💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Назви чисел при відніманні. Порівняння чисел і виразів. Розв'язування задач на знаходження остачі і на зменшення числа на кілька одиниць

УРОК 65

Тема: Назви чисел при відніманні. Порівняння чисел і виразів. Розв'язування задач на знаходження остачі і на зменшення числа на кілька одиниць. Вимірювання відрізків у дециметрах і сантиметрах

Мета: закріплювати знання про назви чисел при відніманні, вміння додавати й віднімати в межах 20; узагальнити способи розв'язування задач на віднімання; розвивати увагу, мислення дітей; виробляти самостійність у роботі; виховувати інтерес до математики, бажання вчитися й добувати знання.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

 Пролунав дзвінок —

 Починається урок.

 Тут задачі й приклади,

 Ігри, жарти, все для вас!

 Побажаєм всім удачі —

 За роботу, в добрий час!

II. Повторення вивченого матеріалу

 1 Веселі задачі (робота з числовим віялом)

 • Нумо, скільки тут малят на горі катається?

 Троє в саночках сидять, один дожидається.

 • Чотири сороки прийшли на уроки,

 Одна із сорок не знала урок.

 Скільки старанно трудилося сорок?

 • Чотири зайці йшли зі школи

 Й раптом на них напали бджоли.

 Два зайчики урятувалися, а скільки не встигло?

 • Сім маленьких кошенят, що дають їм — все їдять. А один сметани просить, скільки ж кошенят?

 • Двоє поросят так замерзли, аж тремтять. Порахуйте і скажіть: скільки валянок їм купить?

 • У кружку зірвала Марина 9 ягідок малини,

 5 дала своїй подружці. Скільки ягідок у кружці?

 2 Повторення назв чисел при відніманні. Розв'язування прикладів

— Підкресліть зменшуване.

15 - 10 6+ 3 10- 8 15 - 5 18 - 10 9- 2

 3 Гра «На добраніч»

Діти заплющують очі — «на добраніч». Учитель читає приклад. «Добрий ранок» — діти розплющують очі та називають відповідь.

2 + 8 = 14 - 4 =

10 + 7 = 18 - 8 =

19 - 10 = 16 - 10 =

III. Закріплення вивченого матеріалу

 1 Робота над задачами

Росло— 10 тюльпанів

Зірвали— 3 тюльпани

Залишилося — ?

 — Яку дію використаємо для розв’язання задачі? Чому?

● Фізкультхвилинка

У першій коробці було 7 олівців, а в другій — на 3 олівці менше. Скільки олівців було в другій коробці?

— Скільки олівців було в першій коробці?

— Що сказано про другу коробку?

— Повторіть запитання задачі.

У ході повторення умови записуємо короткий запис задачі на дошці.

 — Яку дію використаємо для розв’язання цієї задачі? Чому?

— Як ще можна поставити запитання до задачі, щоб вона розв’язувалася дією віднімання? (На скільки більше? На скільки менше?)

 ЗАЙЧЕНЯТА

Сірі зайчики маленькі (Вушка є у них довгенькі)

В лісі грались, веселились, Працювати вже стомились. А щоб добре працювати, Треба трішки пострибати. Відпочили, розім’ялись Й до роботи знову взялись.

 2 Робота над текстовою задачею

I — 7 олівців

II — ?, на 3 олівці менше

 3 Творча робота над задачею

 4 Самостійна робота

 3 + 4 □ 10 - 2 8 □ 5 + 3 6+ 4 □ 2

 ● Зорова гімнастика

 5 Робота з геометричним матеріалом

Перший відрізок має довжину 12 см, другий відрізок — на 2 см коротший від першого, а третій — на 3 см коротший від другого. Яка довжина третього відрізка?

— Чому дорівнює довжина першого відрізка? (12 см)

— Що відомо про другий відрізок? (Його довжина на 2 см коротша.)

— Як знайти довжину другого відрізка?

12 - 2 = 10 (см)

— Як знайти довжину третього відрізка?

10 - 3 = 7 (см)

— Накресліть другий і третій відрізки в зошиті.

 6 Робота із дидактичним матеріалом

Виміряти відрізки. Відповіді записати в дециметрах і сантиметрах.

Зразок. 12 см = 1 дм 2 см

IV. Підсумок уроку. Рефлексія

— Хто почувався на уроці впевнено, комфортно? (Зелена квітка)

— Хто почувався трошки невпевнено, була проблема на уроці, помилявся, але помилки свої зрозумів і виправив? (Синя квітка)

— У кого була тривога на уроці, труднощі при виконанні завдань? (Червона квітка)

— Я рада що квітів зеленого кольору більше, отже ми попрацювали добре.

 Спасибі за старання.

 Адже головне — бажання,

 А навички і знання З роками до вас прийдуть.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 2129 | Рейтинг: 0.0/0
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча...
«Бременські музиканти» (німецька народна казка). Продовження
Аплікація з відрізків вовняних ниток. Вітальна листівка до Дня Перемоги
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів»
Природні та рукотворні об'єкти (тіла)
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]