💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Порівняння виразів із застосуванням знаків «більше» і «менше». Поняття сантиметр, дециметр, метр. Вимірювання метром

Урок 33

Тема. Порівняння виразів із застосуванням знаків «більше» і «менше». Поняття сантиметр, дециметр, метр. Вимірювання метром

Мета: ознайомити учнів з новою одиницею довжини — метром; розвивати вміння порівнювати вирази та записувати результати порівняння із застосуванням знаків «більше» і «менше».

Обладнання: метрова лінійка, смужки завдовжки 1 дм, схеми задач, предметні малюнки, картки зі знаками.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

На дошці — картки з числами.

• Назвати ті числа, які не є відповідями до прикладів № 247.

18, 12, 17, 20, 1, 0, 11, 13, 10, 15.

• Назвати відповідь до задачі № 246.

• Змінити питання до задачі так, щоб можна було її розв’язати дією

9 – 8, 9 – 3, 8 + 3.

2. Усна лічба

1) Гра «Пройди крізь ворота».

Двоє дітей виходять до дошки, беруться за руки і піднімають руки догори. Вчитель вкладає їм в руки картку з числом 17. На столі вчителя знаходяться картки з прикладами. За бажанням діти беруть картку й обчислюють приклад. Якщо відповідь дорівнює 17, то учень проходить крізь ворота, а якщо відповідь інша, то тільки називає її.

9 + 8 11 – 2 20 – 3 15 + 4 18 – 1 8 + 9 11 + 6 13 + 5 12 + 5

2) Полічити десятками від 10 до 40, від 50 до 100, від 90 до 30.

Назвати сусідів числа 29, 49, 80, 50.

3) Назвати числа.

1 дес. 3 од.

2 дес. 8 од.

4 дес.

6 дес. 9 од.

5 дес. 1 од.

3 дес. 3 од.

8 дес. 4 од.

1 дес. 1 од.

4) Робота з таблицею розрядів.

Десятки Одиниці

Діти виставляють числа, запропоновані вчителем.

3. Робота в парах

Діти опрацьовують матеріал № 248 самостійно.

Учитель розміщує на дошці картки:

Більше

Менше

4. Гра «Покажи знак»

— Якщо ви зігнете ліву руку, то отримаєте знак «менше», якщо праву, то отримаєте знак «більше».

Учитель називає числа 3 і 5, 12 і 17, 20 і 30, 44 і 50. Діти порівнюють за допомогою зігнутих рук.

5. Усне розв’язання завдання № 249 (ланцюжком)

6. Самостійне виконання завдання № 250

7. Перевірка роботи

8 Фізкультхвилинка

За допомогою рухів тіла й рук потрібно зобразити геометричні фігури, з яких складається фігура ведмедика. (Учитель показує указкою на відповідну частину тіла, а учні демонструють її рухами.)

II. Робота над новим матеріалом

1. Пояснення нового матеріалу

1) Діти вимірюють стрічку за допомогою дециметрової смужки.

2) Знайомство з метровою лінійкою.

— 10 дециметрів становить один метр.

Учитель демонструє учням метрову лінійку.

Великі відстані краще вимірювати за допомогою метрів.

— Скільки у метрі дециметрів?

— А скільки у метрі сантиметрів?

На дошці з’являється таблиця.

1 дм = 10 см

1 м = 10 дм

1 м = 100 см

2. Первинне закріплення

1) Виконання завдань № 252, № 253.

2) Практична робота в групах (№ 254).

3) Перевірка роботи.

III. Розвиток математичних умінь

1. Вимірювання за допомогою метра довжини кришки парти, вчительського стола

2. Робота над задачами

1) Від класної кімнати до їдальні — 12 м, а від їдальні до бібліотеки — 8 м. Скільки метрів від класної кімнати до бібліотеки?

Діти розв’язують задачу самостійно.

2) Юрко відрізав 4 м проволоки, а Дмитро — на 9 м більше, ніж Юрко.

Скільки всього метрів проволоки відрізали хлопчики?

Діти обирають схему задачі із запропонованих вчителем. Розв’язують її самостійно.

3) Перевірка роботи.

3. Завдання для допитливих

На дошці — картки з числами:

2 3 4 5 6 7

— Згрупуйте числа у три пари так, щоб суми чисел кожної пари були однакові.

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

С. 51 № 255.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (19.11.2013)
Переглядів: 2456 | Рейтинг: 0.0/0
Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папі...
Аплікація з вирізаних форм за допомогою шаблону. Копіювання зображень за допо...
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т...
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання
Продовжуємо вивчати клавіатуру
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]