💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вітальна листівка до Дня перемоги
Урок № 32

Тема: «Вітальна листівка до Дня перемоги».

Мета: ознайомити учнів із технікою аплікації з вовняних ниток; навчити виготовляти вітальну листівку, оздоблену аплікацією з ниток; розвивати творчі здібності, художній смак; виховувати старанність, повагу до ветеранів війни.

Обладнання: демонстраційний матеріал — зразки вітальних листівок, оздоблених аплікацією з ниток, ілюстрації «День Перемоги», фотографії «Минулі дні», нагороди; для індивідуального користування — аркуш альбомного паперу, вовняні нитки, олівець, трафарет, клей, кольорові олівці; запис пісні «День Перемоги».

Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів:

       Які волокнисті матеріали вам знайомі?

       Для чого потрібні бавовняні нитки?

       А для чого — вовняні?

       Що ви знаєте про аплікацію?

       Які види аплікації існують?

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

       Сьогодні ми виготовимо вітальну листівку, оздоблену аплікацією з вовняних ниток.

ІV. Засвоєння нових знань:

1.    Бесіда з елементами розповіді:

       Яке велике свято відзначається у всьому світі 9 травня? (9 травня – це день Перемоги.)

       Листівки ми виготовимо для наших ветеранів Великої Вітчизняної війни.

На дошці написано:

22 червня  9 травня

1941 рік  1945 рік

     22 червня 1941 року фашистська Германія напала на нашу Батьківщину. Наші солдати, а це були ваші діди та прадіди, ціною власного життя захищали міста та села. Чотири довгих роки тривала Велика Вітчизняна війна. 9 травня 1945 року став Днем Перемоги.

     Діти, скажіть, хто з ваших дідусів, бабусь воювали в ті далекі часи?

Розкажіть.

(Діти розповідають.)

     А може, хто приніс старенькі фотографії? (Діти, які принесли фотографії, розповідають.)

     А хто може показати нагороди? (Діти, які принесли нагороди, розповідають.)

2. Аналіз зразка виробу:

Учитель демонструє вітальну листівку.

       Що зображено на листівці?

       Який матеріал використаний для аплікації?

       Так, на листівці зображена цифра 9. Її ви зробите за допомогою трафарету. Ще зображена червона гвоздика. А чому саме червона?

       Тому, що гвоздика — це символ Перемоги, що нагадує про крапельки крові, пролитої за довгі роки боротьби. Тому частіші несуть ветерани до пам’ятників загиблих воїнів червоні гвоздики.

3. Інструктаж:

     Вітальна листівка виконується у такій послідовності:

1. Альбомний аркуш зігніть навпіл (а).

2. Цифру 9 обведіть за допомогою трафарету на червоному кольоровому

папері (б).

3. Виріжте та наклейте цифру 9 на основу.

4. Обведіть за допомогою шаблону гвоздику (в).

5. Контури квітки — стебельце та листочок — зобразіть довгими та короткими нитками зеленого кольору (г).

6. Внутрішню частину квітки заповніть короткими відрізками ниток червоного кольору (г).

7. Основу листівки заповніть (наклейте) нитками блакитного кольору.

4. Фізкультхвилинка.

     Хай завжди буде сонце!

(У повітрі роблять круг.)

Хай завжди буде небо!

(Руки піднімають угору.)

Хай завжди буде радість!

(Дарують один одному усмішку.)

Хай завжди буде дружба!

(Діти дають один одному руки.)

V. Практична робота:

Учитель допомагає розмітити за трафаретом та вирізати цифру 9, обвести гвоздику за шаблоном. Учні продовжують роботу: добирають нитки різного кольору, наклеюють цифру 9 та гвоздику, приклеюють на квітку нитки червоного кольору, а на стебельце та листочок — зеленого кольору.

VІ. Підсумок уроку:

1.    Виставка дитячих робіт.

2.    Підсумкова бесіда:

     Як називають тих славних людей, які подарували нам Перемогу? (Наші дорогі ветерани)

     І ви — не просто хлопчики та дівчатка, а онуки та правнуки тих, хто здобув велику перемогу над ворогом у Великій Вітчизняній війні.

     Що нового ви дізналися на уроці?

     Чому вас навчив цей урок?

     Кому ви подаруєте свої листівки?

3.    Прибирання робочих місць.

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 3989 | Рейтинг: 0.0/0
Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунт
А. М'ястківський «Неня». Д. Білоус «Звертання»
Як росте і розвивається людина. Практична робота «Визначення росту і маси тіл...
Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Практична робота «Місто...
Водойми України
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]