсь вчинки чи певні події хвилюють нас тривалий час. Наведіть приклади чийогось вчинку, коли ви відчули страх; здивування; радість; смуток; гнів; сором. — Наведіть приклади таких подій, коли ви відчули страх; здивування; радість; смуток; гнів; сором. 2. Фізкультхвилинка Хочу я здоровим бути, Закалятись хочу я. Тож гімнастику робити Треба разом — ти і я! З фізкультурою ми дружим, Різні вправи любим дуже! Раз, два, три, чотири, п’ять — Будем зараз присідать. Учитель. Наші почуття, бажання, уподобання керують нашою поведінкою. Отже, настрій відбивається на поведінці, вчинках, діях, розмові, ставленні до оточуючих. Якщо настрій гарний, нам хочеться спілкуватися з друзями, допомагати іншим. І навпаки: якщо настрій поганий — ніщо не миле; оточуючі дратують, на уроці зникає увага, часто помиляєшся, не знаходиш потрібного слова у спілкуванні з друзями. 3. Гра «Твоя маска» — Візьміть дзеркало і, дивлячись на своє обличчя, покажіть радість, печаль, здивування, обурення, гнів, злість, спокій. Яка «маска» вам найбільше сподобалася? Яка — найменше? Чому? Висновок: якщо хтось тебе розсердив або образив, не плати кривдникові тим самим, а спокійно поговори з ним. 4. Робота в зошиті (С. 54-55) № 1. Гра «Добре чи погано?» Зафарбуйте відповідь «добре» — зеленим, «погано» — червоним олівцем. О Галинка позаочі говорить різні плітки про однокласників. О Антон і Аня дружать. Після уроків разом ідуть додому. О Борис чваниться, зверхньо ставиться до своїх однокласників. О Мишко уважно ставиться до всіх своїх товаришів. О Тамара доносить на товаришів. О Розбишаки Тарас й Данило на перервах б’ються. Висновок: перш ніж щось зробити чи сказати, подумай, чи не зашкодить це тобі чи іншим людям. № 2. Розгляньте малюнки. Хто на них зображений? Пронумеруйте малюнки у потрібному порядку. Складіть за ними невеличку розповідь, вживаючи ввічливі слова під час розмови їжачка з козликом. ЯК КОЗЛИК ДОПОМІГ ЇЖАЧКУ ЯБЛУК НАРВАТИ Одного разу набрів їжачок у лісі на яблуню. На ній було багато красивих і смачних яблук. Але всі яблука висіли високо-високо. Як дістати їх їжачкові? Бачить він — на лузі пасеться козлик. Підійшов їжачок до нього і прохає: — Будь ласка, козлику, допоможи мені яблук нарвати. — Гаразд, — з радістю погодився козлик. Підійшов він до яблуні і почав бити ріжками по стовбуру. Яблунька захиталася, і яблучка дощем посипалися на землю. Зраділи козлик і їжачок. Разом почали збирати смачні яблучка. — Дякую тобі, козлику! Я буду тебе згадувати всю довгу зиму. — До побачення, їжачку, смачного тобі! Сонечко дивилося на козлика й їжачка й теж раділо разом з ними. Висновок: будь добрим до інших, буде добре і тобі. 5. Робота з прислів’ям Що сьогодні збережеш, завтра знадобиться. — Як ви розумієте зміст прислів’я? — Які ще прислів’я, що відповідають темі нашого уроку, ви знаєте? 6. Підсумок уроку — Що впливає на ваш настрій? — Що прикрашає людину? — Як ви зберігаєте гарний настрій? — Як ви створюєте гарний настрій мамі, таткові, бабусі, дідусеві, сестричці, братикові, вчителеві, друзям? — Яке значення для здоров’я має гарний настрій? — Наведіть приклади гарної поведінки. — Наведіть приклади поганої поведінки. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1390 | |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Елементарне поняття про декоративно-ужиткове мистецтво (ДУМ). Практична робот... |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
Всього коментарів: 0 | |