Урок № 12 Тема: Урок малюванняМета уроку:
Обладнання: програма «Paint». Хід уроку І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки. Діти ми з вами знаходимось у комп’ютерному кабінеті. Як ви думаєте, чи правильно вчинили учні, прийшовши на урок інформатики у комп’ютерний клас? 1. Уважна учениця виявила на уроці, що дівчинка Маша прихопила з собою улюблені іграшки: плюшевого ведмедя, ляльку Барбі, і посадила поряд з монітором.
2. Пустотливій учениці подарували лазерну указку, якою вона бавилась під час уроку.
ІІ. Перевірка домашнього завдання. 1. Робота над запитаннями
2. Перевірка завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 25 з підручника. Розминка. На минулому уроці ви конструювали різні геометричні фігури. А сьогодні ми з вами будемо виконувати вправи на розвиток уваги. Повідомлення теми і мети уроку. Діти, сьогодні на уроці ви продовжите ознайомлюватися з новою комп’ютерною програмою «Paint». Тема уроку: «Урок малювання». (Тема записана на дошці). Завдання: На цьому уроці ви дізнаєтесь про роботу програми «Paint». ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 1. Слово вчителя. Урок малювання – це урок незвичайний. Тому, що він проходить в комп’ютерному класі. Ви вже вмієте тримати олівець та малювати ним, вмієте користуватися пензлем і фарбувати ним. Знаєте назви основних кольорів. Їх всього три: червоний, синій, жовтий. Якщо їх змішати, то отримаємо сім кольорів веселки (показати малюнок). Художники роблять ескізи своїх картин олівцем на папері, а потім переносять їх на полотно пензлем. У них є спеціальні фарби та різні пензлики. Можна писати фарбами і на комп’ютері. Англійське слово «Paint» означає «писати фарбами». Саме таку назву має програма, з якою ви сьогодні познайомитеся. (Показати на малюнку піктограму на робочому столі комп’ютера). Ви бачите різноманітні пензлики в підставці на піктограмі. Під ними напис «Paint». Якщо підвести вказівник миші і клацнути двічі лівою кнопкою, то почне працювати «Paint». Нашу увагу привертає біле поле. Воно схоже на аркуш паперу, на якому ви будете створювати малюнок. Можна олівцем, а можна пензлем. Їх можна побачити на стовпчику зліва на квадратних кнопках. Цей стовпчик називається панель інструментів. Якщо підвести вказівник миші до інструмента «олівець» і клацнути один раз лівою кнопкою, то кнопка на якій зображено олівець, трохи посвітлішає. Це означає, що вона стала активною і можна малювати. Тоді потрібно перенести олівець на аркуш, пересуваючи мишу по килимку. Зупинитися там, де почнеш малювати. Натиснути і не відпускати ліву кнопку миші. Уявить собі, що ви тримаєте олівець і, відриваючи руку, малюєте, наприклад, апельсин або машину. Можна розмістити на аркуші кілька малюнків. Коли закінчите працювати, підведете вказівник миші у правий верхній кут екрана на кнопку з хрестиком. Клацнете один раз лівою кнопкою миші. Знову повернетесь на робочий стіл. 2. Робота з підручником. А тепер, діти, відкрийте підручник на с. 26 і будемо читати ланцюжком. Питання:
3. Фізкультхвилинка. Станьте, діти, біля парти, будем вправи починати. 1 – 2 – піднімається гора. 3 – 4 – це крутії гірські схили. 5 – 6 – це орли дивний танець завели. 7 – 8 – це смерічки похилилися до річки. 9 – 10 – це вода з водоспаду витіка. ІV. Робота за комп’ютером. 1. Бесіда. А зараз ми перейдемо до роботи за комп’ютером.
Тихенько сядьте за свій комп’ютер. Сьогодні ви будете створювати цікаві малюнки за допомогою олівця в програмі «Paint». 2. Практична робота учнів Учні створюють малюнок олівцем. 3. Релаксація. Ваші очі втомились, тому виконаємо кілька вправ для очей.
V. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку. Перевіримо, як ви засвоїли тему уроку.
VІ. Домашнє завдання. Виконати завдання «Для розумників і розумниць» (Підручник, сторінка 27) Завдання:
| |
| |
Переглядів: 3261 | |
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб... |
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо... |
Продовження екскурсії |
Прикраси для ялинки. Підбір матеріалів для виготовлення прикрас з паперу. Пос... |
Аплікація з паперу «Прикрась ялинку» |
Всього коментарів: 0 | |