УРОК 65 Тема: Назви чисел при відніманні. Порівняння чисел і виразів. Розв'язування задач на знаходження остачі і на зменшення числа на кілька одиниць. Вимірювання відрізків у дециметрах і сантиметрахМета: закріплювати знання про назви чисел при відніманні, вміння додавати й віднімати в межах 20; узагальнити способи розв'язування задач на віднімання; розвивати увагу, мислення дітей; виробляти самостійність у роботі; виховувати інтерес до математики, бажання вчитися й добувати знання. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Пролунав дзвінок — Починається урок. Тут задачі й приклади, Ігри, жарти, все для вас! Побажаєм всім удачі — За роботу, в добрий час! II. Повторення вивченого матеріалу 1 Веселі задачі (робота з числовим віялом) • Нумо, скільки тут малят на горі катається? Троє в саночках сидять, один дожидається. • Чотири сороки прийшли на уроки, Одна із сорок не знала урок. Скільки старанно трудилося сорок? • Чотири зайці йшли зі школи Й раптом на них напали бджоли. Два зайчики урятувалися, а скільки не встигло? • Сім маленьких кошенят, що дають їм — все їдять. А один сметани просить, скільки ж кошенят? • Двоє поросят так замерзли, аж тремтять. Порахуйте і скажіть: скільки валянок їм купить? • У кружку зірвала Марина 9 ягідок малини, 5 дала своїй подружці. Скільки ягідок у кружці? 2 Повторення назв чисел при відніманні. Розв'язування прикладів — Підкресліть зменшуване. 15 - 10 6+ 3 10- 8 15 - 5 18 - 10 9- 2 3 Гра «На добраніч» Діти заплющують очі — «на добраніч». Учитель читає приклад. «Добрий ранок» — діти розплющують очі та називають відповідь. 2 + 8 = 14 - 4 = 10 + 7 = 18 - 8 = 19 - 10 = 16 - 10 = III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Робота над задачами Росло— 10 тюльпанів Зірвали— 3 тюльпани Залишилося — ? — Яку дію використаємо для розв’язання задачі? Чому? ● Фізкультхвилинка У першій коробці було 7 олівців, а в другій — на 3 олівці менше. Скільки олівців було в другій коробці? — Скільки олівців було в першій коробці? — Що сказано про другу коробку? — Повторіть запитання задачі. У ході повторення умови записуємо короткий запис задачі на дошці. — Яку дію використаємо для розв’язання цієї задачі? Чому? — Як ще можна поставити запитання до задачі, щоб вона розв’язувалася дією віднімання? (На скільки більше? На скільки менше?) ЗАЙЧЕНЯТА Сірі зайчики маленькі (Вушка є у них довгенькі) В лісі грались, веселились, Працювати вже стомились. А щоб добре працювати, Треба трішки пострибати. Відпочили, розім’ялись Й до роботи знову взялись. 2 Робота над текстовою задачею I — 7 олівців II — ?, на 3 олівці менше 3 Творча робота над задачею 4 Самостійна робота 3 + 4 □ 10 - 2 8 □ 5 + 3 6+ 4 □ 2 ● Зорова гімнастика 5 Робота з геометричним матеріалом Перший відрізок має довжину 12 см, другий відрізок — на 2 см коротший від першого, а третій — на 3 см коротший від другого. Яка довжина третього відрізка? — Чому дорівнює довжина першого відрізка? (12 см) — Що відомо про другий відрізок? (Його довжина на 2 см коротша.) — Як знайти довжину другого відрізка? 12 - 2 = 10 (см) — Як знайти довжину третього відрізка? 10 - 3 = 7 (см) — Накресліть другий і третій відрізки в зошиті. 6 Робота із дидактичним матеріалом Виміряти відрізки. Відповіді записати в дециметрах і сантиметрах. Зразок. 12 см = 1 дм 2 см IV. Підсумок уроку. Рефлексія — Хто почувався на уроці впевнено, комфортно? (Зелена квітка) — Хто почувався трошки невпевнено, була проблема на уроці, помилявся, але помилки свої зрозумів і виправив? (Синя квітка) — У кого була тривога на уроці, труднощі при виконанні завдань? (Червона квітка) — Я рада що квітів зеленого кольору більше, отже ми попрацювали добре. Спасибі за старання. Адже головне — бажання, А навички і знання З роками до вас прийдуть. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2129 | |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
«Бременські музиканти» (німецька народна казка). Продовження |
Аплікація з відрізків вовняних ниток. Вітальна листівка до Дня Перемоги |
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів» |
Природні та рукотворні об'єкти (тіла) |
Всього коментарів: 0 | |