Урок 28 Тема. Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персонажа»Мета: 1. Поглибити знання учнів про колір і його роль у передаванні характеру казкового персонажа. 2. Розвивати усвідомлений вибір колірної гами, удосконалювати навички й уміння роботи фарбами. 3. Активізувати творчу ініціативу учнів. Обладнання: матеріали: фарби, фломастери; альбом із шаблонами (с. 51—52); зоровий ряд: ілюстрації до дитячих книг із зображеннями різноманітних персонажів («Цибуліно», «Пригоди Буратіно», «Івасик-Телесик»). Хід уроку I. Організація класу II. Актуалізація опорних знань Бесіда. — Яким чином предмет, що належить певному персонажеві, може розповісти нам про його характер? — Які характери можуть мати казкові персонажі? III. Мотивація навчальної діяльності Слово вчителя. Гадаю, я не помилюся, коли скажу, що понад усе ви любите читати казки. Пригадайте свої улюблені казки й казкових героїв. У кожній із них відбувається боротьба добра зі злом, злі сили завжди заважають робити добрі вчинки, але завжди зло покаране й перемога добра неминуча. Назвіть позитивних і негативних казкових персонажів. Як же художникам вдається передати характер цих героїв? Як ми довідаємося, хто злий, а хто добрий? IV. Оголошення теми уроку Сьогодні на уроці ми довідаємося про роль кольору у передачі характеру казкового персонажа, про те, як художник добирає потрібні кольори для своїх героїв. V. Вивчення нового матеріалу Слово вчителя. Пригадайте, який у вас настрій, коли вас оточують яскраві кольори? ніжні? темні? Що ви відчуваєте? Дійсно, колір впливає на настрій людини. Художник, знаючи про цю особливість, використовує її у своїх роботах для розкриття характеру того чи іншого персонажа казки. Зверніть увагу, яку колірну гаму використовує художник для зображення злих сил у казці «Івасик-Телесик», а добрі герої мають іншу колірну палітру, що справляє на нас зовсім інше враження. Що ви можете розповісти про характер цих персонажів? Отже, можна зробити висновок, що темні фарби створюють враження тривоги, страху, зла, а яскраві, навпаки, почуття радості, щастя; ніжні, м’які відтінки заспокоюють. VI. Практична робота Виконання композиції «В гостях у казкового персонажа». Сьогодні ви вирушите в гості до одного з казкових героїв. Яким він буде, добрим чи злим? Наприкінці уроку ми спробуємо визначити, чи вдалося вам передати його справжній характер. Головним помічником цього уроку стане колір. Етапи виконання роботи. 1) Пригадайте свою улюблену казку й оберіть з неї одного персонажа. 2) Подумайте над колірним рішенням і в альбомі створіть колірну палітру для свого героя. Запропонуйте сусідові по парті відгадати, який характер буде у вашого казкового персонажа. 3) Малюнок робіть великим, щоб вам було легко працювати фарбами, а дрібні деталі можна промалювати фломастерами по висохлій роботі. VII. Завершення уроку Підбиття підсумків. Демонстрація завершених робіт, визначення характерів героїв. Завдання на наступний урок: принести сухе листя, клей, ножиці, аркуш паперу. | |
| |
Переглядів: 3321 | |
Природа Українських Карпат |
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша |
Урок малювання |
Свійські тварини рідного краю |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
Всього коментарів: 0 | |