Урок 26
Тема. Симетричне вирізуванняМета: ознайомити учнів із поняттям «симетричне вирізування» вчити правильно вирізувати фігури симетричної форми; розвивати уважність, точ-ність; виховувати любов до природи. Обладнання: папір, ножиці, прості олівці, зразки симетричного вирізу-вання. ХІД УРОКУ І. Організація уроку У ч и т е л ь. Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми будемо подорожу-вати. А для подорожі нам потрібно взяти все необхідне. Давайте перевіри-мо, чи все є у вас на столах. II. Вивчення нового матеріалу — А де будемо подорожувати, ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадку. Навесні веселить, Влітку холодить, Восени годує, А взимку гріє. (Ліс) Так, подорожувати будемо до лісу. Ось тихо вузенькою стежкою захо-димо до лісу. І зустрічає нас добрий лісовий мешканець Лісовичок. Давайте попросимо його розповісти про щось цікаве, казкове, що є в лісі. Л і с о в и ч о к. Я, давній житель лісу, люблю і бережу природу. І хочу, щоб ви також були любителями природи і вчилися бачити все чарівне вприроді. Ось дивіться, діти, це листочок. У нього посередині — вісь симетрії й однакові відгалуження від неї. Майже всі дерева мають таке симетричне листя. Давайте пограємо у гру «Вгадай дерево». Лісовичок показує учням зразки листя різних дерев та загадує про них загадки. Я — дерево-красень, А звуть мене... (ясен). Зелена, а не гай, Біла, а не сніг, Кучерява, та без волосся. (Береза) Живе один батько і тисячі синів має. Всім шапки справляє, а собі на має. (Дуб, жолуді) Весною росте, влітку цвіте, Восени осипається, взимку відсипається. А квітки — на медок. Лікує від грипу, кашлю і хрипу. (Липа) У вінку зеленолистім, У червоному намисті Видивляється у воду На свою хорошу вроду. (Калина) Восени намистом рясним Вона віти прикрашала. Як весна-красна настала, Намистин уже не стало. Без окраси залишилась Ти, красуне, не даремно. Взимку пташок годувала Намистинами ти, певно. (Горобина) III. Пояснення вчителя із показом алгоритму роботи 1. Беремо папір квадратної форми. 2. Обводимо контури однієї із симетричних частин листочка. 3. Вирізуємо. 4. Розгорнувши папір, дістанемо листочок, що складається з двох однако-вих, тобто симетричних частин. IV. Фізкультхвилинка Учитель Ми — берізки і кленці, В нас тоненькі стовбурці, Ми в стрункі стаєм ряди, Виправляємо гілки. Ледь зіп’явшись з корінців, Дістаєм до промінців. Наші ніжні пагінці Хиляться на вітерці Вправо, вліво... І весь сад Нахиливсь вперед — назад. V. Практична діяльність учнів — А зараз разом зі мною будете складати папір квадратної форми, який лежить у вас на партах, у такій послідовності, яка подана в технологічній кар-ті. Тепер за шаблоном кожен із вас обведе частину листочка. Але перед вирі-зуванням пригадайте правила безпечного користування ножицями. VI. Самостійна робота учнів Лунає тиха мелодія. Вчитель декламує вірш В. Бутрім «Берізка». Чом ти плачеш, красуне струнка? Чом зажурена й тиха така? Не сумуй, озирнися навколо. Он тобі посміхнулась тополя. Небо чисте, ясне, голубе Обіймає ласкаво тебе. Вже весна завітала в гаї, Кучерявіють коси твої. То, чому ж ти, берізко, сумна? А у відповідь каже вона: «Злії люди згубили мене. Мабуть, серце у них кам’яне. Бачиш, рана глибока яка! З неї сік — моя кров — витіка. Скоро зелень покриє гаї, Прилетять гомінкі солов’ї: Я любила пісні солов’їв, Та мені не почути той спів. Це для мене остання весна. Я помру. Ось тому я й сумна». Ні, берізонько, ти не помреш, І у зелені ти розцвітеш. Я тебе не покину, кохана, Залікую глибокую рану, Я замажу її й обгорну. Ще не раз ти зустрінеш весну! VII. Аналіз і виставка дитячих робіт VIII. Підсумок уроку — Що нового, цікавого дізналися на уроці? — Чи сподобалася вам подорож у ліс? Як треба поводитися в природі? | |
| |
Переглядів: 2197 | |
Хто як до зими готується. Побудова і записування речень, що передають зміст м... |
Птахи |
Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч? |
Українська народна казка «Колосок» |
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови» |
Всього коментарів: 0 | |