УРОК 27 Тема. Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильних дій під час відпочинкуМета: розповісти учням про правила безпечної поведінки у лісі; вчити оцінювати правильні і неправильні дії людей, які відпочивають на природі; вчити поводитися у природному середовищі достойно, з повагою і любов’ю до природи. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакати «Як уникнути неприємностей». Хід уроку 1. Вступна бесіда Загадка Навесні веселить, влітку холодить, Восени годує, взимку гріє. (Дерево) — Де ми можемо зустріти багато дерев? Як до них слід ставитися? Чому? 2. Практична робота: моделювання правильних і неправильних дій під час відпочинку 1) Робота за підручником (С. 74) Учитель. На вихідні більшість людей любить відпочивати у лісі. Але відпочивати треба так, щоб не шкодити собі і природі. Розгляньте малюнки на с. 74. Які діти чинять правильно? А які — ні? Чому? Орієнтовні відповіді • На верхньому малюнку діти поводяться правильно. • Даринка збирає ягоди калини. • Івасик фотографує ящірку. • Тарасик записує на магнітофон спів пташок. • На нижньому малюнку діти поводяться неправильно. • Діти скинули сміття у річку. • Данилко стріляє з лука у пташку. • Василько вирізає на дереві ножем своє ім’я. • Кирилко руйнує мурашник. Висновок: у природному середовищі поводьтеся достойно, з повагою і любов’ю до природи. 2) Фізкультхвилинка Дерева високі-високі, Трава низенька-низенька. Вітер дерева колише, гойдає, Листочки зриває. Листочки падають, кружляють, А діти тихенько за парти сідають. 3) Робота в зошиті (С. 49) № 1. Розгляньте малюнки. Що роблять звірі? Складіть відповідні речення. Орієнтовні відповіді • Лисенятко ламає гілку дерева. • Бурундучки у річці пускають кораблики. • Котик підпалює листя. • Зайченя смітить у лісі. — Оцініть поведінку звірят. Обведіть порушників червоним кольором. № 2. Гра «Можна чи не можна?» Зафарбуйте кружечки: «можна» — зеленим, «не можна» — червоним. О Бавитись гострими предметами. О Торкатися незнайомих предметів. О Підходити близько до диких та свійських тварин. О Гладити свою кішку. О Чіпати змій, павуків, ос, бджіл. Висновок: у природному середовищі відпочивати треба так, щоб не шкодити собі та природі. 3. Робота з прислів’ям — Як ви розумієте зміст прислів’я? Наведіть власні приклади. Хто добрих порад не слуха, той потім і на пальці дмуха, та пізно! 4. Підсумок уроку — Ви часто відпочиваєте на природі? — Що може стати причиною пожежі у лісі? — Які предмети ви берете із собою на відпочинок до лісу? — Що можна робити у лісі? — Чого не можна робити в лісі? — Розкажіть, що ви робите на відпочинку у лісі влітку; восени; взимку; навесні. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1585 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 19 |
Фантастичні герої, виліплені з пластиліну |
Охорона водойм |
Природа навколо нас |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Всього коментарів: 0 | |