Урок 33 Тема. Порівняння виразів із застосуванням знаків «більше» і «менше». Поняття сантиметр, дециметр, метр. Вимірювання метромМета: ознайомити учнів з новою одиницею довжини — метром; розвивати вміння порівнювати вирази та записувати результати порівняння із застосуванням знаків «більше» і «менше». Обладнання: метрова лінійка, смужки завдовжки 1 дм, схеми задач, предметні малюнки, картки зі знаками. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання На дошці — картки з числами. • Назвати ті числа, які не є відповідями до прикладів № 247. 18, 12, 17, 20, 1, 0, 11, 13, 10, 15. • Назвати відповідь до задачі № 246. • Змінити питання до задачі так, щоб можна було її розв’язати дією 9 – 8, 9 – 3, 8 + 3. 2. Усна лічба 1) Гра «Пройди крізь ворота». Двоє дітей виходять до дошки, беруться за руки і піднімають руки догори. Вчитель вкладає їм в руки картку з числом 17. На столі вчителя знаходяться картки з прикладами. За бажанням діти беруть картку й обчислюють приклад. Якщо відповідь дорівнює 17, то учень проходить крізь ворота, а якщо відповідь інша, то тільки називає її. 9 + 8 11 – 2 20 – 3 15 + 4 18 – 1 8 + 9 11 + 6 13 + 5 12 + 5 2) Полічити десятками від 10 до 40, від 50 до 100, від 90 до 30. Назвати сусідів числа 29, 49, 80, 50. 3) Назвати числа. 1 дес. 3 од. 2 дес. 8 од. 4 дес. 6 дес. 9 од. 5 дес. 1 од. 3 дес. 3 од. 8 дес. 4 од. 1 дес. 1 од. 4) Робота з таблицею розрядів. Десятки Одиниці Діти виставляють числа, запропоновані вчителем. 3. Робота в парах Діти опрацьовують матеріал № 248 самостійно. Учитель розміщує на дошці картки: Більше > Менше < 4. Гра «Покажи знак» — Якщо ви зігнете ліву руку, то отримаєте знак «менше», якщо праву, то отримаєте знак «більше». Учитель називає числа 3 і 5, 12 і 17, 20 і 30, 44 і 50. Діти порівнюють за допомогою зігнутих рук. 5. Усне розв’язання завдання № 249 (ланцюжком) 6. Самостійне виконання завдання № 250 7. Перевірка роботи 8 Фізкультхвилинка За допомогою рухів тіла й рук потрібно зобразити геометричні фігури, з яких складається фігура ведмедика. (Учитель показує указкою на відповідну частину тіла, а учні демонструють її рухами.) II. Робота над новим матеріалом 1. Пояснення нового матеріалу 1) Діти вимірюють стрічку за допомогою дециметрової смужки. 2) Знайомство з метровою лінійкою. — 10 дециметрів становить один метр. Учитель демонструє учням метрову лінійку. Великі відстані краще вимірювати за допомогою метрів. — Скільки у метрі дециметрів? — А скільки у метрі сантиметрів? На дошці з’являється таблиця. 1 дм = 10 см 1 м = 10 дм 1 м = 100 см 2. Первинне закріплення 1) Виконання завдань № 252, № 253. 2) Практична робота в групах (№ 254). 3) Перевірка роботи. III. Розвиток математичних умінь 1. Вимірювання за допомогою метра довжини кришки парти, вчительського стола 2. Робота над задачами 1) Від класної кімнати до їдальні — 12 м, а від їдальні до бібліотеки — 8 м. Скільки метрів від класної кімнати до бібліотеки? Діти розв’язують задачу самостійно. 2) Юрко відрізав 4 м проволоки, а Дмитро — на 9 м більше, ніж Юрко. Скільки всього метрів проволоки відрізали хлопчики? Діти обирають схему задачі із запропонованих вчителем. Розв’язують її самостійно. 3) Перевірка роботи. 3. Завдання для допитливих На дошці — картки з числами: 2 3 4 5 6 7 — Згрупуйте числа у три пари так, щоб суми чисел кожної пари були однакові. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 51 № 255. | |
| |
Переглядів: 2467 | |
О. Буцень «На вулиці». В. Струтинський «Сідайте, будь ласка» |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур |
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків |
Створення макета предмета для казкового персонажа |
Тварини «живого куточка», хатні улюбленці |
Всього коментарів: 0 | |